Ai vitsit, kun tulee hyvää kun tekee itse hamppareita!!
Ja helppoa!Pelkästään jauhelihasta pihvi (suolaa ja pippuria sekaan), sämpylä, cheddar juusto, salaattia, suolakurkkua, pekonia, ketsuppia, sipulia ja Helmans majoneesia.
*taputtelee vatsaansa* :D
Kommentit (32)
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 19:02"]
Hyvää on, itse paistetut ja maustetut hampurilaispihvit on toisesta maailmasta kuin joku hese. Me ollaan tehty oma tomaattikastikekin. Täydellistä.
[/quote]
Hampurilaiseen tomaattikastiketta? Siis ketsuppia?
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 19:15"]Paras kotitekoinen hamppari tulee kun laittaa väliin kananfileen, vuohenjuustoa ja itsetehtyä paholaisenhilloa, omnom :p
[/quote]
Niin ja tietty sämpylä joka tietty myös paistetaan pannulla sekä salaattia
Mä en tajua, miten siitä pihvistä tulee ihan jees, jos vain suolaa ja pippuria?
Itsetehdyt on parhaita - näin kesällä teen pihvin pelkästä jauhelihasta ja pekonisilpusta, maustan pippurilla ja savupaprikalla. Grillissä tietty!
Viimeksi tein taivaallisia kanahamppareita: paneroin ohutleikkeet, lisäksi salaattia, tomaattia, sipaisu valkosipulimajoneesia... sivuun coleslawta
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 19:19"]Mä en tajua, miten siitä pihvistä tulee ihan jees, jos vain suolaa ja pippuria?
[/quote]
Mitä muuta se voisi kaivata? Hyvälaatuista jauhelihaa pitää toki olla.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 18:59"][quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 18:56"]
Aika rasvasta.
[/quote]
Ei sun tartte sitä syödä.
[/quote]
En ole syömässäkään, sanoin vain että kuulostaa aika rasvaselle.
Ei hulluksi tässä tulee. Pakko lähteä pois. Ootte kaikki ja eritoten ap toodella hyviä hehkuttamaan. Tuota ei mäkkäri ja hese osaa likimainkaan
Mä taas teen jauhelihasta pihvit ja laitan pakkaseen. Pakkasesta kun otan, laitan grillimaustetta pihvin molemmille puolille ja jäisenä pannulle. Sitten kun toinen puoli on paistunut, niin käännän ja laitan päälle mustaa koskenlaskijaa ja paistan pekonia vielä päälle.. Huntsin bbq-kastiketta ja majoneesia väliin.
Ää, nyt on pakko tehdä hampurilaisia joku päivä!
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 19:28"]
Mä taas teen jauhelihasta pihvit ja laitan pakkaseen. Pakkasesta kun otan, laitan grillimaustetta pihvin molemmille puolille ja jäisenä pannulle. Sitten kun toinen puoli on paistunut, niin käännän ja laitan päälle mustaa koskenlaskijaa ja paistan pekonia vielä päälle.. Huntsin bbq-kastiketta ja majoneesia väliin.
[/quote]
Auu auu auu, sattuu
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 19:17"]
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 19:15"]Minkä ikäisenä huomasit lapsistasi kasvaneen hampuuseja? [/quote] Mikä on hampuusi? Edesmennyt mummoni käytti kyllä sanaa, mutta sen merkitys ei koskaan valjennut mulle.
[/quote]hampuusi= hamnbo= satamajätkä, vaeltelija, löysä renttu.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 19:15"]Minkä ikäisenä huomasit lapsistasi kasvaneen hampuuseja?
[/quote]
Mikä on hampuusi? Edesmennyt mummoni käytti kyllä sanaa, mutta sen merkitys ei koskaan valjennut mulle.