Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

millainen vaimo olen mielestäsi?

Vierailija
08.08.2015 |

- laitan miehelleni joka aamu aamupalan sekä ruoka odottaa pöydässä kun tulee töistä
- siivoan pidän kodin kunnossa joskus mies itse siivoaa omasta aloitteesta
- hoidan lapset kotona (3 lasta 6 kk, 2 ja 4) mies toki miea auttaa aina tarvittaessa ja viettää lasten kanssa aikaa
- en nalkuta kehotan nimenomaan viettämään aikaa kavereiden kanssa baarissa yms.
- sekiä harrastamme aina kun jompi kumpi tahtoo koskaan ei kieltäydytä

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko koskaan ajattelut että ehkä miehesi haluaa joskus laittaa itse aamupalansa? Onko ruokakin aina sinun valintasi?

Itsekästä.

Vierailija
2/32 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidät näköjään miestäsi yhtenä lapsena, ettekä ole millään tasolla tasa-vertaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 16:37"]Oletko koskaan ajattelut että ehkä miehesi haluaa joskus laittaa itse aamupalansa? Onko ruokakin aina sinun valintasi?

Itsekästä.
[/quote]

Mies on tosi nirso ruuissa kysyn aina mitä hän haluaa. Ruokaostokset teemme yhdessä eikä koskaan ole valittanut kun herää ja ruoka ja kahvi onjo valmista.

Vierailija
4/32 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan siitä teetkö nuo kulissien ja ulkopuolisten mielipiteiden takia suorittaen vai oikeasti rakastaen perhettäsi ja elämääsi millainen mielestäni olet.

Vierailija
5/32 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 16:40"]Pidät näköjään miestäsi yhtenä lapsena, ettekä ole millään tasolla tasa-vertaisia.
[/quote]

Miten emme ole tasavertaisia itse haluan kaiken tehdä eikä mies pakota minua mihinkään ja auttaa aina kun ehtii sekä mies tuo rahat taloon sekä kohtelee minua ja lapsia hyvin?

Vierailija
6/32 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet täydellinen vaimo! Haluan itsekin olla tulevaisuudessa tollanen.

Vierailija
7/32 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tämä perusteella siltä että olet hyvin miellyttävä vaimo miehellesi.

Vierailija
8/32 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan  hyvältä kuulostaa. 

Itse tosin ehkä toivoisin, että vaimo joskus "nalkuttaisi"  :D

Vierailija
9/32 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 16:42"]Riippuu ihan siitä teetkö nuo kulissien ja ulkopuolisten mielipiteiden takia suorittaen vai oikeasti rakastaen perhettäsi ja elämääsi millainen mielestäni olet.
[/quote]

Rakastan tehdä kaiken lasteni ja mieheni takia kenenkään muun takia en tee mitään.

Vierailija
10/32 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein hyvä.

Kun eroatte ja tarvitse toimintapainotteista laastarisuhdetta olen käytettävistä. En nirsoile, voin lainata pastakonetta enkä jää nurkkiin lojumaan kun tapaat sen seuraavan oikean.

Vitsi vitsi... tai no, minulla ON paskakone.

Vierailija
11/32 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, tuol lapsimäärällä pääset niin helpolla ,että ihan huvittaa koko kirjotus:-).

Vierailija
12/32 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 16:50"]Anteeksi, tuol lapsimäärällä pääset niin helpolla ,että ihan huvittaa koko kirjotus:-).

[/quote]

Haaveissa onkin vielä ainakin yksi lapsi jota kovasti yritetään. Monta itselläsi on:)

Vierailija
13/32 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein hyvältä vaikuttaa. Mitäpä sitä muuta kaipais kuin ruokaa

Vierailija
14/32 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 16:35"]

- laitan miehelleni joka aamu aamupalan sekä ruoka odottaa pöydässä kun tulee töistä - siivoan pidän kodin kunnossa joskus mies itse siivoaa omasta aloitteesta - hoidan lapset kotona (3 lasta 6 kk, 2 ja 4) mies toki miea auttaa aina tarvittaessa ja viettää lasten kanssa aikaa - en nalkuta kehotan nimenomaan viettämään aikaa kavereiden kanssa baarissa yms. - sekiä harrastamme aina kun jompi kumpi tahtoo koskaan ei kieltäydytä

[/quote]

Kerjäätkö sä sädekehää vaiko marttyyrinkruunua? Olet miehellesi äiti.

Vierailija
15/32 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet itsestäänselvyys. Miehesi jossain kohtaa kyllästyy, ellei ole jo kyllästynyt. Sellaisia ne miehet ovat. Mä olen myös aikamoinen passaaja, mutta rajansa kaikella.

Vierailija
16/32 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 16:53"][quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 16:35"]

- laitan miehelleni joka aamu aamupalan sekä ruoka odottaa pöydässä kun tulee töistä - siivoan pidän kodin kunnossa joskus mies itse siivoaa omasta aloitteesta - hoidan lapset kotona (3 lasta 6 kk, 2 ja 4) mies toki miea auttaa aina tarvittaessa ja viettää lasten kanssa aikaa - en nalkuta kehotan nimenomaan viettämään aikaa kavereiden kanssa baarissa yms. - sekiä harrastamme aina kun jompi kumpi tahtoo koskaan ei kieltäydytä

[/quote]

Kerjäätkö sä sädekehää vaiko marttyyrinkruunua? Olet miehellesi äiti.
[/quote]

En kerjää mitään. Kunhan mietin olenko hyvä vaimo miehelleni koska sellaisen hän ansaitsee kun on minulle niin hyvä mies.

Vierailija
17/32 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain vaiheessa huomaat, että olet menettänyt itsesi ja elänyt perheellesi ja räjähdät. Ja se ei ole kaunista katsottavaa, koska tulet rikkomaan kaiken yhdessä rakentamanne, kun alat etsimään, mitä sinä itse olet siellä kodin seinien sisäpuolella.

Vierailija
18/32 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 16:56"]Olet itsestäänselvyys. Miehesi jossain kohtaa kyllästyy, ellei ole jo kyllästynyt. Sellaisia ne miehet ovat. Mä olen myös aikamoinen passaaja, mutta rajansa kaikella.
[/quote]

10 Vuotta jo jaksanut ja joka pöivä kertoo kuinka rakastaa eikä osaa kuvitella ketään muuta tilalleni koska olen hänen mieleatään paras vaimo joten epäilen kyllästymistä meillä on talo täynnä rakkautta halitaan ja pusitaan päivittäin:D

Vierailija
19/32 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Äiti" oli ensimmäinen ajatus, joka tuli mieleen. Olet miehellesi paremminkin äiti kuin vaimo, vaikka seksiä harrastaisittekin. Suhteenne kuulostaa epätasa-arvoiselta. Huolestuttaa kyllä lastenne puolesta millaisen roolimallin heille annat.

Vierailija
20/32 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 16:58"]Jossain vaiheessa huomaat, että olet menettänyt itsesi ja elänyt perheellesi ja räjähdät. Ja se ei ole kaunista katsottavaa, koska tulet rikkomaan kaiken yhdessä rakentamanne, kun alat etsimään, mitä sinä itse olet siellä kodin seinien sisäpuolella.

Olen iha oma itseni juuri näin kun olen enkä muuttaisi mitään elåmästäni vaikka voisin olen erittäin tyytyväinen elämääni.
[/quote]

Ol