Onko pieni poikamaisuus naisessa huono juttu?
En tarkoita esim lyhyitä hiuksia vaan että välilllä vaatetus on vähän poikamainen.
Kommentit (13)
Ei kai sen huonompi kuin vastaava ripaus tyttömäisyyttä miehessä.
Ei ole, plussaa vaan. Itsekin olen aika poikamainen, mutta seuraa löytyy ; )
On ehdottomasti huono juttu.
Oikeat naiset pukeutuvat vain mekkoihin.
Miksi pitäisi kiinnostaa muiden mielipiteet sinusta itsestäsi? Et elä muita mielyttääksesi, vaan yleensä sitä jokainen elää itselleen.
Ei tietenkään. Kaikki naisissa on hienosti ja hyvin. Miehissä sen sijaan ei sallita tyttömäisyyttä eikä edes alle keskimitat olevaa kokoa.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 16:26"]
On se. Naisen pitää pukeutua naisellisesti.
[/quote]
Says who?
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 16:27"]Ei ole, plussaa vaan. Itsekin olen aika poikamainen, mutta seuraa löytyy ; )
[/quote]
Onko miehet bi-seksuaaleja?
Ei ole kyllä kivannäköistä jos nainen pukeutuu kuin jätkät
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 16:28"]
Miksi pitäisi kiinnostaa muiden mielipiteet sinusta itsestäsi? Et elä muita mielyttääksesi, vaan yleensä sitä jokainen elää itselleen.
[/quote]
Näin naiset mielellään väittävät. Mutta kuitenkin myöntävät, että tulee paha mieli, jos puoliso vaikka sanoo lihavaksi.
Kyllä, poikamaisuus on jees: kalju, tatuoitu, omenavartaloinen nainen rekkamiehen hymyineen on minun makuuni.
Riippuu mitä sillä tarkoitetaan. Kovin miesmäinen ruumiinrakenne ja kasvon/pään luusto ei todellakaan ole plussaa; leveät hartiat, jykevä leuka yms. Sellaisen naisen ei kannata ainakaan korostaa maskuliinista puoltaan vaatteilla.
Pieni poikamaisuus pukeutumisessa on OK ja sitä parempi ja sopivampi, mitä naisellisempi nainen (fyysisesti) kyseessä. Lippalakki näyttää ihastuttavalta monen naisen päässä ja vaikka joku urheiluaiheinen paita on OK myös, jos se on tarpeeksi tyylikäs (vaikka jonkun NHL-joukkueen kallis fanipaita, ei niinkään joku kalja- tai Suomi-aiheinen paita). En tiedä onko se sitten enemmän androgyyniä kuin poikamaista pukeutumista, mutta on jollakin tavalla kutkuttavaa ajatella, että sillä poikamaisesti pukeutuneellakin naisella on pimppi ja se voi lämmittää mieltä.
-Mies 29v + 1v-
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 16:36"][quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 16:28"]
[/quote]
Näin naiset mielellään väittävät. Mutta kuitenkin myöntävät, että tulee paha mieli, jos puoliso vaikka sanoo lihavaksi.
[/quote]
Ilahtuisitko sinä jos puolisosi sanoisi ulkonäöstäsi jotain negatiivista? Tuskinpa vain.
Mut mulle on ainakin ihan sama vaikka jokainen maan asukki pitäis mua rumana ja läskinä.
On se. Naisen pitää pukeutua naisellisesti.