Elämä ilman parisuhdetta tai seksisuhdetta on kyllä rankkaa...Aina vain yksin ja ilman läheisyyttä. Onko tämä tavallisen miehen kohtalo Suom...
Jo 7 vuotta olen ollu sinkkuna. Tinderistä ei saa matcheja, ei ole ketään. Mitä oikein voi tehdä?
M34
Kommentit (514)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmeellistä kun täältä naisnäkökulmasta vuosien sinkkuus on oikein mukavaa ja helppoa.
Taidat olla niitä palstanaisia, jotka ovat elämänsä, jostain käsittämättömästä syystä, "passanneet" miehiä. Tietämättä että itsenäisiäkin miehiä on.
Olen eri, mutta heti kun löydän itsenäisen, kypsän, vastuullisen ja ystävällisen miehen, jonka kanssa kemiat pelaa hyvin kimppaan ja joka käyttäytyy kunnioittavasti mua kohtaan, niin saatan harkita sinkkuelämästä luopumista. Mutta siihen asti pysyn ilosesti sinkkuna elämästäni nauttien, sillä sinkkuna on mulla ainakin ihan hyvä olla.
Kokeile jotain muuta nettikanavaa kuin tinderiä. Suomi24(onko siellä enää treffipalstaa)olen ite löytäny miehen. Tosi moni tuttukin on löytänyt sieltä kumppanin ja nimenomaan kunnon sellaisen.
En ole ikinä ollu tinderissä mutta jos siellä vieläkin ulkonäön takia rankataan ihmisiä, niin ei hyvä. Kirjoittamalla kunnon viestejä saa toisen persoonasta huomattavasti paremman ja laajemman käsityksen.
MIksen mä sit kelpaa.. miksi juopot kelpaa? mulla on vakituinen työ
Vierailija kirjoitti:
Kokeile jotain muuta nettikanavaa kuin tinderiä. Suomi24(onko siellä enää treffipalstaa)olen ite löytäny miehen. Tosi moni tuttukin on löytänyt sieltä kumppanin ja nimenomaan kunnon sellaisen.
En ole ikinä ollu tinderissä mutta jos siellä vieläkin ulkonäön takia rankataan ihmisiä, niin ei hyvä. Kirjoittamalla kunnon viestejä saa toisen persoonasta huomattavasti paremman ja laajemman käsityksen.
Mulla on suomi 24 treffit.. ei naiset ota yhteyttä ja vastaa
Minun mielestä asia on niin, että jos nainen joutuu olemaan sinkku suomessa niin naisessa on jotain vikaa. Nirso miesten suhteen, vaatimukset liian ylhäällä, vanhapiika ongelmia (mm tyytyminen sinkku humputteluun) jnejne. Eli omista syistä moni nainen on sinkku.
Miesten osalta asia on päinvastoin, sillä monet miehet haluaisivat kumppanin, mutta eivät ole saaneet. Ja tämä taas menee naisten syyksi, mutta selkaista se elämä on. Syinä mm huono status, vähävaraisuus, rumuus, lihavuus, vähäinen koulutus, yksinäisyys (ei sosiaalista statusta), päihteiden käyttö jnejne
Jaksaisitko kuitenkin käydä köyttä ostamassa?
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä komea pitkä mies.. ja hyvä teksti.. kukaa ei ota yhteyttä uskomatonta naiset
Jos se teksti on samanlaista vinkumista kuin täällä, niin ei se kyllä kovin hyvä teksti ole.
No olen ollut aina yksin, ei edes koskaan poikaystävää ja tuskinpa sitä tulee enää olemaankaan. Kyllä se yksinäisyys sattuu. Ne, ketkä ovat oman rakkautensa löytäneet, eivät ymmärrä kuinka onnekkaita ovat. Ihmiset aina vitsailevat kuinka sinkkuna on mukavaa kun saa panna ketä haluaa. Suoraan sanottuna se random jätkien paneminen menee vähän aikaa, mutta kun teet sitä esim 12 vuotta putkeen niin alat jo toivoa, että löytyisi se yksi ja ainoa, kenen vierestä voisit herätä aamulla. On rikkaus löytää joku, joka pysyy vierellä ja jonka kanssa saa vanheta yhdessä. Itsellä meni just hermo ku kaveri valitti kuinka hän joutuu olemaan 72h ilman miestään. No voi helv... kokeile olla 30v yksin ja tule sitten valittamaan.
Muutaman vuoden ollut sinkkuna ja olisi kiva löytää parisuhde. Itsestäni voin kertoo sen että olen aika rauhallinen, kiltti ja luotettava mies. Teen töitä arkisin Postissa ja vapailla yritän kuunnella musiikkia katella leffoja tai oon lenkkipolulla. Itse en polta ja käytän alkoholia kohtuudella. Olisi kiva löytää ihan normaali mukava,rehellinen ja luotettava tavallinen nainen. Itselläni ei ole lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks ihmeessä laitokseen?
Koska uhkaat vahingoittaa itseäsi ja muita. Jos olisit järjissäsi niin tajuaisit, että yhteiskuntarauhan takia kaltaisesi kuuluvat suljettuun laitokseen.
En todellakaa sitä tee.. mä vaan sanon.
