Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

macbook Air 11 vai 13?

Vierailija
21.07.2015 |

Olen siis ostamassa tyttärelleni macbookia syntymäpäivälahjaksi enkä tiedä kumpi kannattaisi ottaa, 11 tuumainen vai 13 tuumainen? En viitsi häneltä itseltään kysyä, sillä koneen on tarkoitus olla yllätys. :( Ajattelin siis kysyä, kumman ostan, jos koulukäyttöön tarvitsee kevyen läppärin? Macbook Prokin käväisi mielessä, mutta hänellä oli toiveissa kevyt "mini"- tai keskikokoinen läppäri.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota muun merkkinen. Paljon halvempia ja yhtä hyviä.

Vierailija
2/4 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se 11 tuumainen on aika pieni kunnon nettiselailuun. Huonompi resoluutiokin eli ei todellakaan mikään retina.
Minä taas en suosittele Windowsia enää mihinkään käyttöön. Tuo meidän kotiläppäri alkaa aina kesken kaiken "tärkeiden" puuhien boottaamaan päivitysten takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on 13" MBP ja aikoinaan ollut 10-11" (en muista) miniläppäri. se oli liian pieni, tää 13 tuumanen on hyvän kokoinen, suosittelen... Ja siis ihan aikuinen kolmekymppinen olen ja tän kanssa olen opiskellut jo 4 vuotta takana, muutama vielä edessä

Vierailija
4/4 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin just 13 tuumasen opiskeluja varten. 11 tuumanen näytti kaupassa todella pieneltä. Kannattaa ostaa isompi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän