Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suosittele hyvää parisänkyä. Saako 800e hyvää?

Vierailija
21.07.2015 |

Mikä malli? Mistä ostit? Hinta?
Nimim alaselkäkipuinen

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haaveilen tempurista, mutta hinta on 4-5 tonnia. Sen sijaan olen ajatellut ostaa memory foamin, joka toimii samalla oman lämmön periaatteella. Sellaisen saisi alle tonnilla. Onko kellään kokemusta memory foamista?

Vierailija
2/7 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostin jostain 15 vuotta sitten ihan tavallisen parivuoteen, hinta 500 €. Oiskohan ollut Maskusta, en muista enää. Siihen päälle uusin viitisen vuotta sitten Asko Kulta joustinpatjat 2 x 400 € ja petari 120 €. Olen ollut erittäin tyytyväinen.

Memory foamista en tykännyt. Oli sellainen tyyny jonkin aikaa. Oli kova eikä mukautunut liikkeisiini, kierin aika paljon yön aikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään tykkää tempurin tyynystä. Se on liian kova. Mutta patjasta kyselen.
2

Vierailija
4/7 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin Maskun alennusmyynnissä, tosin ale tais loppua muutama päivä sitten. Ostin 160/200 sängyn, olikohan Dream niminen... Olin menossa toista ostamaan, mutta päädyttiinkin poikaystävän kanssa tuohon (siksi en ole nimestä täysin varma). Jenkkisänky siis, kankainen sängynpääty tuli mukana. Oon kans alaselkävaivainen, joten sängyn on oltava selälle sopiva. Kokeillessa tuntu hyvältä. Makso noin 650€, eli halvalla lähti :)

Vierailija
5/7 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikeasta saa hyviä runkopatjoja ja paksuja sijauspatjoja kun ei ota halvimpia.

Vierailija
6/7 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sotkassa on nyt hyvä ale joustinpatjoissa 50%. Ollaan menossa sinne hankkimaan selkävaivaiselle parempi patjasetti Ikean sänkyrunko on.

T: Iskiasvaivainen

Vierailija
7/7 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 16:45"]Mikä malli? Mistä ostit? Hinta?
Nimim alaselkäkipuinen
[/quote]

Saa, ilman patjoja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi