Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minua huoriteltiin töissä :(

Vierailija
14.08.2015 |

Ja pahinta oli, ettei esimieheni rasismi-syytösten pelossa uskaltanut puuttua tilanteeseen.

Tilanne oli se että asiakas pyysi vettä. Ilmoitin sen maksavan 50 senttiä (niinkuin aina ennenkin) tai sitten annan mukin ja käy vessasta hakemassa, siihen en puutu. Asiakas pillastui täysin, haukkui minut "rasisti huoraksi" ja poistui ovet paukkuen.
Mitä tekee esimies (40v mies)? Voivottelee "olipas kurja tilanne, no jatketaanpas nyt töitä"

Tein aloituksen tästä jo aamulla mutta se ilmeisesti poistettiin..rasistisena?

Mua niin loukkaa esimiehen käytös, asiakkaan käytös..en haluaisi mennä enää töihin :(

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhukset huorittelee töissä myös meitä hoitajia. Ihan kantasuomalaiset. Kun vaippaa pitää vaihtaa muistisairaalle tai viedä suihkuun, niin jo haukutaan huoraksi. Minä olen ollut vaikka mitä työurani aikana ja on raavittu ja potkittu, syljetty päälle. Mitä sitten?????!!?? Kuuluu palveluammatteihin.

Vierailija
22/35 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 11:48"]

Vanhukset huorittelee töissä myös meitä hoitajia. Ihan kantasuomalaiset. Kun vaippaa pitää vaihtaa muistisairaalle tai viedä suihkuun, niin jo haukutaan huoraksi. Minä olen ollut vaikka mitä työurani aikana ja on raavittu ja potkittu, syljetty päälle. Mitä sitten?????!!?? Kuuluu palveluammatteihin.

[/quote]

En kyllä tekisi tuollaista työtä. Miten olet noin huonoon jamaan joutunut? Eikö koulunkäynti maittanut?

Onneksi olen ollut järkevä ja tarpeeksi lahjakas välttyäkseni moiselta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]Eikä kuulu. 

Vierailija
24/35 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 11:46"]Muuta suvakki syyriaan, tekis sulle hyvää
[/quote]
No niin. Siellä se oikea kaveri avautuu :). Keksi nyt herran tähden parempia trolleja. Tai mene töihin.

Vierailija
25/35 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei camoon ap on varmaan joku 18-kesäinen teinityttö ekassa työpaikassa! Tottakai on järkyttynyt :/

Vierailija
26/35 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palvelualoilla tuo on yleistä, asiakkaat on mitä on. Ja esimiehen ei kannattanutkaan siihen puuttua. Parempi kun ohittaa sen nopeasti. Sillä jos hän olisi siihen puuttunut niin sitten siitä vasta sou olisi syntyny. Olisippa jopa saattanut mennä paikkoja rikki tai jopa tulla fyysistä väkivaltaa. Ei tuollaisista kannata välittää.

Itse kuulen vähintään kerran kuuakudessa ihan samaa. Joskus useammin. Mutta sen kun tietää niin osaa jo suhtautua asiaan. Ei enään jaksa välittää. Noita sekopäisiä riittää eikä suurin osa ole ulkomaalaisia vaan nämä meidän oman maankin kansalaiset osaa olla samanlaisia ja välillä pahempiakin.

Se missä töitä tekee ei ole väliä, sillä aina kun tehdään töitä  ihmisten kanssa joutuu kohtaamaan kaikenlaisia ihmisiä. Toinen kehuu maasta taivaaseen ja seuraavaa et osaa miellyttää millään. Näin se on ja sen joutuu hyväksymään jos ei halua vaihtaa alaa. Kaikkija ihmisiä kun ei voi muuttaa.

Vierailija
27/35 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 11:54"]Kyllä se pomo olis voinu sanoa sille ilmeisesti neekerille, kielenkäytöstä ja ajaa pois.
[/quote]
Mitenköhän saisi sinun kielenkäytön kuntoon? :D Elämäm koulu paistaa läpi.

Vierailija
28/35 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi, tuo on aika normia palvelualoilla. Kortti ei toimi = olet huora, asiakas liian päihtynyt etkä suostu myymään kaljaa = olet megahuora, alennus päättyi eilen joten vaadit normihintaa = huora olet taas.
Ei se nyt aina tuota ole tietenkään, 99% ihmisistä on normaaleja ja kivoja, mutta se 1%, huh huh!
Tsemppiä uralle :)

Vierailija
29/35 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta miksi muut öykkäröivät asiakkaat saavat porttikieltoja, esimies puuttuu tilanteeseen ym? Hameväkikin pidetään ojennuksessa, mutta sumpansseille ei kukaa uskalla sanoa mitään?! Ai

Vierailija
30/35 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]Ne vanhukset ovatkin jo seniilejä ja täysin omissa maailmoissaan, jolloin normaali aikuisen itsehillintä ei enää toimi. Mamuilla ja mustalaisilla ei ole samaa (teko)syytä käytettäväksi, elleivät halua julistaa itseään kehitysvammaisiksi.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
31/35 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 11:52"][quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 11:46"]Muuta suvakki syyriaan, tekis sulle hyvää
[/quote]
No niin. Siellä se oikea kaveri avautuu :). Keksi nyt herran tähden parempia trolleja. Tai mene töihin.
[/quote]

Mene töihin nönnönnöö, et parempaa keksinyt?

Vierailija
32/35 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala pitää asiakaspalvelutilanteissa mukanasi pientä digitaalista sanelukonetta. Sellainen maksaa 50 euroa ja yhdellä paristolla nauhoittaa 50 tuntia. Jos päivän aikana ei tapahdu mitään niin viikon päätyttyä poistat nauhoitteet. Jos jotakin tapahtui niin laitat sen päivän nauhoitteen talteen. Mikäli tulee jälkipuheita ja työpaikkasi on vaarassa voit kaivaa nauhoitteen esille, muuten pidät laitteen olemassaolon salaisuutena.

Vierailija
33/35 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 11:51"][quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 11:48"]

[/quote]

En kyllä tekisi tuollaista työtä. Miten olet noin huonoon jamaan joutunut? Eikö koulunkäynti maittanut?

Onneksi olen ollut järkevä ja tarpeeksi lahjakas välttyäkseni moiselta. 
[/quote]

Toivottavasti kaikki ovat tajunneet sun vanhuuteen mennessä lukea herneaivoinsinööreiksi ettei kenenkään tarvitse sun paskapersettä pyyhkiä vanhustenhoitolaitoksessa. Mätäne sitten omiin makuuhaavoihisi ja kuole tuskissasi pois parempia ihmisiä häiritsemästä.

Vierailija
34/35 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpoimmalla pääset kun opit työssäsi päästämään tuommoiset kommentit toisesta korvasta samantien pihalle ja olemaan miettimättä sitä sen enempää, eikä noita kannata myöskään ottaa henkilökohtaisesti. En puolusta asiakasta, hän ei saisi noin sanoa sinulle, mutta hulluja mahtuu maailmaan ja ne kannattaa jättää omaan arvoonsa. Muista, ettei asiakas sano sitä sinulle henkilökohtaisesti vaan hän sanoo sen yrityksen työntekijälle. Asiakas sanoisi sen saman oli siinä asiakaspalvelutilanteessa kuka tahansa, oli se sitten sinä tai työkaveri

On minuakin huoriteltu ja viimeksi yksi ukko tuli ja kouras takapuolesta (miehen vaimo oli mukana, mutta sillä hetkellä ei miehensä vierellä). No ärsyttihän tuo, mutta mitä minä omaa elämääni pilaamaan miettimällä liikaa kun asiaa ei enää saa tekemättömäksi/sanomattomaksi.

Vierailija
35/35 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suvakkius on rasismia omia kohtaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän