Mulla on vähän ikävä yhtä ihmistä :(
Toivon että hänellä on kaikki hyvin. Hän on minulle tosi tärkeä.
Kommentit (69)
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 23:16"][quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 23:12"][quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 22:40"]
Minullakin on yhtä naista ikävä, mutta en tiedä onko mitään järkeä olla yhteydessä ja haluaako tämä nainen edes sitä :-(
[/quote]
juu ei se varmaan ole lepakko.
[/quote]
Minä kyllä olen mies...
[/quote]
Minkä ikäinen olet?
T. Vainoharhainen
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 00:14"]M.K , mulla on sua ikävä. Viharakkaussuhde kestänyt jo 17 vuotta.
[/quote]
Minullakin on joskus ikävä. Vihannut en ole ketään vuosikymmeniin, rakastanut sitäkin enemmän muutamaa. T: M.K. mies
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 20:56"]
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 20:55"]
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 20:52"]Minulla myös. On vieläpä varattu. Kivittäkää vain mutta ikävöin silti kovasti. Toivon, että huomenna nähdään... [/quote] missäpäin asut? Onko miehellä lapsia?
[/quote]
Nyt selkeästi johonkin av-mammaan iski "vittu mun mies pettää"-vainoharha
[/quote]Ja sinun piti tämä nerokas ajatus päästä kertomaan muille, ennen kuin kukaan muu ehtii.
Vanhaa ystävää välillä. Hei T t: J
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 22:40"]
Minullakin on yhtä naista ikävä, mutta en tiedä onko mitään järkeä olla yhteydessä ja haluaako tämä nainen edes sitä :-(
[/quote]Niin sinulla varmasti on, en ihmettele yhtään. Elän edelleenkin rakastavassa avioliitossani eikä ystävyyteni ole koskaan ollut sinun ulottuvillasi. Sovittamatta jääneet rikoksesi ovat sinulle varmasti raskas taakka, ei siksi, että ne painaisivat mieltäsi kuten hyvällä ihmisellä, vaan siksi että pelkäät loppuikäsi miten oikeus vielä tapahtuu.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 22:40"]
[/quote]
juu ei se varmaan ole lepakko.
Mullakin on ikävä yhtä. Meillä oli viharakkausepäsuhde.
Haluaa se.. ole yhteydessä et siinä mitään menetä. Sitten ei tarvitse jossitella.
Tää on selkeesti ihan sun ketju:
Mullakin on ikävä yhtä ihmistä. Eikä hänellä ole kaikki hyvin.
Mullakin on ikävä erästä ihmistä, enkä yhtään tiedä onko hänellä kaikki hyvin vai huonosti, kun en ole nähnyt koko kesänä.
Kuka tämä ihminen on? Ihastus, ystävä, eksä?
Minulla myös. On vieläpä varattu. Kivittäkää vain mutta ikävöin silti kovasti. Toivon, että huomenna nähdään...
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 20:52"]Minulla myös. On vieläpä varattu. Kivittäkää vain mutta ikävöin silti kovasti. Toivon, että huomenna nähdään...
[/quote] missäpäin asut? Onko miehellä lapsia?
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 20:55"]
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 20:52"]Minulla myös. On vieläpä varattu. Kivittäkää vain mutta ikävöin silti kovasti. Toivon, että huomenna nähdään... [/quote] missäpäin asut? Onko miehellä lapsia?
[/quote]
Nyt selkeästi johonkin av-mammaan iski "vittu mun mies pettää"-vainoharha
Taitaapi olla nuori ja ala ikäinen. Mutta toivottavasti tapaat miehesi viellä ja onni kukoistaa :)