Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko rumentuneet vanhemmiten?

Vierailija
14.08.2015 |

Olen pian 30-vuotias ja nuorempana olin omasta (ja muiden) mielestä tosi nätti. Nykyisin peiliin katsominen ahdistaa. Tuntuu että nenä on isontunut ja epäsymmetristynyt vuosien varrella, hampaat ovat menneet huonon näköisiksi, silmänalusten iho rypistyy ja otsassakin on jo yksi pysyvä juonne.

Olen mielestäni rumentunut paljon viimeisessä viidessä vuodessa. Nytkö se rupsahtaminen jo alkaa? Onko muilla kokemuksia tästä jamiten olette pystyneet ottamaan vastaan vuosien tuomat muutokset ulkonäössä?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö, tuskin kukaan näyttää 17v samalta kuin esim 40v, ellei käy kauneusleikkauksissa.

Vierailija
2/20 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No omasta mielestäni olen rumentunut, naama on alkanut aavistuksen roikkumaan ja otsassa on juonteita, yleisilmekin välillä jotenkin väsähtänyt, mutta juuri tänään viimeksi ihmettelin, kun kaupungilla liikkuessani saan nykyään paljon enemmän katseita miehiltä kuin vielä muutama vuosi sitten. Jotta tiiä sitten. Ikää nyt 37 vuotta.

Voipi vaikuttaa, että kehonkoostumus on muuttunut, muutama kilo painoa pudonnut ja ryhti huomattavasti parantunut ahkeran saliharjoittelun ansiosta, ja muutenkin ehkä kannan itseni paremmin, lisäksi olen paljon positiivisempi ja iloisempi ihminen nykyään. Jotain sisäistä hehkua kenties?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö muuttuu, mutta kaunis voi olla minkäikäisenä tahansa.

Vierailija
4/20 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ylipainoinen ja naama ja kroppakin rupsahtanut, mutta ehkä nyt nelikymppisenä olen löytänyt enemmän omaa tyyliä ja sitämyöten ehkä ulkonäkö kokonaisuudessaan jopa parantunut, vaikka kaunista minusta ei saa tekemälläkään.

Ehkä se vanheneminen ottaa kovempaa sellaisiin jotka on nuorena olleet tosi kauniita.

Vierailija
5/20 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma äitini on 75v ja todella kaunis näky! Löysi uuden miehenkin 67v.

Vierailija
6/20 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen. Olin nuorena tosi vetävä. Nyt ei kukaan enää katso perään.
N 45

Vierailija
7/20 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoja muutoksia olen huomannut itsessäni. Erityisesti lasten saamisen jälkeen on ikä alkanut näkyä ( olen samanikäinen kuin sinä ap. ) Eipä sille mitään mahda. Jos jotain kadun niin sitä että nuorempana poltin tupakkaa joitakin vuosia, se varmasti huononsi ihoa mutta näkyy vasta nyt.

Vierailija
8/20 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 17:20"]Kyllä olen. Olin nuorena tosi vetävä. Nyt ei kukaan enää katso perään.
N 45
[/quote] onko se kauneuden mittari moniko mies kuolaa perän, onpa pinnallista!

Vierailija
9/20 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä juuri mutta johtunee siitä etten ole koskaan ollutkaan kaunis

Vierailija
10/20 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen rumentunut, mutta se ei haittaa. Ihmiset tykkää nykyään minusta paljon enemmän, kateelliset paskanpuhujat on kadonneet jonnekin. Silti minuun ihastutaankin vielä joskus, ja ne ihastujat onkin aidosti ihania ihmisiä, ei mitään pinnallisia ulkonäön perässä juoksijoita. Elämä on siis oikeastaan paljon kivempaa näin, joten ei harmita yhtään vaikka rapistuminen vaan jatkuu.

Vierailija
11/20 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen mies, enkä ole läski joten en.

Vierailija
12/20 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä, mutta ei se haittaa.

Vierailija
13/20 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin on päässyt käymään. Alle kolmekymppisenä olin hyvännäköinen ja hyväkuntoinen. Nyt on tullut varmaan 15 kiloa ylipainoa, mikä rumentaa ja tekee olon huonoksi. Pitäis laihduttaa, mutta en vain jotenkin pääse alkuun koko hommassa. 

Vierailija
14/20 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan räysin ruma

Vierailija
15/20 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 17:26"]Olen ihan räysin ruma
[/quote] niin minäkin, silti miehestäni kaunis.

Vierailija
16/20 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen miehen mielestä kaunis, mutta tekee pahaa, että omasta mielestä en enää ole.

ap

Vierailija
17/20 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kolmenkymmenen kieppeillä, ja kyllä on silmien ympärille tullut lisää ryppyjä näin vauvavuoden aikana. Leukaperissäkin jonnin verran löysää ihoa, mulle tulee varmaan kivat heltat vanhemmiten. Harakanvarpaat ja heltat, jes jes! :D Sellaista se on. Silmien/silmäkulmien mallista johtuen mulla on silmäryppyjä ollut jo 25-vuotiaasta (hymyillessä näkyy, ei rentona), joten niihin olen jo ehtinyt tottua. Parikymppisellä veljellänikin on jo. Luulen kylläkin, että huomaan itse iän tuomat muutokset itsessäni herkemmin kuin muut, mua arvellaan yleensä nuoremmaksi kuin olen, vaikka itsestä tuntuu että ikä näkyy jo kauas.

Noh, ennemmin tai myöhemmin me kaikki vanhetaan jos hyvin käy. Pyrin pitämään terveydestäni ja ulkonäöstäni huolta niin hyvin kuin voin, ja jos rupsahdan armottomasti siitä huolimatta niin sitten täytyy vaan panostaa muihin avuihin. :D Huumorintaju, viisaus ja hyvä elämänasenne kaunistaa nekin omalla tavallaan.

Vierailija
18/20 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piene lapset olisivatkin hyvä selitys rumentumiselle, ymmärrettävää että valvominen kuluttaa ulkonälöä. Eikä silloin ulkonäöllö olisi väliäkään. Mutta minulla ei ole lapsia, enkä biletä, polta tupakkaa tms. syitä jotka voisivat vanhentaa.

ap

Vierailija
19/20 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole koskaan ollut ruma, mutta perään ei kukaan ole koskaan katsellut.

Puliukot joskus ratikassa kehuvat:)

Vierailija
20/20 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 29 ja en mielestäni ole rumentunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä