Elämä ilman parisuhdetta tai seksisuhdetta on kyllä rankkaa...Aina vain yksin ja ilman läheisyyttä. Onko tämä tavallisen miehen kohtalo Suom...
Jo 7 vuotta olen ollu sinkkuna. Tinderistä ei saa matcheja, ei ole ketään. Mitä oikein voi tehdä?
M34
Kommentit (514)
Elämä on jotenki tosi rankkaa.. itse 37 v mies käyn töissä ja yritän naisia.. mutta ketään ei kiinnosta.. ketään ei eti mitää kaikki tuntuu olevan sinkkuna haluaa vain olla.. ja ei kiinnostu musta.. on vääränlaisia.. ei kiinnosta baaritkaan.
Vierailija kirjoitti:
Elämä on jotenki tosi rankkaa.. itse 37 v mies käyn töissä ja yritän naisia.. mutta ketään ei kiinnosta.. ketään ei eti mitää kaikki tuntuu olevan sinkkuna haluaa vain olla.. ja ei kiinnostu musta.. on vääränlaisia.. ei kiinnosta baaritkaan.
Pysy poissa tästä ketjusta Allu, ei tehdä tästäkin jankkausketjua.
Mikä teitä naisia vaivaa? Itse miehenä olisin onnellinen jos olis nainen kainalossa ja vois yhteistä arkea ja vloppuja jakaa.
Kaunis poikarakkaus on sinun tulevaisuutesi. Tunnet eläväsi kun rakkauden julma smeisseli soutaa peppulissasi ja huudat hiii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on myös yli 50-vuotiaan naisen kohtalo. Ei kelpaa työ- eikä parisuhteeseen. Yksinäisyys on kuolettavaa ja pahinta on ajatella että tulen viettämään vanhuuteni täysin yksin. Jos sairastuu vakavasti, joutuu käymään kaiken läpi yksin.
Samaa pelkään. Ja Just esim olin kavereiden kanssa tapaamisessa viime vkl ja otti aivoon kuunnella heidän kesälomasuunnitelmista ja varatuista mökeistä ja reissuista ym. kun kaikki kolme ovat parisuhteissa. Itsellä ei mitään 😞
Voihan sitä yksikseenkin tehdä lomasuunnitelmia, varata mökin tai lähteä reissuun. Ja kyllä, ymmärrän, että se olisi hauskempaa tehdä yhdessä jonkun toisen kanssa. Mutta jos sitä parisuhdetta ei nyt vain satu olemaan, niin eikö se ole parempi kuitenkin tehdä jotain vaikka yksinkin kuin olla tekemättä mitään ja vain kadehtia toisten suunnitelmia.
No kaippa sitä pitää miehenä totutella ikisinkkuuteen.. ei suominaisia kiinnosta koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu.. on tosi rankkaa.. ei tunnu vain nykyää kelpaavan.. itekki kohta 4 v no varmaa 4 v sinkkuna.. ei saa seksiseuraa.. ei saa mitää läheisyyttä.. toivo on jo mennyt.. en vaa kiinnosta naisia
On ihan eri asia etsiä seksiseuraa kuin parisuhdetta, kumpaa sinä haet? Niitä haetaan ihan eri tavalla, jos haet parisuhdetta, et saa seksiseuraa, jos haet seksiseuraa, et saa parisuhdetta.
Vain joku 4% on koko ikänsä ilman parisuhdetta, ja nekin ovat yleensä omasta tahdostaan. Joten, kyllä on mahdollista löytää parisuhde, jopa ihmisillä joilta puuttuu kaikki raajat on parisuhteita, joten et sinä voi olla niin kauhea luonteeltasi ettet kelpaisi yhdellekään naiselle, ja jos olet, niin tee sille asialle jotain. Ulkonäkö ei ole se juttu. Hygienia saattaa olla, mutta jos naisellakin on huono hygienia, niin sekään ei haittaa.
Vierailija kirjoitti:
No kaippa sitä pitää miehenä totutella ikisinkkuuteen.. ei suominaisia kiinnosta koskaan.
Mihin tuokin perustuu? Suomimiehillä on enemmän ulkomailta vaimoja kuin suominaisilla miehiä ulkomailta. Eli kyllä suominaiset ovat parisuhteessa nimenomaan suomimiesten kanssa.
No miksei naisille kelpaa.. mies joka on epävakaa persoona.. ei oo juoppo.. vakituinen työ.. ei oo kavereita.. yksinäinen.. masentunut.. ja heikkolahjainen?
