Miksi TÄÄLLÄ ei saa puhua YHTEISKUNNAN ONGELMISTA?
Ketjussa, jossa käsiteltiin väestönkasvua ei ollut RASISMIA, mutta silti poistettiin. Mitä helvettiä?
Kommentit (25)
Sanoman virallinen linja...
"Monikulttuurisuus on rikkaus. Ei mulla muuta."
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 16:55"]
Ketjussa, jossa käsiteltiin väestönkasvua ei ollut RASISMIA, mutta silti poistettiin. Mitä helvettiä?
[/quote]
En tiedä, mutta ainakin se oli niin huonoti alustettu (kirjoitettu), että olisin poistanut jo sen perusteella :D
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 16:59"]
[/quote]
En tiedä, mutta ainakin se oli niin huonoti alustettu (kirjoitettu), että olisin poistanut jo sen perusteella :D
[/quote]
Ja nytkin ap:n viestissä on jo epäasiallista kieltä.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 16:58"]Sanoman virallinen linja...
[/quote]
Monikulttuurisuus ON rikkaus, joukkoraiskaukset ei.
Miten väestönkasvu liittyy joukkoraiskauksiin? Ja minkä yhteiskunnan ongelma väestöräjähdys on? Ei Suomen ainakaan.
[/quote]
[/quote]
Huonosti alustettu? Et varmaan ollut tietoinen edes kyseisistä asioita ennen sitä ketjua.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 17:01"] Monikulttuurisuus ON rikkaus
[/quote]
Perustele.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 17:03"]
Miten väestönkasvu liittyy joukkoraiskauksiin? Ja minkä yhteiskunnan ongelma väestöräjähdys on? Ei Suomen ainakaan.
[/quote]
Niin, paitsi että ilmastonmuutoksen takia afrikkalainen väestö joutuu siirtymään pohjoisempaan. Eli ei ainakaan Euroopan ongelma.
Ei se ole yhteiskuntamme ongelma. Sinulla on mielenterveysongelma.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 17:04"]
[/quote]
[/quote]
Huonosti alustettu? Et varmaan ollut tietoinen edes kyseisistä asioita ennen sitä ketjua.
[/quote]
Mistä asioista :D Ainakin tunnistan apukoulutason kirjoitelmat; siis kielestä (SIC!).
Ei hei ap tänne kannata uhrata mitään fiksua sisältöä; helmiä sioille. Tämä palsta ja sen demografia on, miten sanoisin, hieman haasteellinen.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 17:05"]
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 17:03"]
[/quote]
Niin, paitsi että ilmastonmuutoksen takia afrikkalainen väestö joutuu siirtymään pohjoisempaan. Eli ei ainakaan Euroopan ongelma.
[/quote]
Ja ilmastonmuutos liittyy tähän miten?
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 16:58"]Sanoman virallinen linja...
[/quote]Ja sinä haluaisit että vain valkoiset kauniit nuhteettomat ihmiset asuisivat täällä. Kuulutko itse heihin? Minä kuulun mutta lisäksi olen myös älykäs ja humaani.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 17:09"]
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 16:58"]Sanoman virallinen linja... "Monikulttuurisuus on rikkaus. Ei mulla muuta." [/quote]Ja sinä haluaisit että vain valkoiset kauniit nuhteettomat ihmiset asuisivat täällä. Kuulutko itse heihin? Minä kuulun mutta lisäksi olen myös älykäs ja humaani.
[/quote]
Eipä siltä vaikuta.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 17:08"]
Ei hei ap tänne kannata uhrata mitään fiksua sisältöä; helmiä sioille. Tämä palsta ja sen demografia on, miten sanoisin, hieman haasteellinen.
[/quote]Juu, menkää te "fiksut" sinä mukaan lukien takaisin hommalle, teitä ei tosiaankaan täällä kaivata.
Kaikki yhteiskunnalliset ongelmat ratkeavat lisäämällä rajusti maahanmuuttoa.
[/quote]
Oi, mikä helmi :D Suuria ajattelijoita.
"
Ketjussa, jossa käsiteltiin väestönkasvua ei ollut RASISMIA, mutta silti poistettiin. Mitä helvettiä?"
[/quote]Juu, menkää te "fiksut" sinä mukaan lukien takaisin hommalle, teitä ei tosiaankaan täällä kaivata.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 17:11"]
[/quote]
Oi, mikä helmi :D Suuria ajattelijoita.
"
Ketjussa, jossa käsiteltiin väestönkasvua ei ollut RASISMIA, mutta silti poistettiin. Mitä helvettiä?"
[/quote]
No, Hommalla tää olis helmi.
Koskapa ne ei puhumalla kummene - on nähty, meinaan!