Elämä ilman parisuhdetta tai seksisuhdetta on kyllä rankkaa...Aina vain yksin ja ilman läheisyyttä. Onko tämä tavallisen miehen kohtalo Suom...
Jo 7 vuotta olen ollu sinkkuna. Tinderistä ei saa matcheja, ei ole ketään. Mitä oikein voi tehdä?
M34
Kommentit (514)
No eikä ole. Elämä ilman rahaa on rankkaa.
Ihan normaalia elämää. Olispa ahdistavaa, jos täällä olis joku vaatimassa adioita.
Minä taas olen ihan päinvastaista mieltä. Sinkkuna on ihanaa, kun kukaan ei nyhjää kyljessä.
Se on myös yli 50-vuotiaan naisen kohtalo. Ei kelpaa työ- eikä parisuhteeseen. Yksinäisyys on kuolettavaa ja pahinta on ajatella että tulen viettämään vanhuuteni täysin yksin. Jos sairastuu vakavasti, joutuu käymään kaiken läpi yksin.
Olet niin onnekas kun saat olla rauhassa ilman jotain seksiaddiktia naista ketä pitää jynssätä koko ajan.
Onko tinder siis ainoa tapasi olla tekemisissä toisen sukupuolen kanssa ja sitten ihmettelet mitä muuta voisi tehdä?
Se on sama juttu monella tavisnaisella.
Vierailija kirjoitti:
Se on myös yli 50-vuotiaan naisen kohtalo. Ei kelpaa työ- eikä parisuhteeseen. Yksinäisyys on kuolettavaa ja pahinta on ajatella että tulen viettämään vanhuuteni täysin yksin. Jos sairastuu vakavasti, joutuu käymään kaiken läpi yksin.
Tämä on totta. Harrastan lukemista ja TV-sarjoja ja jotain yhteydenpitoa ystäviin etänä. Mutta kyllä se vaan yksinäistä on. Kunnollista kumppania on toivottu ja olen jopa pyytänyt iltarukouksessa.
No sulla sentään on ollut suhde. Tindermatcheja kyllä tulee, muttei kukaan miehistä vastaa. Eli eivät oikeasti halua tutustua, kunhan vain swaippaavat. Vähän niin kuin kaupassa ottaisi ostoskärryyn kaiken, mutta jättäisi sen kassalle ja kävelisi ulos. Mikä järki?
N36
Suomessa on varmaan miljoona sinkkua. Itsekin olen, olen aina ollut, olen nainen.
Ymmärrän kyllä kumppanin kaipuun. Jos ap todella haluat kumppanin, tee kaikkesi kumppanin löytämiseksi. Treffaile, tapaa uusia ihmisiä, mieti myös mahdollisuutta tutustua naiseen jostakin muusta maasta. Kyllä sinä kumppanin löydät, jos haluat. Ihan jokainen löytää. Mutta sinun täytyy löytää hänet ihan itse. Se on kokonaan sinun vastuulla.
Vierailija kirjoitti:
Samaa pelkään. Ja Just esim olin kavereiden kanssa tapaamisessa viime vkl ja otti aivoon kuunnella heidän kesälomasuunnitelmista ja varatuista mökeistä ja reissuista ym. kun kaikki kolme ovat parisuhteissa. Itsellä ei mitään 😞
Sama juttu.. on tosi rankkaa.. ei tunnu vain nykyää kelpaavan.. itekki kohta 4 v no varmaa 4 v sinkkuna.. ei saa seksiseuraa.. ei saa mitää läheisyyttä.. toivo on jo mennyt.. en vaa kiinnosta naisia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on totta. Harrastan lukemista ja TV-sarjoja ja jotain yhteydenpitoa ystäviin etänä. Mutta kyllä se vaan yksinäistä on. Kunnollista kumppania on toivottu ja olen jopa pyytänyt iltarukouksessa.
Järkyttävää. Ei Jumala ole mikään parittaja.
Rukoile apua Ukrainan lapsille ennemmin. Kuinka itsekäs voitkaan olla.
Voin samaistua aloittajaan. Itse olen M36 ja todella aktiivisesti yrittänyt löytää parisuhdetta jo 28 ikävuodesta alkaen.
Lähes kaikki mun treffailut päättyy pakkeihin ennen seksiä eli en herätä naisissa seksikipinää ja siihen kaatuu myös parisuhdetoiveet, koska ilman seksiä ei voi olla parisuhdetta. Ei auta vaikka pääsisi 3-4 treffeille saman naisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
No sulla sentään on ollut suhde. Tindermatcheja kyllä tulee, muttei kukaan miehistä vastaa. Eli eivät oikeasti halua tutustua, kunhan vain swaippaavat. Vähän niin kuin kaupassa ottaisi ostoskärryyn kaiken, mutta jättäisi sen kassalle ja kävelisi ulos. Mikä järki?
N36
No en mäkää ymmärrä välillä tulee näin miehenä joskus osuma tinderissä mutta naiset ei vastaa... ihan toivotonta touhu.. ei naisia kiinnosta mikää.. tai minä en ainaskaa.. badoossa sama juttu.. naiset ei vastaa.. toivo on jo menny
Vierailija kirjoitti:
N36
Ne miehet ajattelee että ovat liian huonoja sulle ja että antaitset jonkin tosi hyvän.
Sun pitäis vaan saada ne vakuutettua viesteillä että kelpaavat sulle.
Sitten vastaavat varmasti.
Se on tätä suomalaisuutta. Harmi ettei synnytty vaikkapa Portugaliin.