Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Netti on täynnä pedofiilejä

Vierailija
14.08.2015 |

Olen nykyisin vanhempi ja viisaampi, mutta nuorena meinasin joutua monenlaisiin ongelmiin. Tässä listattuna tapauksia: 

Olin 13. Tuolloin oli vielä yleistä käyttää chattia. Tapasin chatissa "ikäiseni" tyypin ja vaihdoimme numeroita. Hän sattui asumaan aivan lähelläni (joo, kerroin vielä, missä asuin). Pyysin häneltä kuvaa ja hän lähetti. Muistan, että ihmettelin vähän vaatteita, jotka eivät olleet mitenkään nykymuodin mukaiset, mutten ajatellut asiaa enempää. 

Tyyppi kertoi, että hänellä on koira, jota hänellä on tapana ulkoiluttaa läheisessä metsässä. Ja että nyt olisi sellainen ilma, että voisi saada lumipalloja tehtyä metsän keskellä olevalla urheilukentällä. Onneksi en pidä ulkoilusta ja ehdotin, että voisimme nähdä esim. ostoskeskuksessa. Tyyppi sanoi menevänsä kuitenkin metsään ja sanoi, että voisimme tekstailla myöhemmin. Yksi syy, miksen lähtenyt olivat myös tyypin vanhanaikaiset vaatteet. Tuolloin oli tärkeää olla muodikas. 

Seuraavana päivänä tyyppi kysyi taas, haluanko nähdä hänen koiransa ja ehdotti tapaamista siellä metsässä. Vasta tässä vaiheessa mun hälyytyskellot alkoivat soida. Katsoin uudestaan tyypin kuvaa ja tajusin, että se on vaan otettu jostain netistä, vaatteet näyttivät jenkkityylisiltä ja ainakin 5 vuotta vanhoilta. Ilmoitin tyypille, etten halua nähdä ja hän jätti minut onneksi rauhaan. En kertonut koskaan tästä lähestymisestä kenellekään.

Minulta on pyydetty ainakin 50 kertaa alastonkuvia ja "valokuvaajat" ovat halunneet kuvata minua, mutta tarvitsevat ensin alastonkuvani, jotta näkevät, millainen ruumiinrakenne minulla on. Ja sen jälkeen pääsen varmasti Pariisiin malliksi tämän kuvaajan kontaktien avulla. Pahinta on, että joskus 13-14-vuotiaana vielä harkitsin kuvien lähettämistä, jos voisi olla pienen pieni mahdollisuus, että kuvaaja ei puhukaan paskaa. Onneksi en kuitenkaan lähettänyt, mutta varmasti moni lähettää. 

Kaveriani ahdisteli hänen aikuinen valmentajansa. Hän oli ensin imarreltu ja sitten ahdistunut asiasta, muttei kertonut vanhemmilleen. Todisteita olisi ollut riittämiin, koska kaverilla oli tallessa kaikki seksiä ehdottavat meilit ja viestit. Valmentaja oli myös kourinut kaveriani. Siellä se valmentaja edelleen porskuttaa, ilmoittaisin poliisille, mutta rikos lienee jo vanhentunut. 

Nykyään ihmiset voi onneksi helposti identifioida ja epäilyksiä herättää, jos 13-vuotiaana esiintyvällä tyypillä ei ole yhtään ikäistään seuraajaa/kommentoijaa esim. instagramissa. Tai jos profiili on uusi. Mutta rakkautta kaipaava teinityttö voi olla sokea, vaikka kaikenlaisia varoitusmerkkejä olisi ilmassa. 

Onko muilla vastaavia kokemuksia? 

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos viestistä, näytän tän mun 12 vuotiaalle...

Vierailija
2/12 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pedofiilit ei kiinnostu 13 vuotiaista teineistä vaan lapsista. Kyseinen henkilö oli efebofiili.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, sori, väärä termi. Oikea otsikko olisi siis: Netti on täynnä efebofiilejä. Vaikka mielestäni 13-vuotiaat ovat kyllä vielä ihan lapsia...

Ap

Vierailija
4/12 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen että oon kerran puhunut puhelimessa jonkun viiskybäsen äijän kanssa jonka piti olla mun ikäinne (17). Heti aluksi ääni kuulosti oudolta, sitten tajusin ja suljin puhelimen. 

