Kesäkuun kullanmurut LAUANTAI
Kommentit (25)
tein sitten testi aamulla, mutta negaa se näytti. tosin en mä oikein muutakaan ootellut kun ei ole sellainen olo että oisi raskaana. mutta oli se silti harmi. no uuden testin teen maanantaina, jos vielä tarvii.
kp29/25-32 dpo 10-11
Täällä ollaan kamalan jännittyneenä,kp 26/26-30 menossa ja odottaa pitäisi malttaa ainakin maanantaille.Ärsyttävää kun testit oikein ilkkuu tuolta kaapista et täällä ollaan...Meinaako mopo karata käsistä,no ei suinkaan.No oireita ei oikeastaan minnekkään suuntaan,lämmöt ei ainakaan laskusuuntaan ole menossa vaan joka aamu korkeammat ja nyt vielä taitaa ängetä flunssaa päälle kun kurkku kipeenä aauts.Mutta ei auta kuin odottaa....
Paljon plussa säteitä kaikille!
Mä en oikein tiiä minnekä pinoon itseni änkäisin, mut maanantaina plussasin, ja toissapäivänä vielä uudestaan kun en meinannu todeks uskoo... Yritystä siis melkein vuosi takana ja nyt muutaman terolut-kuurin avittamana raskaana ollaan! Jännittää ja pelottaa vaan hirveesti et meneekö kaikki hyvin.. Pahaa oloa ei ole, tosin ei ollut esikoistakaan odottaessa, painontunne kohdun kohdalla ja repäisykivut, siinäpä mun oireet. Hirvee järjestely- ja siivousinto tullut, kai tää on sitä " pesänrakennusviettiä" !!:D Viime raskaudesta on " jo" 6 vuotta joten kaikki tuntuu taas oudolta ja uudelta! Tsemppiä kaikille raskautta yrittäville ja jo plussanneille!!!
Eilen tuli ja ryminällä... oli vaan paljon myöhässä. Nyt menen hetkeksi säälimään itseäni ja palaan taas sitten ehkä heinäkuisiin.. ja käyn tietty katsomassa mitä teille muille kuuluu!
Plussatuulia...
-Emik kp 2
Pahoittelut [b]Emik[/b]!! :( Ja [b]Liipe[/b] - Voi kurjuus!
[b]Koralli[/b] - Toivottavasti ei mennyt se ovis ihan niin nopeesti ohitte! Kyllä must vaikuttas ainakin et teillä on aivan mahtavat mahdollisuudet saada pikkuinen kesäkuulle :D
Noo, meitsi taitaa myöskin pudota kyydistä.. Aamulla oli tullut jo pientä tuhrua :O Pirskatti, no ainakin oon arvioinu kierron pituuden suunnilleen oikein.
Täytyypi tulla ilmottelemaan väliaika tietoja - Taidankin keittää sille punhelmalle kahvit odotellessa ;D Poltan sen kuumalla kahvilla, ettei se pääse enää muiden luokse kyläilemään!
nekku kp 32//27-34 (32 näyttäisi olevan tai 31)
ihanaa kun sai herätä ilman kellon soittoa. huomenna täytyy sit taas tsempata töihin seiskaks. mies heräs jo ennen ysiä ja lähti kitarakaupoille. ja äsken kotiutui uuden soittopelin kanssa. hyvältähän toi soitto kuulostaa. tänään mulla peli, parin tunnin päästä tarttee jo lähtee hallille. ihan kiva kun alkaa tosikoitokset, nyt sitä nauttii näistä hetkistä viä astetta enemmän kun miettii et jos kohta tärppäis ja ens kevään suunnitelmat menis uusiks. ja viikonloppukin menee nopeesti kun on tekemistä!
emik: isot pahoittelut tädin saapumisesta. ei muuta kun pää pystyyn ja kohti uutta kiertoa.
liipe: toivoa on vielä, kun täti ei ole saapunut. maanantaihin vaan uutta uskoa.
tari: jännät paikat näyttää olevan. koita keksiä jotain kivaa tekemistä viikonlopuks niin aika menee nopeeta ja maanantaiaamu koittaa pian.
koralli73: peukkuja pidän sun ajotuksessa onnistumiselle! ei kai tilanne ihan toivoton ole, tsemppiä vaan.
princess80: onnea plussasta, ja tervetuloa! vai pitäiskö sanoo et tervemenoo o-puolelle. ota meidät muut mukaas kanssa, joohan?!
uulalle ja kiialle onnittelut haamusta! viivat vahvistukoon!
hopo07: mä en oo viä uskaltanut mennä ostaan testejä kaappiin, etten vaan käyttäis (ja pettyis) liian aikasin. mutta tiistaille ainakin ois munkin tarkotus sinnitellä. testaillaanhan yhdessä sit oikeen vahvat plussat?!
ON: kp 27/25-? dpo7. valkkaria tuntuu edelleen olevan kunnolla ja nännit kipeet. ei muuten mitään olossa. voi kun tulis pian ens viikko ja pääsis testaan. mut tiistai on kyllä ehdoton raja, nipistäkää mua jos meinaan ennen sitä sortua.
mukavaa lauantaipäivää!
ikävää ettei plussa uutisia ole vielä tullut. Joko Marica testasit..ja Korallille pidän kyllä peukkuja,kuulostaa ajoitus erittäin onnistuneelta!!
ja mitäpä meille, ihan samaa ku eilenkin, ajoittain menkkatuntemuksia ja tuntuu että nyt just ne alko, sit taas ei mitään. nivusia särkee nyt vasemmalta puolelta ja liitoskipujakin tuntuu. Pahoinvoinnin tunnetta=joutuu nieleskelemään kokoajan ettei pahaolo yllätä, alamaha tuntuu pallomaiselta mutta ei semmoselta turvonneelta ku normaalisti ennen menkkoja. Siinäpä ne taisi olla suurimmat oireet. Testata en meinaa ku joskus vasta ensi viikolla, on niin mielessä viime kuun ikävät jutut että en halua toisintoa, nyt kp 27/28-29.
Onnea plussanneille =) ja pahoittelut tädin kouraan joutuneille =(.
Itelläki on vähä sellane olo et ei tärpänny tästä kierrosta...oireita ei oo sitte mitää, tosin nyt on vasta kp 19/26-27 mut silti...ainoostaa välillä pikkuse vihloo kohdun seudulta mut siinäpä se...se on outoa et nyt ei oo rinnat yhtää kipeet ei ees arat niinku yleensä oviksen jälkee menkkojen alkuun..?? Esikoista oottaessakaa rinnat ei tainnu kipeytyä ku vasta joskus testauksen jälkee vk 4-5..?? et oisko se sit joku oire?? =) toivossa on hyvä elää! =)
Menin sitte tilaamaan netistä kotitestejä vaikka ensi meinasin et en osta niitä kaappiin oottaa ku tulee vaa testattua liian aikaisin...mut minkäs teet...täytyy vaa yrittää jaksaa oottaa edes ensi viikonloppuun, lauantaina tai sunnuntaina vois jo testata. Vielä viikon piinaus...=/
plussatuulia kaikille *phuuh*
puhaltelee pirpana
Tervehdys taas täältäkin! Mitään uutta ei ole ilmaantunut, mutta sen verran on jännittävät päivät menossa, että täällä sitä vaan notkutaan kuumeilusivuilla...
Kiitoksia Koralli testilinkistä! Taidankin tilata sekä raskaustestejä että ovulaatiotestejä heti tiistain jälkeen. Siihen asti on toivoa, että en testejä tarvitse ainakaan seuraavaan vuoteen=) Niin että testataan vaan Heltsy ne plussat sitten tiistaina!
Onnea plussasta Princess80!! Oletko käynyt katsomassa, että onko odotuspuolella jo kesäkuisten pino? Itse en ole sille puolelle vielä kurkistanut.
Ja vielä pahoittelut kaikille tätsyn yllättäneille. Negan saaneilla on vielä toivoa, joten teidän osalta toivon, että nega vaihtuisi vielä plussaksi!!
Nyt taidan hiipparoida kahvin keittoon, kun esikoinen on päiväunilla.
terkuin Hopo07
Kahvitkin on jo juotu aikaa sitten ;D
Mulla ei oo KOSKAAN tuhruttanu silleen, ettei ois alkanu heti perään kunnon vuoto. (Tiputteluksko tuota kutsutaan..)
Alkaa oikeesti jänskättää - ihan on perhosia massussa jännityksestä. Kai sitä on lähettävä testin ostoon... :I
Mennäänpäs taas heti omaan napaan: Täällä ollaan aika lailla " täpinöissä" :) Testailin eilen aamulla Acon 10:llä, ja siihen tuli niin haalea viiva, kuin vain mahdollista. Sen näki juuri ja juuri, kun testiä oikein tihrusti. Oireitakin on kyllä taas ollut jonkin verran, vatsaa on jomottanut ja hieman polttanut, nivusia särkenyt, flunssainen olo, silloin tällöin tehnyt pahaa. Toiveet on siis aika korkealla. No, mutta eipä kai tässä auta muu kuin jatkaa piinailua vielä muutaman päivän ja testailla sitten uudestaan, ja toivoa tietenkin, ettei täti saavu kyläilemään.
bambiino kp 25/28-38
Hei!
Ajatukset ovat olleet vain ja ainoastaan omien tuntemusten pohdinnoissa. Toisena hetkenä olen varma, että täti kolkuttelee tavallisella tavalla ja toisena varma, että tällaista ei normaalisti ole. Nyt harmittaa, kun en aikaisemmin ole kiinnittänyt näin tarkasti huomiota elimistöni tuottamiin ärsykkeisiin. Ensimmäinen yrityskierto siis menossa. Päässä pyörii tilastolliset todennäköisyydet, ja että todennäköisempää on olla tulematta raskaaksi, mutta toivo on valtaisa. Eilen ostin elämäni ensimmäisen raskaustestin ja halu päästä kokeilemaan on kova, mutta yritän sinnitellen odottaa keskiviikkoon, jotta vastaus kertoisikin jotain.
