Kuuluuko hihaton paita mielestäsi kaupunkikuvaan?
Lapsilla ok mutta ainakin aikuisella miehellä antaa aika mauttoman ja tyylittömän kuvan.
Kommentit (25)
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 18:22"]
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 18:15"][quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 18:03"]
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 18:02"]Hihattomia on erilaisia siinä missä on niiden käyttäjiäkin. Lihavilla ihmisillä vartaloa nuoleva hihaton tai hihallinen paita ei ole ollenkaan hyvän näköinen, mutta sopusuhtaisilla vastaava vaate voi olla tosi kivan näköinen. Hihattomat paidat sopivat siis hyvin helteiseen katukuvaan, mutt toki peiliin pitää vilkaista ennen lähtöään ihmisten ilmoille. [/quote] eli lihavien pitää pukeutua säkkiin?! Onneksi minä eikä todellakaan mieheni ajattele noin vaikka ylipainoa hieman onkin!
[/quote]Katsokaa kuitenkin peiliin ennen lähtöä, vartalosi makkarat voi piilottaa myös tyylikkäästi eikä tuoda niitä tarjottimella muiden silmien eteen. Kaupoista löytyy myös hellevaatteita, joissa on hyvät mittasuhteet ylipainoisellekin, ei siihen ensimmäiseen Tokmannin kahta numeroa liian pieneen paitaan tarvitse pukeutua kodin ulkopuolella vaikka miehesi sinua siinä hottiksena pitäisikin.
[/quote] eli mun pitää miellyttää SUN silmää kun poistun kotoa?!
[/quote]Sinäpä sen sanoit. Olen varma, että suurin osa näkevistä ihmisistä ajattelee samalla tavalla kuin minä.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 18:43"]
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 18:22"][quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 18:15"][quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 18:03"]
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 18:02"]Hihattomia on erilaisia siinä missä on niiden käyttäjiäkin. Lihavilla ihmisillä vartaloa nuoleva hihaton tai hihallinen paita ei ole ollenkaan hyvän näköinen, mutta sopusuhtaisilla vastaava vaate voi olla tosi kivan näköinen. Hihattomat paidat sopivat siis hyvin helteiseen katukuvaan, mutt toki peiliin pitää vilkaista ennen lähtöään ihmisten ilmoille. [/quote] eli lihavien pitää pukeutua säkkiin?! Onneksi minä eikä todellakaan mieheni ajattele noin vaikka ylipainoa hieman onkin!
[/quote]Katsokaa kuitenkin peiliin ennen lähtöä, vartalosi makkarat voi piilottaa myös tyylikkäästi eikä tuoda niitä tarjottimella muiden silmien eteen. Kaupoista löytyy myös hellevaatteita, joissa on hyvät mittasuhteet ylipainoisellekin, ei siihen ensimmäiseen Tokmannin kahta numeroa liian pieneen paitaan tarvitse pukeutua kodin ulkopuolella vaikka miehesi sinua siinä hottiksena pitäisikin.
[/quote] eli mun pitää miellyttää SUN silmää kun poistun kotoa?!
[/quote]Sinäpä sen sanoit. Olen varma, että suurin osa näkevistä ihmisistä ajattelee samalla tavalla kuin minä.
[/quote] hah hah! Mä en tarvii muiden hyväksyntää! Mulle ihan sama mitä muut ajattelee, pukeudun just niinkuin huvittaa!
Välillä on kyllä aika karmeen näköistä kun ne bodarit jotka piikittävät itseään laittavat sen hihattoman päälle ja sieltä selästä näkyy niitä hirveän kokoisia hormonifinnejä ja verisiä pallukoita. Ei mitenkään kovin kaunis näky.
Treenatulla miehellä hot :)
Muutaman bongannu tänä kesänä Tampereella :)
Näyttää yleensä ihan juntilta. Tulee aina mieleen " hei katsokaa minua, olen jo kaksi kk treenannut salilla haukkaria"