ikuinen ja surullinen tuleva äiti
Mies jäi kiinni eilein pettämisestä :( Oli mennyt minun hyvän ystävän luokse yöksi ja siellä hommaillut kaiken näköistä :( Nyt vaan itkettää ja itkettää, en nukkunut viime yönä ollenkaan. Olen helvetin vihainen ystävälleni ja laitoin sille pari tosi rumaa viestiä takaisin. Miten selviän tästä? :(
Kommentit (38)
Hyvä että voit mennä vanhempien luokse. Nyt alkaa sulla uusi elämä, onnea siitä!
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 17:47"]
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 17:43"]
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 17:38"]
Tämä ketju on trollin aikaansaannosta ja suoraa jatkoa ketjulle "Voi ei mikä moka sattui eilein kännissä!". Eilein ja eilein. Mutta hupinsa kullakin.
[/quote]
hyvä kun kerroit, minä kun en ole tiennyt mistään tuommoisesta linkistä :O t. ap
[/quote]
Juu etpä tietenkään. Pitäiskö sun hankkia jotain muuta tekemistä? Tässäkin ketjussa ihmiset symppaavat kuvitteellista aloittajaa ja vastaavat ihan tosissaan, vaikka oikeasti taidat olla vain tylsää elämää elävä teini tai kotiäiti.
[/quote]
No tämäpä sattuu nyt olevan totta ! Eikä trolli/provo!
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 17:47"]
Hyvä että voit mennä vanhempien luokse. Nyt alkaa sulla uusi elämä, onnea siitä!
[/quote]
Niin alkaa :)
Eikö joku vois kommentoida wt että pääsisin yläpeukuttamaan
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 17:49"][quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 17:47"]
Tämä ketju on trollin aikaansaannosta ja suoraa jatkoa ketjulle "Voi ei mikä moka sattui eilein kännissä!". Eilein ja eilein. Mutta hupinsa kullakin.
[/quote]
hyvä kun kerroit, minä kun en ole tiennyt mistään tuommoisesta linkistä :O t. ap
[/quote]
Juu etpä tietenkään. Pitäiskö sun hankkia jotain muuta tekemistä? Tässäkin ketjussa ihmiset symppaavat kuvitteellista aloittajaa ja vastaavat ihan tosissaan, vaikka oikeasti taidat olla vain tylsää elämää elävä teini tai kotiäiti.
[/quote]
No tämäpä sattuu nyt olevan totta ! Eikä trolli/provo!
[/quote]
Kas sama kirjoitusvirhe eilein kummassakin aloituksessa..
Keksippä toinen!
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 17:53"]
Eikö joku vois kommentoida wt että pääsisin yläpeukuttamaan
[/quote]
Miksi tästä pitäisi tykätä? Minua petettii ja sinä toivot tykkäämisiä? :(
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 17:56"]
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 17:49"][quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 17:47"] [quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 17:43"] [quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 17:38"] Tämä ketju on trollin aikaansaannosta ja suoraa jatkoa ketjulle "Voi ei mikä moka sattui eilein kännissä!". Eilein ja eilein. Mutta hupinsa kullakin. [/quote] hyvä kun kerroit, minä kun en ole tiennyt mistään tuommoisesta linkistä :O t. ap [/quote] Juu etpä tietenkään. Pitäiskö sun hankkia jotain muuta tekemistä? Tässäkin ketjussa ihmiset symppaavat kuvitteellista aloittajaa ja vastaavat ihan tosissaan, vaikka oikeasti taidat olla vain tylsää elämää elävä teini tai kotiäiti. [/quote] No tämäpä sattuu nyt olevan totta ! Eikä trolli/provo! [/quote] Kas sama kirjoitusvirhe eilein kummassakin aloituksessa.. Keksippä toinen!