Pahoitteluja ja onnitteluja tasapuolisesti kaikille niitä ansainneille!
t. toukkis kp.25/30
Pahoittelut minunkin puolestani kaikille tädin yllättämille:( Ja tietysti onnea plussan tai haamun saaneille:)
Korallin kanssa meillä oli samantapainen tilanne, mies oli työmatkalla ja kotiutui vasta viimeisenä " limapäivänä" (ai että kuulostaa ihanalle...) ja tositoimiin päästiin sitten vasta limojen jo loputtua. Mutta varovaisen toiveikas olo siltikin on, nyt menossa kp30/28 eikä merkkiäkään tädistä vielä. Testaan huomenna tai maanantaina, jos silloin vielä tarvetta testille on. Esikoisen odotuksesta muistan oireena tämän saman oireettomuuden, mikä nytkin on. Rinnat vain kipeänä, mutta ei juuri lainkaan valkovuotoa, ei selkä- tai mahakipuja tms., jotka minulla normaalisti pms-oireita. Toivottavasti plussa pärähtää testiin, muuten täältä tiputaan kovaa ja korkealta. Toki vasta 2. yrityskierto menossa, tosi hyvä säkähän se olisi jos nyt jo raskautuisin. Esikoista kun tehtiin pitkään ja hartaasti, oiskos ollut 14. yrityskierto kun tärppäs.
Anteeksi, tuli aivan vallan omaa napaa. Nyt pikaisesti lukemaan muiden viestejä, että pääsee tutustumaan jengiin:)
KORALLI, älä vielä laita mua plussanneisiin, kun en itekään oiekin usko vielä siihen varhaiseen haamuun. Ja yrittäessä saada esikkoa 1,5 v. 3 tuntia päiväunille oli taas vauvaunelma vähän taaempana... GRRR! Mutta ny on yläkerassa hiljaista, joten toivotaan että nukkuu. Päin p..tä meni omppopiirakka ja kirjolohi seissy huoneenlämmössä varmaan tunnin odottamassa, et piirakka valmistuu. Mummo ja ukki tulossa kylään ja just silloin neiti tietysti temppuilee!!
Mutta en valita enää.
TSemppiä ja plussia kaikille!
nyt on kyllä semmoset alamahakivut että eipä oo epäselvää kuka on kylään tulosa :(( ajallaanhan noi onkin aina alkaneet..
Taas on näköjään täti jo muutamalle kylään ehtinyt,suuret pahoittelet.
Itse testasin aamulla negan niin kuin ennustinkin, tätiä ei tosin vielä näy eikä kuuluu,mikä on outoa kun yleensä tulee ajallaan,mutta kroppa on tietty sekaisin tästä vauvakuumeesta ja sillä täti myöhässä.
Ei auta kun odottaa :(
Moi, kirjoitan pikaisesti nyt vaan kun meillä on täti viikonlopun tääl kylässä. Ei kylläkään SE täti vaan tyttäreni täti eli siskoni :-). Vähän jännitti, että tuleekohan täti kylään sen toisen tätin kanssa, mutta sitä ikävämpää tätiä ei ole näkynyt eikä kuulunut. Yleensä mulla alkaa menkat aina tasan tarkkaan samaan aikaan. Mä varmaankin siirrän nyt menkkojani ajatuksen voimalla... Mitään oireita ei nyt ole suuntaan eikä toiseen. Jotain ihmeellistä vaniljanväristä limavuotoa on tullut, sellasissa klimpeissä ihan.
Maanantaina testaan jos ei sitä ennen se toinen täti oo ilmestynyt. Meitä viikonloppuna jännääjiä tais täällä olla aika montakin. Onnea teille muillekin matkaan!!
-satu kp 29/28-
Pakkohan miunkin oli tulla tänne kurkkimaan,kun tuolla kuttulassa kertoivat,jotta sua saadaan piinailla :D Kävitkö jo hakemasssa testiä? Hurjasti pietään sulle peukkuja bd bd bd bd että se täti ei uskaltais tulla,vaan tulis testiin plussaa!
Hönttä&Jesse 1kk
Hätähinen oon...
Eilen illalla iski paniikki tuon oviksen menon suhteen. TÄnä aamuna persona näytti vielä ovista, mutta lämpö oli jo vähän noussut ja kuivat on paikat yhä, joten ovis kyllä jo meni. Mutta seuraava teksti jonka löysin netistä, rauhoitti mielen:
Kiitos Hopo07 tsemppauksesta eilen! Itse olen ostellut testejä sivuilta: http:/www.kotitestit.com
Eli kaipa ne simpat sitten sinnitteleen kuivissakin olosuhteissa ainakin jonkin aikaa.
UULALLE ONNITTELUT HAAMUSTA! Hienoa!!! Odotetaanko vielä maanantain tulos, ennen kuin laitan sinut listalla plussanneisiin?
Tutti, toivottavasti roskishaamu tarkoittaisi oikeaa plussaa!
Kuka testailee seuraavaksi? -Nekku- ainakin huomisaamuna, toivottavasti pärähtää plussa!
Iloista viikonloppua kaikille!
Koralli73 kp 13/24-32 dpo 1 yk3