Sori miehet mutta naiset ei pidä seksiä tärkeänä
Se on vain kiva harrastus paremman tekemisen puutteessa. Tässä viesti kaikille miehille: älkää lyökö päätä seinään ja olettako että nainen hyppäisi kiimasta märkänä päällenne.
Kommentit (87)
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 21:07"]
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 20:58"]
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 20:38"]
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 20:36"]
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 20:31"]
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 20:30"]
Nykyään naiset on enemmän putteesa parisuhteessa kuin miehet. Erotaan sen vuoksi, että mies ei enää jaksa, pysty tai tykkää vaan pelata. Naisten seksuaalisuus on tyydyttämättä
[/quote]
Sä vaan kuvittelet!
[/quote]
Näin se on.
Naiset löytää seksuaalisuutensa vasta myöhemmin. Osaa arvostaa itseään ja olla luonnollisia seksissä. Miehet usein vetätyy. Vaitettavan usein naiset on parisuhteessa puutteessa. on ihan yytti siitä ettei miehet saa. Koska tosiasia on toisinpäin. Melko harva oikeesti ees hakee nuorempaa. Koska miestä ei vaan kiinnosta. Naista kiinnostaa enemmän
[/quote]
Bullshit. Ja kuka muka nussisi yli 30 v siiderivalasta?
[/quote]
Noh... Eipä näytä kiinnostavan alle kolmekymppinenkään siiderivalas. :/
Terveisiä vain, piristit hemmetisti päivääni.
Terv. puutteessa elävä parisuhteellinen nainen
[/quote]
No teepä sitten asialle jotain.
[/quote]
Teen.
No nyt kun kerran puheeksi tuli: en tiedä, auttaako laihtuminen asiaan.
1. Eräänä päivänä olen laiha, eikä mies halua minua siltikään, tai...
2. Mies haluaa minua kuin aropupu, ja sitten vain korostuu se ajatus, kuinka vastenmielinen olen ainakin ollut. Että onko siinä omat halut sitten kohdillaan?
Ai niin. Kun mies haluaa mutta nainen ei, naisessa on vika. Kun mies ei halua, naisessa vika. Kiitos muistutuksesta.
(Ja sympatiat haluttomassa suhteessa eläville, niin miehille kuin naisille.)
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 21:12"]
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 21:08"]
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 21:03"]
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 21:00"]
Liian moni nainen valehtelee itselleen tässä asiassa. Miehen painostuksesta nainen on alkanut yhtäkkiä uskottelemaan itselleen että pitää seksistä samalla tavalla kuin mies. Koittakaa hyväksyä itsenne niin maailma olisi taas vähän parempi paikka elää meille kaikille.
[/quote]
Koita sinä hyväksyä se, että useimmat naiset pitävät seksistä. Kaikki eivät fridgejä niin kuin sinä.
[/quote]Normaali nainen on frigidi.
[/quote]
hah :D No mä en sitten oo normaali, eikä kovin moni muukaan nainen. Ja hei, siitä velvollisuuden tunteestako hain itselleni netistä seksiseuraa?
[/quote]Halusit todistella itsellesi että olet jotain mitä et todellisuudessa ole. Suurin osa naisista on frigidejä myönsivät tai ei.
Meillä ainakin muija koko ajan roikkuu kullissa kiinni että pitäis olla panemassa koko ajan. Ja parisuhdetta 22v takana.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 20:34"][quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 20:28"]
Sori ap mutta minä pidän seksiä erittäin tärkeänä ja olen hypännyt useamman miehen päälle kiimasta märkänä. T nainen
[/quote]Seksi on kaikille naisille enemmänkin vallankäytön ja miellyttämisen väline. On mahdollista että nainen kiihottuu vallankäytöstä mutta itse toimitus on pelkkää pakkopullaa.
[/quote]
En kiihotu vallankäytöstä vaan siitä että mua alistetaan sängyssä. Mitään valtaa en siitä ole saanut, mielihyvää ja orgasmeja senkin edestä. Olen hei 21 v, mitä hittoa mä vallalla teen kun panot on vähintään yhtä persaukisia ja samassa tilanteessa kun minä itse:D mulle seksissä on kyllä kyse ihan kahden ihmisen välisestä hauskanpidosta eikä mistään valtataistelusta (paitsi roolileikkinä)
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 21:18"]
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 20:34"][quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 20:28"] Sori ap mutta minä pidän seksiä erittäin tärkeänä ja olen hypännyt useamman miehen päälle kiimasta märkänä. T nainen [/quote]Seksi on kaikille naisille enemmänkin vallankäytön ja miellyttämisen väline. On mahdollista että nainen kiihottuu vallankäytöstä mutta itse toimitus on pelkkää pakkopullaa. [/quote] En kiihotu vallankäytöstä vaan siitä että mua alistetaan sängyssä. Mitään valtaa en siitä ole saanut, mielihyvää ja orgasmeja senkin edestä. Olen hei 21 v, mitä hittoa mä vallalla teen kun panot on vähintään yhtä persaukisia ja samassa tilanteessa kun minä itse:D mulle seksissä on kyllä kyse ihan kahden ihmisen välisestä hauskanpidosta eikä mistään valtataistelusta (paitsi roolileikkinä)
[/quote]Kyse on siis miellyttämisen tarpeesta.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 20:46"]
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 20:44"]
Jännä, että ap:lla on tuollainen käsitys naisista.
[/quote]Jos nainen olisi tarkotettu nauttimaan seksistä kuin mies niin nainen saisi orgasmeja samassa mittakaavassa kuin mies. Aika yksinkertaista eikö vaan.
[/quote]
Jos mies olisi tarkotettu nauttimaan seksistä kuin nainen niin mies saisi orgasmeja samassa mittakaavassa kuin mies. Aika yksinkertaista eikö vaan.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 21:13"][quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 21:10"]
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 21:05"][quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 21:02"] [quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 20:25"]Se on vain kiva harrastus paremman tekemisen puutteessa. Tässä viesti kaikille miehille: älkää lyökö päätä seinään ja olettako että nainen hyppäisi kiimasta märkänä päällenne. [/quote] Aina osa on luonnon oikkuja, terveet naiset sen sijaan himoitsee penistä. [/quote]Himo on väärä sana, kyse on pikemminkin velvollisuudentunteesta. Mies tuntuu nauttivan niin paljon että jos sitä sitten suostuisi tänään. Hyvän parisuhteen puolesta pitää tehdä joskus uhrauksia. [/quote] Miksi et elä yksin jos et himoa miestä, kuivapillufrigidi? Loisitko lompakolla tai nostat itsetuntoasi kun et ole "yksin"? Miehesi on kumminkin yksin kaltaisesi haluttoman kanssa.
[/quote]Nimittely tarkoittaa että sulla ei ole vasta-argumentteja. Sori vaan, olen todistetusti oikeassa ja sä todistetusti väärässä.
[/quote]
Mikä taho tällaisen todistaa?
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 21:27"]
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 21:13"][quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 21:10"] [quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 21:05"][quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 21:02"] [quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 20:25"]Se on vain kiva harrastus paremman tekemisen puutteessa. Tässä viesti kaikille miehille: älkää lyökö päätä seinään ja olettako että nainen hyppäisi kiimasta märkänä päällenne. [/quote] Aina osa on luonnon oikkuja, terveet naiset sen sijaan himoitsee penistä. [/quote]Himo on väärä sana, kyse on pikemminkin velvollisuudentunteesta. Mies tuntuu nauttivan niin paljon että jos sitä sitten suostuisi tänään. Hyvän parisuhteen puolesta pitää tehdä joskus uhrauksia. [/quote] Miksi et elä yksin jos et himoa miestä, kuivapillufrigidi? Loisitko lompakolla tai nostat itsetuntoasi kun et ole "yksin"? Miehesi on kumminkin yksin kaltaisesi haluttoman kanssa. [/quote]Nimittely tarkoittaa että sulla ei ole vasta-argumentteja. Sori vaan, olen todistetusti oikeassa ja sä todistetusti väärässä. [/quote] Mikä taho tällaisen todistaa?
[/quote]Seksuaaliterapeutit ympäri maailman.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 21:25"]
[/quote]Jos nainen olisi tarkotettu nauttimaan seksistä kuin mies niin nainen saisi orgasmeja samassa mittakaavassa kuin mies. Aika yksinkertaista eikö vaan.
[/quote]
Jos mies olisi tarkotettu nauttimaan seksistä kuin nainen niin mies saisi orgasmeja samassa mittakaavassa kuin mies. Aika yksinkertaista eikö vaan.
[/quote]
Jos mies olisi tarkotettu nauttimaan seksistä kuin nainen niin mies saisi orgasmeja samassa mittakaavassa kuin nainen. Aika yksinkertaista eikö vaan.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 20:26"]Ok, voinko ottaa sitten väkisin?
[/quote]Lassukat kyselee lupia.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 21:32"]
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 20:26"]Ok, voinko ottaa sitten väkisin? [/quote]Lassukat kyselee lupia.
[/quote]
Kuinkas hiekkavittu tussukka seksiketjuun osallistuu ?
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 20:28"][quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 20:27"]
Puhu vain omasta puolestasi.
nimim. olen puutteessa
[/quote]Älä esiinny naisena.
[/quote]
Älä sinä ap esiinny naisena.
Miehen tekemä provo.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 21:52"]
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 20:28"][quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 20:27"] Puhu vain omasta puolestasi. nimim. olen puutteessa [/quote]Älä esiinny naisena. [/quote] Älä sinä ap esiinny naisena. Miehen tekemä provo.
[/quote]Olet vainoharhainen. Koska sulla ei ole mitään kommentoitavaa itse asiaan niin hyökkäät mua vastaan.
Täyttä paskaa,ap. Tai no, ei ihan. Noin puolet naisista on tuollaisia, joille seksi on alkuhuuman jälkeen välttämätön paha. Ja sitten puolet on meitä, joille seksi oikeasti on tärkeä suhteen kivijalka, ilman sitä ei ole paljon muutakaan.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 21:16"][quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 21:12"]
Liian moni nainen valehtelee itselleen tässä asiassa. Miehen painostuksesta nainen on alkanut yhtäkkiä uskottelemaan itselleen että pitää seksistä samalla tavalla kuin mies. Koittakaa hyväksyä itsenne niin maailma olisi taas vähän parempi paikka elää meille kaikille.
[/quote]
Koita sinä hyväksyä se, että useimmat naiset pitävät seksistä. Kaikki eivät fridgejä niin kuin sinä.
[/quote]
hah :D No mä en sitten oo normaali, eikä kovin moni muukaan nainen. Ja hei, siitä velvollisuuden tunteestako hain itselleni netistä seksiseuraa?
[/quote]Halusit todistella itsellesi että olet jotain mitä et todellisuudessa ole. Suurin osa naisista on frigidejä myönsivät tai ei.
[/quote]
Aha. Kuinka monta kertaa kirjoitit saman vastauksen. Nainen kertoo haluavansa. Sinä sanot että hän on tietämättään frigofi.
Samaa jauhantaa kuin muutkin aiheesi
Kerron muutaman asian
Nainen on ihminen kuten sinäkin. Hänellä on tunteet ja tahto. Hän on seksuaalinen. Kuten sinäkin. Seksi onnistuu kahden tasavertaisen ihmisen halutessa.
Nykyään moni nainen on puutteessa. Monet kumppanit ei enää kykene ajattelemaan tai harjoittamaan seksiä. Johtuu omasta keskenkasvuisuudrsta keski-iäss
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 20:51"]
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 20:48"]
[/quote]
Mistäs sinä tiedät miesten orgasmeista? Miehet pystyvät feikkaamaan ne siinä missä nainenkin.
Etkä myöskään voi tietää kaikkien naisten orgasmeja.
[/quote]On ihan yleisesti tiedossa että miehet saa orgasmeja useammin kuin naiset.
[/quote]
Mutta naisetpa pystyy saamaan monta orgasmia peräkkäin. :)
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 22:05"]Täyttä paskaa,ap. Tai no, ei ihan. Noin puolet naisista on tuollaisia, joille seksi on alkuhuuman jälkeen välttämätön paha. Ja sitten puolet on meitä, joille seksi oikeasti on tärkeä suhteen kivijalka, ilman sitä ei ole paljon muutakaan.
[/quote]
Mutu lähteenä
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 22:06"]
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 22:05"]Täyttä paskaa,ap. Tai no, ei ihan. Noin puolet naisista on tuollaisia, joille seksi on alkuhuuman jälkeen välttämätön paha. Ja sitten puolet on meitä, joille seksi oikeasti on tärkeä suhteen kivijalka, ilman sitä ei ole paljon muutakaan. [/quote] Mutu lähteenä
[/quote]
Oma lähteesi on..?
Ilman seksiä ei ole paljon muutakaan kirjoitti joku. Niinpä niin.
Täällä kirjoittelevat pääasiassa yksinkertaisesti ihmiset joilla ei tosiaan elämässä ole pahemmin mitään hyvää oloa tuottavaa kuin nussiminen. Heillä on oma nimikin mutta jääköön nyt mainitsematta.
Näin se vaan näyttää olevan kun näitä kirjoituksia lukee. Valitettavasti. Säälin heidän elämäänsä. Zemppiä teille ja parempaa tulevaisuutta!
[/quote]
[/quote]
Olen sitten mielelläni epänormaali. Kitukaa te kuivissa avioliitoisanne, me nautimme miehen kanssa toisistamme kaikin tavoin.