[/quote]
Mistä sinä nyt oikein keksit , että minä olisin trolli? Tulin ekaa kertaa tälle palstalle kirjoittelemaan! Mä en voi sille mitään jos kaverini leuhkii teoillaan.... :(
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 17:59"]
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 17:56"]
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 17:49"][quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 17:47"] [quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 17:43"] [quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 17:38"] Tämä ketju on trollin aikaansaannosta ja suoraa jatkoa ketjulle "Voi ei mikä moka sattui eilein kännissä!". Eilein ja eilein. Mutta hupinsa kullakin. [/quote] hyvä kun kerroit, minä kun en ole tiennyt mistään tuommoisesta linkistä :O t. ap [/quote] Juu etpä tietenkään. Pitäiskö sun hankkia jotain muuta tekemistä? Tässäkin ketjussa ihmiset symppaavat kuvitteellista aloittajaa ja vastaavat ihan tosissaan, vaikka oikeasti taidat olla vain tylsää elämää elävä teini tai kotiäiti. [/quote] No tämäpä sattuu nyt olevan totta ! Eikä trolli/provo! [/quote] Kas sama kirjoitusvirhe eilein kummassakin aloituksessa.. Keksippä toinen!
[/quote]
Mistä sinä nyt oikein keksit , että minä olisin trolli? Tulin ekaa kertaa tälle palstalle kirjoittelemaan! Mä en voi sille mitään jos kaverini leuhkii teoillaan.... :(
[/quote]
Surullista jos sinua on petetty pahasti. Voimia täältä ! Unohda ystäväsi ja miehesi.. et tarvitse niitä ollenkaan.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 17:33"]
Mites teidän seksielämä noin niinku viime aikoina? Lukuisia suoria ohjeita teille naisille jaetaan mutta ei tunnu uppoavan tai menevän jakeluun:
Esimerkiksi
Niecy Nash: Suck Dick Every Day Or Your Marriage Will Die
[/quote]
Miksi tätä alapeukutetaan? Asian voi toki esittää monin eri sanoin, mutta sanojen takana piilee totuus.
Aloittaja on niin hölmö, ettei edes tajua, että "eilein" on niin harvinainen kirjoitusvirhe, että se paljastaa kyllä, että näillä kahdella ketjulla on sama kirjoittaja. Tai ehkä trolli halusikin, että hänet tunnistetaan.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 18:13"]
Aloittaja on niin hölmö, ettei edes tajua, että "eilein" on niin harvinainen kirjoitusvirhe, että se paljastaa kyllä, että näillä kahdella ketjulla on sama kirjoittaja. Tai ehkä trolli halusikin, että hänet tunnistetaan.
[/quote]
En minä ole sama kirjoittaja!
käykää lukemassa toinen linkki http://www.vauva.fi/keskustelu/4554902/ketju/voi_ei_mika_moka_sattui_eilein_kannissa/sivu/10#comment32729458
voi helvetti joku on lähdössä ap mukaan baariin :D tosissaan vielä! Minä tajusin heti että tämä on provo ja se toinenkin!
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 18:17"]
Ootko mamupatja?
[/quote]
en!
NO NIIN ON AIKA KERTOA TOTUUS. KETÄÄN TÄMMÖISTÄ HENKILÖÄ EI OLE. TÄMÄ ON PROVO JOKA KEKSITTIIN KAVEREIDEN KESKEN! ÄLKÄÄ MENKÖ RODEON ETEEN EMME ODOTA SIELLÄ! HALUSIMME NAURAA KUNNOLLA JA SITÄ SAIMME KUNNOLLA!
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 18:34"]NO NIIN ON AIKA KERTOA TOTUUS. KETÄÄN TÄMMÖISTÄ HENKILÖÄ EI OLE. TÄMÄ ON PROVO JOKA KEKSITTIIN KAVEREIDEN KESKEN! ÄLKÄÄ MENKÖ RODEON ETEEN EMME ODOTA SIELLÄ! HALUSIMME NAURAA KUNNOLLA JA SITÄ SAIMME KUNNOLLA!
[/quote]
kiitos hyvistä nauruista!! Mekin saimme nauraa täällä!!
[/quote]
[/quote]