Miksi? Ymmärrätkö, kuinka sairasta se on? Käyttäydyt tahallasi kuin henkisesti sairas ihminen ja sitten ihmettelet, kun sinua pidetään henkisesti sairaana.
Vierailija kirjoitti:
Muutaman vuoden ollut sinkkuna ja olisi kiva löytää parisuhde. Itsestäni voin kertoo sen että olen aika rauhallinen, kiltti ja luotettava mies. Teen töitä arkisin Postissa ja vapailla yritän kuunnella musiikkia katella leffoja tai oon lenkkipolulla. Itse en polta ja käytän alkoholia kohtuudella. Olisi kiva löytää ihan normaali mukava,rehellinen ja luotettava tavallinen nainen. Itselläni ei ole lapsia.
Millaisesta musiikista tykkäät? Entä leffoista?
Tuosta ilmosta puuttuu, että et halua lapsia koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on suomi 24 treffit.. ei naiset ota yhteyttä ja vastaa
Minä vastasin kaikille. Mutta jos kirjoittamisen sisältö ei ollut muuta kuin "menen salille, tulin salilta, menen töihin", niin ei siinä ollut paljon kommunikoitavaa eikä yhteistä. Mutta sitten kun sopiva tyyppi osui kohdalle, niin viestejä lähetettiin pitkin päivää ja monta, ennen kuin nähtiin.
Ne kymmenet viestit on vieläkin onneksi tallella, niihin on ihana palata. Siellä ollaan niin me omina persooninamme.
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestä asia on niin, että jos nainen joutuu olemaan sinkku suomessa niin naisessa on jotain vikaa. Nirso miesten suhteen, vaatimukset liian ylhäällä, vanhapiika ongelmia (mm tyytyminen sinkku humputteluun) jnejne. Eli omista syistä moni nainen on sinkku.
Miesten osalta asia on päinvastoin, sillä monet miehet haluaisivat kumppanin, mutta eivät ole saaneet. Ja tämä taas menee naisten syyksi, mutta selkaista se elämä on. Syinä mm huono status, vähävaraisuus, rumuus, lihavuus, vähäinen koulutus, yksinäisyys (ei sosiaalista statusta), päihteiden käyttö jnejne
Nainen viihtyy sinkkuna=naisessa on jotain vikaa.
Mies on onneton sinkkuna ja haluaa epätoivoisesti suhteeseen, mutta ei kiinnosta naisia=mies on ihan hyvä mies, mutta naisissa on jotain vikaa.
Sitten luettelet syitä, miksi mies todennäköisesti on sinkku (mm. rumuus ja päihteiden käyttö jne.), mutta siltikään vika ei ole miehessä, sillä naisen vikahan se on jos ei halua rumaa, päihteitä käyttävää idioottia riesoikseen.
monet naiset on todella rumia.. lihavia.. kehtaatteki vaatia
Naristaan kun ollaan yksin ja sitten ei kuitenkaan kelpaa kukaan. Ikävä sanoa mutta olen huomannut että yleensä ikisinkut ovat hirvittävän nirsoja joille ei kelpaa ihan kuka tahansa. Esim. Voi olla ihan tavallisen näköinen mies kaljamahansa kanssa ja etsii jotain missiä rinnalleen tai pullukka nainen joka etsii komeaa lihaksikasta adonista. Voihan tämä toki olla mahdollista mutta ei realistista.
Kaiken lisäksi sinkut kyllästyvät heti pienemmästäkin vastoinkäymisestä koska ovat tottuneet elämään itsekseen ja omilla ehdoilla. Jos toinen ei toimikaan niin miten haluaa, petytään ja vietetään enemmän aikaa itsekseen, pahimmassa tapauksessa petetään ja erotaan. Kaikki voi tapahtua jo muutaman kuukauden sisällä.
Olen itse avioliitossa mutta en kyllä jaksaisi mitään suhdepelejä ties kenenkä kanssa ja jatkuvasti pitäisi miettiä että onko toinen kiinnostunut tai ei ja voiko suhde jatkua pidemmälle. En ymmärrä miten jotkut jaksavat sitä rumbaa.
Tiedän kuuluvani vähemmistöön, mutta mun mielestä nää Allu-ketjut on viihdyttäviä. Voi olla, et jossain vaiheessa minäkin kyllästyn, mutta siihen asti GO ALLU GO😅
No te ette osaa kyllä pukeutua.. olette todella rumia naisia.. aivan hirvittää katella tommosia oksettavia naisia..
Kyllä mitä olen naisia nähnyt.. monet on todella rumia ja lihavia.. epäsiistejä ei osaa pukeutua ja meikata..
t. allu
Vierailija kirjoitti:
No te ette osaa kyllä pukeutua.. olette todella rumia naisia.. aivan hirvittää katella tommosia oksettavia naisia..
Ahaa, eli näet nämä kaikki naiset palstan välityksellä miltä he näyttävät?
Itsensä kehittäminen on kuitenkin omalla vastuullasi. Säälistä kyhätyt parisuhteet/seksisuhteet tuppaavat olemaan väliaikaisia ja jopa traumaattisia, paitsi jos molemmat osapuolet ovat yhtä säälittäviä ja jaksavat sääliä toisiaan onnellisesti loppuun asti.