Kannattaa käyttää aika johonkin muuhun. Aatella et ei ees kiinnosta tällä hetkellä ja tehdä jotain muuta itselle merkittävää. Epätoivo haiskahtaa kauas.
En seurustele enää miesten kanssa ku on niin paljon muuta menossa elämässä, mut toki tykkään miesten huomiosta. Torjun miehen aina lopulta, mut kiinnostavimmat on ne, jotka ei vaikuta kiinnostuneilta.
Se on naisille turn off, jos mies vaikuttaa epävarmalta. Esim. Kävin viime sunnuntaina ensitreffeillä Tinder - miehen kanssa. Hän oli ennen treffejä tiheästi viestitellyt minun kanssani, enkä kokenut niin tiivistä viestittelyä tarpeelliseksi, kun mehän oltiin jo sovittu treffit, jossa voitaisiin tutustua lisää. Esim. Hän lähetti minulle treffejä edeltävänä torstai-iltana viestin, jossa kysyi kuulumisiani. Huomasin viestin vasta perjantaina aamulla, jolloin vastasin hänelle. Sitten samana iltapäivänä hän lähetti uude viestin, jossa kysyi, mitkä ovat kuulumiset sitten viime kerran. Minä ajattelin, että mitä tämä on, että johan minä aamulla olin hänelle kertonut kuulumiset, halyaako hän kytätä, että mitä minä olen päivän aikana tehnyt?
Esim. Jos minä olen sopinut kaverin kanssa meneväni brunssille viikon päästä lauantaina, niin enhän minä ala paria päivää ennen sitä kyselemään, että mitäs kuuluu, jos me ollaan kuitenkin pian näkemässä.
Vierailija kirjoitti:
Ihmeellistä kun täältä naisnäkökulmasta vuosien sinkkuus on oikein mukavaa ja helppoa.
Näinpä. Nyt 7v snkkuna ja pari vuotta ilman seksiäkin. Se parin vuoden takainen deittailumiehen kanssa harrastettu seksi oli niin huonoa, että ei tarvinut jäädä kaipaamaan.
Mulla on mukava koti, kiva työ, mielekkäitä harrastuksia, hyviä ystäviä ja vibraattori. Aika poikkeuksellisen upea mies saisi olla, että laskemisen sijasta nostaisi mun elämänlaatuani.
Itse löysinnelikymppusenä naisena parisuhteen, nyt vuosi takana. Kyllä se voi onnistua.
Vierailija kirjoitti:
No sulla sentään on ollut suhde. Tindermatcheja kyllä tulee, muttei kukaan miehistä vastaa. Eli eivät oikeasti halua tutustua, kunhan vain swaippaavat. Vähän niin kuin kaupassa ottaisi ostoskärryyn kaiken, mutta jättäisi sen kassalle ja kävelisi ulos. Mikä järki?
N36
Matchaat vain niitä, jotka muutenkin saavat paljon matcheja.
Minulla on taas sellainen ongelma että saan kyllä tavallisia naisia, mutta kun haluaisin löytää sellaisen mukavan kauniin seksiaddiktin naisen itselleni.
Sinkkuna on todella masentavaa ja yksinäistä. mieluiten olisin naisenkaa parisuhteessa jos nainen kiinnostuisi minusta ja hyväksyisi mun neurologiset ongelmat esim oppimisvaikeus.. sille en voi mitää.. mutta ei.. naiset haluaa vain fiksun koulutetun miehen
Nyt näkee että naiset viihtyy vain enempi ja enempi sinkkuna.. Ite saan varmaa mennä vaa maksullisiin ei se auta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on myös yli 50-vuotiaan naisen kohtalo. Ei kelpaa työ- eikä parisuhteeseen. Yksinäisyys on kuolettavaa ja pahinta on ajatella että tulen viettämään vanhuuteni täysin yksin. Jos sairastuu vakavasti, joutuu käymään kaiken läpi yksin.
Tämä on totta. Harrastan lukemista ja TV-sarjoja ja jotain yhteydenpitoa ystäviin etänä. Mutta kyllä se vaan yksinäistä on. Kunnollista kumppania on toivottu ja olen jopa pyytänyt iltarukouksessa.
Viisikymppiset miehet ovat päässeet jo naisenkaipuustaan irti, paitsi jotkut harvat, jotka jatkavat alle 30-vuotiaiden naisten yrittämistä. Pääsääntöisesti viisikymppinen mies ei halua naisesta kuin ruoanlaittajan ja siivoajan.
Ihmeellistä kun täältä naisnäkökulmasta vuosien sinkkuus on oikein mukavaa ja helppoa.