Vierailija
5/12 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ketään ole lähestynyt joku gubbe? 

Ap

Vierailija
6/12 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 18:15"]Okei, sori, väärä termi. Oikea otsikko olisi siis: Netti on täynnä efebofiilejä. Vaikka mielestäni 13-vuotiaat ovat kyllä vielä ihan lapsia...

Ap
[/quote]
13 vuotias tyttö jo kykenee lisääntymään ja rinnat sekä karvoitus tuon ikäsellä. On luonnollista että mies kiinnostuu tuon ikäisistä koska moni näyttää aikuisilta tuossa iässä.

Vierailija
7/12 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 18:44"]

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 18:15"]Okei, sori, väärä termi. Oikea otsikko olisi siis: Netti on täynnä efebofiilejä. Vaikka mielestäni 13-vuotiaat ovat kyllä vielä ihan lapsia...   Ap [/quote] 13 vuotias tyttö jo kykenee lisääntymään ja rinnat sekä karvoitus tuon ikäsellä. On luonnollista että mies kiinnostuu tuon ikäisistä koska moni näyttää aikuisilta tuossa iässä.

Sano, että oot trolli

[/quote]

Vierailija
8/12 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan erään pelottavan tilanteen espanjassa lomalla ollessani. Olin äitini kanssa kaupassa olin tuolloin 15.v enkä näyttänyt yhtään vanhemmalta. Sellainen 30+ mies alkoi tuijottamaan ja seurailemaan pakkomielteisesti minua. Ei näyttänyt paikalliselta vaan joltain britiltä. Kerroin äidilleni tästä ja äitini alkoi tarkkailla miestä ja huomasi tämän pakkomielteisen käyttäytymisen. Mies lähti kaupasta ennen meitä, mutta kun lähdimme itse kaupasta mies istui penkillä kaupan pihassa. Lähdimme kävelemään loma asunnolle päin mutta tiesimme että mies rupeaa seuraamaan joten jäimme seisomaan tielle hetkeksi ja eiköhän se mies ollut ruvennut seuraamaan mutta säikähti ilmeisesti ja lähti takaisinpäin. Mies olisi voinut saada loma asunnomme osoitteen jos emme olisi tajunneet. Tästä on 5vuotta mutta jäänyt ahdistavasti mieleen. En tuolla reissulla uskaltanut jäädä yksin ollenkaan asunnolle.

Vierailija
9/12 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sä voisit vielä ilmoittaa siitä sun kaveria lähennelleestä valmentajasta? ? Vai kuinka kauan ilmoituksen voi tehdä? 

Vierailija
10/12 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siitä valmentajasta kannattaa ilmoittaa, tuskin on muuttanut toimintaansa - potentiaalinen lastenraiskaaja, ajattele jos vuosien jälkeen tulee ilmi hirviömäinen raiskaussarja hänen osaltaan? Olet osasyyllinen siihen koska et ole puuttunut asiaan. 

Vierailija
11/12 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt itsellenikin tuli ulkomailta muisto. Olin 16 vuotiaana kaverin kanssa etelässä. Siellä eräät miehet pyysivät meidät rannalle, mutta johdattivatkin meidät sellaiselle autiorannalle. Heillä oli juotavaa mukana. Sanoin kaverilleni ennen kuin hän ehti juoda, että "älä juo", kun tajusin, että siinä voi olla vaikka tyrmäystippoja. Se oli jotain likööriä. Sanoin, että nyt lähdetään. Kaveri lähti mun perässä. Miehet seurasivat, menivät eteen "please don't go". Kävelin itsepintaisesti ja onneksi pääsimme pois. 

Ap

Vierailija
12/12 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että kaverillani on enää tallella viestejä ja muita. Mietin vaan, että jos ilmoitan valmentajasta, tuleeko siitä mitään juttua, jos todistajina ovat vaan minä ja kaverini ja on kulunut yli 10 vuotta? Haluaisin ilmoittaa hänen valmennettaviensa vanhemmille, mutta jos teen sen, luultavasti tämä tyyppi voi haastaa minut oikeuteen kunnianloukkauksesta ja koska miehellä ei ole tuomiota, luultavasti saan tuomion kunnianloukkauksesta ja sitä en missään nimessä haluaisi...Pitäisi jutella jonkun asianajajan kanssa.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi