Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmisten ei niin puhdistavat pesutavat

Vierailija
14.08.2015 |

Enemmän lentää vettä seinille, kainaloita ei pestä, suihkugeeli on hepreaa, ei hangata shampoota kunnolla yms. Monesti tuollaiset haisee hieltä...

Kommentit (322)

Vierailija
241/322 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 23:29"][quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 23:26"]

5min suihkussa käyntiä en tajua, eihän siinä ajassa kerkee kun hiukset pestä, no, ehkä kasvot myös.

Kyllä minä vain ehdin. En tykkää suihkussa norkoilla. Kastelen itseni ja pesen tukan, sitten saippuoin käsivarret, kainalot, keski- ja alakropan ja sitten huutelen hiukset ja vartalon Ei mene kuin 5 minuuttia ja joka paikka on saippuoitu ja huuhdottu.

Outoa, minä en koskaan malta poistua suihkusta. Istahdan lattialle ja nautin.

Tätä suihkun lattialla istumista en ymmärrä ollenkaan. Olisi musta ällöttävää istua paljaalla pepulla lattialle, jolla olen seissyt likaisine varpaineni.

Vierailija
242/322 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsenä kiusaaminen parasta suihkussa, eli lopuksi väännetään vesi niin kylmälle kuin menee ja aletaan laskeen sekunteja .

Tosin tuohonkin tottunut ,eli joutuu aika pitkään oleen ennenku pakko lähtä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/322 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 23:29"][quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 23:26"]

5min suihkussa käyntiä en tajua, eihän siinä ajassa kerkee kun hiukset pestä, no, ehkä kasvot myös.

Kyllä minä vain ehdin. En tykkää suihkussa norkoilla. Kastelen itseni ja pesen tukan, sitten saippuoin käsivarret, kainalot, keski- ja alakropan ja sitten huutelen hiukset ja vartalon Ei mene kuin 5 minuuttia ja joka paikka on saippuoitu ja huuhdottu.

Sama tyyli itsellä. Peseydyn joka ilta suihkun alla plus vielä alapesu ja kasvot aamuisin.

Kerta viikkoon menee kauemmin kun sheivaan.

Mieheni taas peseytyy muutaman kerran viikossa. Nytkin haisee kun ei ole viitsinyt käydä suihkussa eikä pestä hampaita ja juonut pari olutta :(

Taas mainitsin että haisee kun tulin nukkumaan ja varmaan menen sohvalle kun en kestä haistella! Ei haise hiki vaan lika ja semmonen vanha viina :/

Tämä asia hiertää meidän välejä, ainakin minun puolelta. Seksiä en halua harrastaa kun munat ja perse haisee...

Kuulostaa ihanalta mieheltä! Mistä noita löytää? Lähibaarista?

Vierailija
244/322 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
245/322 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

👍

Vierailija
246/322 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä outoa on monella täällä kirjoittajalle suihkugeelin käyttäminen ja pesuharjan käyttäminen...?

Sanos muuta?

Vierailija
247/322 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa ihmisistä peseytyy huonosti ja sen kyllä huomaa hajusta. Juostaan nopeasti suihkun läpi eikä pestä kunnolla.

Vierailija
248/322 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä suihkusaippuaa ole tarkoituskaan pestä ihoa rikki tms kuivaksi liian tiheään esim 2kertaa päivässä. Eikä saippuaa ole tarkoitus käyttää intiimialueilla.

Vierailija
249/322 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
250/322 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

👍

251/322 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ihne että jotkut kokevat haisevansa märälle koiralle jos ei joka neliösenttiä ihostaan saippuoi... Tiedättekö, olette saaneet sillä ylenpalttisella saippualla läträämisellä ihon oman, hyvän bakteerikannan tuhoutumaan ja nyt haitalliset bakteerit ovat saaneet tilaa. Ne aiheuttavat sitä hajua.

Minä pesen pesunesteellä kainalot ja rinnanaluset, en muuta.

Et taida kovin usein saada miestä nuolemaan kun toosa ja perse haisee ihan raadolle, vaikket sitä itse enää haistaisikaan

252/322 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pestään alapää myrkyillä ja ihmetellään, kun se haisee ja vuotaa.

Pakko kommentoida tähän että joidenkin alapäässä on muutakin kuin pelkkä reikä. On isot ja pienet häpyhuulet ja itse pesen ne ihan normi pesuaineella. Sitä reikää ei tarvi pestä.

Ei haise enkä kärsi hiivasta eikä valu mitään ylimääräisiä möhniä.

Sori mutta ällöttää ne jotka ei pese alapäätään kun vedellä. Menee tähän kategoriaan että pestään muttei sitten kuitenkaan pestä. Ei ne pissat ja kakat millään vedellä lähde. Toivottavasti peset edes häpykummun ja nivuset kunnolla pesuaineilla!

Ja joka päivä vaihdetaan alushousut ja tehdään alapesut. Vähintään kerran päivässä pitää alapää pestä. Mielellään aamuin ja illoin. Ison hädänkin jälkeen monesti suotavaa ja menkkojen aikaan useammin.

Ja voin kertoa ettei minun menkatkaan haise. Joskus yksi mies kehuskeli haistavansa aina jos naisella on menkat. Kysyin sitten että onko minulla, ei kuulemma. Lyhyt hame oli päällä ja terveysside. Silti ei mikään lemunnut. Myös side vaihdetaan usein eikä niin että sitten kun on ääriään myöden täynnä. En voi tajuta että jonkun menkat haisee. Hyi!

Tämä! Ottakaa naiset oppia! ne huulet sun muut voi pestä ihan normaalilla saippualla, ei sitä tarvitse tunkea sormilla sisään. Ja kyllä, painovoima toimii maapallolla alaspäin, joten itestään se saippua ei kulkeudu sun sisälles.

Pesemällä saavutat raittiin alapään missä ei kaikenmaailman visvat ja vuodot haise koko ajan. Ja saatat jopa innostaa miehesi antamaan sulle suuseksiä, kun kerrankin ei tarvii pidätellä oksennusta samalla.

Vierailija
253/322 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa ihmisistä peseytyy huonosti ja sen kyllä huomaa hajusta. Juostaan nopeasti suihkun läpi eikä pestä kunnolla.

Tai huiskii hyvin nopeasti suihkussa ja kehoon jää saippuaa, shampoota tai pestään harvoin saippualla kehoa ja ajatellaan että se välttää - usein kyllä haju kertoo muuta.

Vierailija
254/322 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
255/322 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
256/322 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni ei kiinnitä huomiota päänahan puhdistukseen, ajatellaan että hiusten pesu on se tärkein.

Vierailija
257/322 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne jotka eivät peseyde saippualla ja väittävät etteivät hikoile ja haise, ovat niitä pahimpia haisuleita. Ovat vain niin turtuneita omaan hajuun. Kokemusta on näistä.

Vierailija
258/322 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
259/322 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen lopettanut peseytymisen kokonaan kostoksi ihmiskunnalle. Julkisissa tiloissa hakeudun vastenmielisen näköisten ihmisten läheisyyteen löyhyttelemään ja nautin levittäessäni pinttyneen lian hajua.

Vierailija
260/322 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse käyn suihkussa joka päivä. Hiukset pesen silloin, kun ne ovat likaiset. Olen yli 50-vuotias, enkä suihkugeeliä tai mitään saippuoita ole käyttänyt vartaloni pesuun sitten teinivuosien. Nytkin pelkkä vesipesu kuivattaa niin paljon ihoa, että joudun joka suihkun jälkeen levittämään vartalo-ja kasvovoidetta ihooni. Varpaat pesen yleensä saippualla. Enkä todellakaan haise, vaan olen aina puhdas. Ehkä jos tekisin jotain raskasta ulkotyötä tai jotain maaseutuhommia, pitäisi käyttää pesuaineita, mutta näin siistissä sisätyössä, joka päivä suihkussa käyvänä, ei tosiaan iho likaannu mitenkään järjettömästi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän