erikoinen th?
Moi! Mulla viikon ikäinen vauva ja neuvolan täti tulossa kotikäynnille ens viikon tiistaina. Kun sovimme asiasta puhelimessa hän pyysi minua tekemään hänelle lounasta kun tulee klo 12 eikä ehdi kotikäynnin vuoksi syömään. Olin ihan häkeltynyt puhelimessa...onko tämä tosiaan käytäntö? Olen muuttanut juuri tänne ja tunnen jo. hlön vasta parin kk ajalta, mutta olen itse tehnyt perhetyötä työkseni ja en kyllä ikinä ruokaillut asiakasperheen luona. Mitä te muut ajattelette tästä? Toki teen ruoan, mutta pidän kyllä käytöstä tökerönä...
Kommentit (12)
Mut siis ootte ilmeisesti yhtä mieltä että tökeröä käytöstä? Kai mä sit laitan vaikka ne sämpyläkahvit ja katon miten maistuu
Et voi olla tosissas? Et tietenkään mitään ruokaa sille tarjoile! Jotkut kai keittää kahvit mutta meillä ei ollut edes kahvitarjoilua. Usein eivät kyllä ehdikään mitään kahveja hörppimään.
Mitä ne sillä kotikäynnillä edes hyötyy? Kohta sama edessä...
Kyllä mun varmaan tarvii laittaa kun lupasin, olin niin hämmentynyt asiasta. Kävisköhän sämpyläkahvit lounaaksi? Ap.
Mitä! Ei voi olla totta. En ikinä lounastais asiakkaan luona. Kahvit voin juoda jos vanhemmat ehdottomasti haluavat keittää ja oma aikataulu sen sallii. Terv terkka
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 21:01"]Mitä ne sillä kotikäynnillä edes hyötyy? Kohta sama edessä...
[/quote] Minusta on ainakin ollut ihana, kun terkka on tullut kotiin eikä ole tarvinnut viikon ikäisen kanssa lähteä terveysasemalle.
Tää on niin provo :D ja vielä huono
T.th
Ihan persiistä tää provo! Toi kumpi ja kampikin on parempi.
No provohan tuo taitaa olla. Mut itse kyl tarjoaisin jotain pientä jos on selkeästi lounasaika. Kupposen äärellä on muutenkin mukavempi jutella kuin kuivin suin. Ite ainakin osaisin arvostaa vastaavassa tilanteessa.
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 21:17"][quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 21:01"]Mitä ne sillä kotikäynnillä edes hyötyy? Kohta sama edessä...
[/quote] Minusta on ainakin ollut ihana, kun terkka on tullut kotiin eikä ole tarvinnut viikon ikäisen kanssa lähteä terveysasemalle.
[/quote]
Mä taas olin tosi helpottunut kun sain mennä neuvolaan eikä tarvinnut ottaa ketään vieraita ihmisiä kotiini.
No ei oo kyllä provo! T. Ap