ikuinen ja surullinen tuleva äiti
Mies jäi kiinni eilein pettämisestä :( Oli mennyt minun hyvän ystävän luokse yöksi ja siellä hommaillut kaiken näköistä :( Nyt vaan itkettää ja itkettää, en nukkunut viime yönä ollenkaan. Olen helvetin vihainen ystävälleni ja laitoin sille pari tosi rumaa viestiä takaisin. Miten selviän tästä? :(
Kommentit (38)
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 17:04"]
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 16:57"]
Mies jäi kiinni eilein pettämisestä :( Oli mennyt minun hyvän ystävän luokse yöksi ja siellä hommaillut kaiken näköistä :( Nyt vaan itkettää ja itkettää, en nukkunut viime yönä ollenkaan. Olen helvetin vihainen ystävälleni ja laitoin sille pari tosi rumaa viestiä takaisin. Miten selviän tästä? :(
[/quote]
Tosi ikävää tuommoinen, heitä mies pihalle ja kasvata lapsi yksin!
[/quote]
Pystytkö juttelemaan ystäväsi kanssa ollenkaan tai miehesi? Onko mies pyytänyt anteeksi?
Voimaa! Luota siihen, että asiat järjestyvät, vaikka juuri nyt tuntuu kamalalta.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 17:08"]
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 17:04"]
[/quote]
[/quote]
Pystytkö juttelemaan ystäväsi kanssa ollenkaan tai miehesi? Onko mies pyytänyt anteeksi?
[/quote]
No siis tuossahan se ruinaa vieressä ja vähän väliä näprää puhelintaan. Jos kysyn siltä voitko olla näpräämättä puhelinta niin vastaus on " joo, joo kohta.. menen illalla baariin ehkä,Juttellaan sen jälkeen." Tuollaisia vastauksia tulee :( Olen niin surullinen ja yksinäinen ;( ja kaveristani, en pysty puhumaan nauraa vaan puhelimessa ja tekstiviesteilleni :( ja kehuu itseään....
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 17:10"]
Voimaa! Luota siihen, että asiat järjestyvät, vaikka juuri nyt tuntuu kamalalta.
[/quote]
Kiitos, nyt vaan ei tunnu siltä. Tuntuu ,että kaveri vaan pahentaa haavoja :(
Kiva kaveri sulla, välit poikki. Ja sama miehen kanssa, jos eivät edes kadu.
Nyt kenkää molemmille!!! Heitä se ukko heti pihalle.
Mies ruinaa vieressä mutta on lähdössä baariin ja kaveri naureskelee?
Pakko sanoa lukemani perusteella että huono mies ja huono kaveri! Heivaisin molemmat elämästäni!
Olisiko sinulla ketään oikeaa ystävää/sisarusta/vanhemmat tai appivanhemmat joiden luokse voisit mennä yöksi ja jutella asiasta?
Otit baariukon ja sait baariukon. Minä otin raittiin!
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 17:16"]
Kiva kaveri sulla, välit poikki. Ja sama miehen kanssa, jos eivät edes kadu.
[/quote]
Ei me kavereita olla enää, kuulin kaverilta juttuja siellä se vaan ryyppää vaikka kolmen lapsen äiti onkin. Tuskin se tänäänkään lapsia hoitoon laittaa, ei ole ennenkään sitä tehnyt. Tämä kaveri keltä kuulin, asuu kaverini vieressä. Välillä sen lapsia hoidellut jos kaverini on käynnyt jossain. Oli kuulema eilenkin käynnyt oven takana soittamassa oven takana, musiikki oli vaan pauhannut kovaa. Kolme kertaa potkassu oveen ja lähteny pois. Mutta eipä minua sen horon asiat enään kiinnosta. Tekisi mieli soittaa sossuun kostoksi.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 17:22"]
Mies ruinaa vieressä mutta on lähdössä baariin ja kaveri naureskelee?
Pakko sanoa lukemani perusteella että huono mies ja huono kaveri! Heivaisin molemmat elämästäni!
Olisiko sinulla ketään oikeaa ystävää/sisarusta/vanhemmat tai appivanhemmat joiden luokse voisit mennä yöksi ja jutella asiasta?
[/quote]
Omat vanhemmat, sinne olen tänään menossa. Äitini on ostanut vauvan vaatteita kauppareissultaan niin on ainakin joku mikä mieltä piristää ja te jotka ihanat ihmiset jaksatte minua piristää :) Jään sinne varmaan yöksi. En pysty nukkumaan omassa sängyssä enään :(
Mites teidän seksielämä noin niinku viime aikoina? Lukuisia suoria ohjeita teille naisille jaetaan mutta ei tunnu uppoavan tai menevän jakeluun:
Esimerkiksi
Niecy Nash: Suck Dick Every Day Or Your Marriage Will Die
Ei ole ollut vähään aikaan kun, olen raskaana :/
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 17:23"]
[/quote] onko entinen alkoholisti Mikäli joku sanoo että on raitis niin kysyn oletko entinen holisti
Tämä ketju on trollin aikaansaannosta ja suoraa jatkoa ketjulle "Voi ei mikä moka sattui eilein kännissä!". Eilein ja eilein. Mutta hupinsa kullakin.
Av-mamma tekisi tässä tilanteessa abortin, vaikka olis lähellä 20 viikkoa.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 17:38"]
Tämä ketju on trollin aikaansaannosta ja suoraa jatkoa ketjulle "Voi ei mikä moka sattui eilein kännissä!". Eilein ja eilein. Mutta hupinsa kullakin.
[/quote]
hyvä kun kerroit, minä kun en ole tiennyt mistään tuommoisesta linkistä :O t. ap
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 17:36"]
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 17:23"]
[/quote] onko entinen alkoholisti Mikäli joku sanoo että on raitis niin kysyn oletko entinen holisti
[/quote]
Ei ole alkoholisti, kunnollinen mies. Juo harvoin.
Voi vittu, ei olisi pitänyt katsoa tuota linkkiä. Siellähän se minun kaveri kehuskelee teoillaan :((((( Nyt sossun numero esiin ja kosto voi alkaa!
[/quote]