Minkä julkkiksen näköiseksi on sanottu?t.ammattivalittaja
Mua sanottiin nuorena kauniiden ja rohkeiden carolinen näköiseksi. Nykyään olen sally spectran näköinen.
Kommentit (166)
Jutta U. Ollaan saman ikäisiäkin.
Minua ei ole koskaan sanottu kenenkään muun näköiseksi, ei hyvällä eikä pahalla.
Mua luultiin tuksuksi joskus vuosia sitten ja lapset luuli Marilynin kuvia mun kuviksi
Spaissareiden Mel B
Henna Meriläinen (Miss Suomi vuodelta jotain)
2000-luvun alun tilan juontaja, sellainen leveäleukainen kiharalla punaisella tukalla verustettu nainen
Aika eri näköisiä ovat nämä kolme naista, joten en kyllä nää omassa ulkonäössäni heitä.
Siis todella kauniita mammoja täällä on, tämän perusteella:D.
Angelina Jolie nuorempana(kun hänellä oli pyöreämmät kasvot) ja Rita Ora :) myös little mixin Perrie Edwards!
Sabina Särkkä.. Olin ehkä vähän loukkaantunut :D
Mun mies aikoinaan kun ei vielä seukattu halusi tutustua muhun kun näytin ihan Katniss Everdeeniltä, nälkäpeli-elokuvasta. Se on munkin mielestä muuten totta, mutta olen vähän pulleampi ja vanhempi.
Sarah Jessica Parker ja onkin mun lempinäyttelijä
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 19:37"]
Sarah Jessica Parker ja onkin mun lempinäyttelijä
[/quote]Ja mitäs ihmeen alapeukkuja tässä on. Olette outoja. SJP on muuten yksi seksikkäimmistä naisista joka elää :o
Nuorena Armi Aavikoksi, nykyisin olen lähinnä Mervi Tapolaa (tätä ei tosin ole vielä kukaan muu kuin minä sanonut ääneen).
Kaunareiden Brookeksi on muutamat eri ihmiset sanoneet.
Ei haittaa, kaunis nainenhan hän on :)
Nicole Kidmaniksi nuorena ja vaaleana. Tarja Turuseksi tummana ja tuo pitääkin hyvin paikkansa, liekö johtuu saman suunnan sukujuurista...