Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vihaan liikuntaa

Vierailija
14.08.2015 |

Olen nainen 37 v. ja harrastin nuorena paljon liikuntaa (mm. pesäpallo, voimistelu, uinti, yleisurheilussa juoksulajit). Teini-iässä lopetin kaikki ja kiinnostuin pojista ja hengailusta kaupungilla. Minusta on tullut melkoinen liikunnan vihaaja ja sohvaperuna. Miten saa itsensä liikkeelle? Kävin kuntoremontissa, ja siellä kaikki lajit oli ok, kun porukalla tehtiin. Kotona intoa ei ole. Voisin uida, jos uimahallissa olisi lämpimämpi vesi, koska olen viluinen. Mitä tässä on tehtävissä? Onko muilla samaa ongelmaa, miten olette ratkaisseet?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ylipainoa? Jos on, niin kuntosalilla on helppo aloitella. Ei ole edes kallista.

Vierailija
2/8 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä liikunnassa on niin
Paha? Jos on pieniä lapsia, niin aikaa voi olla vaikea löytää säännölliseen harrastukseen. Juoksemaan tai hiihtämään tai kuntosalille voi mennä koska vaan. Nimimerkillä omistan kuntosalikortin, jota en koskaan käytä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 19:49"]Onko ylipainoa? Jos on, niin kuntosalilla on helppo aloitella. Ei ole edes kallista.
[/quote]

Pituus 165, paino 70 kg. Eli ei mitenkään reilusti ylipainoa. Kuntosalikin on aika tylsä paikka. Olen käynyt 10 vuotta sitten viimeksi.
-ap

Vierailija
4/8 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni muukin inhoaa liikuntaa, mutta pakko on pakko. Kunnon vuoksi. Ei jaksa mitään, jos ei liiku ollenkaan.

Vierailija
5/8 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 19:58"]Mikä liikunnassa on niin
Paha? Jos on pieniä lapsia, niin aikaa voi olla vaikea löytää säännölliseen harrastukseen. Juoksemaan tai hiihtämään tai kuntosalille voi mennä koska vaan. Nimimerkillä omistan kuntosalikortin, jota en koskaan käytä
[/quote]

Aivan, kiitos vastauksesta :) nimimerkki joka omistaa kuntisalikortin, muttei käytä sitä. Kuulostaa tutulta hommalta, olen ostanut joskus jumppakortin, josta käytin 3 kertaa ja loput 7 jotenkin unohtui käyttämättä.

-ap

Vierailija
6/8 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesijuoksua suositan, jos uiminen on mukavaa, mutta tulee kylmä. Itse vedän korkealla sykkeellä puoli kilometriä juosten ja uin vielä vähän sen jälkeen. Vesiaerobic koukuttaa myös. Se on kuin vesijumppa, mutta korkeat tehot, eli raskaampaa. Isommilla paikkakunnilla löytyy tarjontaa.

Vierailija
7/8 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenkkeillä voi aina ja siitä aloittaa juoksemisen. Miksi haluat liikkua? Painonpudotus, jaksaminen ja fyysinen kunto, lihaskunto, sosiaalinen paine vai mikä syy? Valitse sitten laji sen mukaan. Vaikea on ehkä aloittaa, jos kaikkea liikuntaa vihaa. Kannattaa ensin miettiä miksi vihaa liikuntaa ja yrittää päästä vihasta eroon.

Vierailija
8/8 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vihaan kanssa. Bmi n. 23 ja olen pehmoinen vaikka en siis ole mitenkään läski. Olen ollut ennen todella urheilullinen, nykyään siitä ei tule kuin paska olo ja paska mieli. Aina on pahaolo ja väsyttää ja nälättää jos liikkuu runsaammin. Kyllästyn kaikkeen koska mistään ei tule hyvä fiilis. Olen myös vilukissa joten saan uimareissuista flunssan, uimisesta tykkäisin. Koiria kyllä ulkoilutan ja työni on fyysisesti raskasta. Epäilen että kroppa on niin lopussa lastenhoidon, työn ja koirien kilometrien mittaisten lenkkien jälkeen etten jaksa enää nauttia mistään lisäliikunnasta vaan koen kaiken pakkopullana. Joskus kävin innoissani salilla oikein ohjatusti. Joo, kiinteydyin niin vähän 6kk aikana että en mene enää salille. Olisi pitänyt jaksaa liikkumisen lisäksi vielä mättää ruokaakin kamalasti että olisi tullut parempia tuloksia. Liian hankalaa on tää perkuleen liikunta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme