Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluaisin nähdä tyttöystäväni ulostavan

Vierailija
08.08.2015 |

En voi käsittää miten noin kauniista olennosta voi tulla ulos jotain niin rumaa! Haluan nähdä omin silmin koko toimituksen, mutta en tiedä miten kehtaisin asian ottaa puheeksi. Teemme peppujuttuja esim. nuolemista, sormetusta ja nuuhkimme toistemme pieruja joten naiseni ei ole estoinen. Vinkkejä miten ehdottaa asiaa!

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 17:53"]

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 17:43"][quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 17:27"] [quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 17:26"] Mieti kahdesti! Yllätin vahingossa exäni telttaretkellä kyykkypaskalta. Hyi V***U!!! En enää ikinä nähnyt häntä samanlaisena naisellisena naisena kuin aiemmin. m23 [/quote] Saitko nopeastikin traumaterapiaa? Eikö nämä tämmöiset aja kiireellisyysasteeltaan monien muiden tapausten edelle ennen kuin ehdit paskaa sanoa vastaanotolla? [/quote] En tarvinnut terapiaa vaan jätin oksettavan ämmän. [/quote] Yöh, et ainakaa ite oo yhtää sen parempi. Lorttokulli!

[/quote]

Te ootte niin ihania :D

Vierailija
2/16 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä että vetää tortut rintasi päälle. Se on kuulemma Saksassa böheemien touhua.

Ole kansainvälinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamiaispöydässä huomenna vain suoraan kysyt.

Vierailija
4/16 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivän toinen perseilyviesti. Aika hiljaista ollut tänään. Onko perseily menossa pois muodista?

Vierailija
5/16 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi suatana tähänkin.

Vierailija
6/16 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa mainita asiasta sille tyttöystävällesi, joka ei paskanhajua pelkää. Täällä ei sua kukaan voi auttaa.

Minä tarvitsisin mökille huussin tyhjentäjää, oliskohan se kiinnostunut?

Vierailija
7/16 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok

Vierailija
8/16 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi toista, niin herkkä ja kaunis tyyppi. Liitän tämän iltaiseen iltarukoukseeni osion: "Ja anna nettipalstan paskapervolle kerrankin täysin ämpärein sitä mitä hän niin kovin janoaa, amen."

Vierailija
9/16 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahahaha "nuuhkimme toistemme pieruja" ;D

-kultaa mulla pierettää haluutko tulla nuuhkimaan!
varsinaisia gunthereita

Vierailija
10/16 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 17:15"]

Kannattaa mainita asiasta sille tyttöystävällesi, joka ei paskanhajua pelkää. Täällä ei sua kukaan voi auttaa.

[/quote]

Mietipä noita mökkivierainasi... :D Mihis ne nyt taas hävisi, tulukaas kahville... ai kas, tuollahan ne on taas ulkovessassa kiehnäämässä...

Joo, mä tunnen itseni helvetin normaaliksi tällä palstalla. Olen normaalin naisen perikuva suorastaan.

Vierailija
11/16 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti kahdesti! Yllätin vahingossa exäni telttaretkellä kyykkypaskalta. Hyi V***U!!! En enää ikinä nähnyt häntä samanlaisena naisellisena naisena kuin aiemmin. m23

Vierailija
12/16 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 17:26"]

Mieti kahdesti! Yllätin vahingossa exäni telttaretkellä kyykkypaskalta. Hyi V***U!!! En enää ikinä nähnyt häntä samanlaisena naisellisena naisena kuin aiemmin. m23

[/quote]

Saitko nopeastikin traumaterapiaa? Eikö nämä tämmöiset aja kiireellisyysasteeltaan monien muiden tapausten edelle ennen kuin ehdit paskaa sanoa vastaanotolla?

Vierailija
13/16 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 17:23"]

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 17:15"]

[/quote]

Mietipä noita mökkivierainasi... :D Mihis ne nyt taas hävisi, tulukaas kahville... ai kas, tuollahan ne on taas ulkovessassa kiehnäämässä...

Joo, mä tunnen itseni helvetin normaaliksi tällä palstalla. Olen normaalin naisen perikuva suorastaan.

[/quote]

Heko heko. Kakkahuumoria heko heko. Olen normaali, muut huvittavia perverssejä heko heko.

Vierailija
14/16 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lähes päivittäistä hupia. Itse tykkään kovasti ja niin vaimokin, joskus myös kolmaspyörä ollut mukana. Tänään kun ollaan hotellissa Turussa voi olla että pyydetään jotain kaveria mukaan, kun meitä on täällä monta.mei haittaa lakanapyykitkään, jätetään ne siivojien huoeksi.

Vierailija
15/16 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 17:27"]

[/quote]

Saitko nopeastikin traumaterapiaa? Eikö nämä tämmöiset aja kiireellisyysasteeltaan monien muiden tapausten edelle ennen kuin ehdit paskaa sanoa vastaanotolla?

[/quote]

En tarvinnut terapiaa vaan jätin oksettavan ämmän.

Vierailija
16/16 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 17:43"][quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 17:27"]

[/quote]

[/quote]

En tarvinnut terapiaa vaan jätin oksettavan ämmän.
[/quote]
Yöh, et ainakaa ite oo yhtää sen parempi. Lorttokulli!