Mammat! Voitteko rehellisesti kertoa kuka nainen on kaunis mielestänne?
Eva Greene (<3), Jenna Coleman, Karen Gillan ja Emma Watson.
Kommentit (155)
Vierailija kirjoitti:
Kim Kardashian ILMAN MEIKKIÄ
Natalie Portman
Salma Hayek
Ai niin ja Adele :)
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt täälläkin pari kertaa mainitun Jenni vartiaisen ilman meikkiä töitteni puolesta ja voin sanoa, että hänellä on niin upea kasvojen luusto että on erittäin kaunis ilman maaliakin. Ei tietysti yhtä näyttävän näköinenkuin meikissä, mutta meikattuna ei välttämättä edes kauniimpi. Ja tiedoksi kaikille epäilijöille: hänellä on kirkkaan siniset silmät ihan ilman piilareitakin. Käytti joskus Gimmelin aikana ruskeita piilolinssejä mutta sininen on oma väri.
Jennin naamassa ei ole muuta vikaa kuin liian ulkonevat poskiluut ja iso leuka.
Selena Gomez, Kylie Jenner, Kendall Jenner
Kate os. Middleton on viehättävä, kauneinta hänessä on iloinen asenne ja hymy :) Monet julkkikset on kauniita, mutta poseerauksissa näkyy jännittyneisyys ja jähmeys. Kate on ihanan rento ja nauravainen tosi usein :)
Elle Mcpherson, Cindy Crawford, Kristen Stewart, Julia Roberts, kuningatar Rania. Nuo nyt ainakin ja nuorempana kaikki vielä tätä herkeäkin kauniimpia.
Vierailija kirjoitti:
Cyrine abd al Nour
http://ilarge.lisimg.com/image/4843844/740full-cyrine-abdel-nour.jpg
Miltähän tuokin maalipurkkiin pudonnut naikkonen näyttäisi ilman meikkiä saunan jälkeen...Onneksi ei tarvitse tietää.
Vierailija kirjoitti:
Elle Mcpherson, Cindy Crawford, Kristen Stewart, Julia Roberts, kuningatar Rania. Nuo nyt ainakin ja nuorempana kaikki vielä tätä herkeäkin kauniimpia.
Tällaisissa ketjuissa pointti on, ettei ole olemassa absoluuttista kauneutta vaan se on aina mielipidekysymys (onneksi). Näistäkin naisista minusta kaunis on vain kuningatar Rania, muut ovat aivan taviksia tai kuten Kristen Stewart, jopa epämiellyttävän näköisiä.
Shailene Woodley, Ginnifer Goodwin, Felicia Day ja Miranda Otto.
Vanessa Paradis ja Cameron Diaz. Molemmilla myös tosi urheilullinen kroppa. Shanina Shaik ihan täydellinen, ulkoisesti ainakin!
Jenni Vartiainen, Iliza Shlesinger, Cara Delevigne, Björk
En. Ei ihmisten ulkonäköä kommentoida, se on huonoa käytöstä.
Mireille Enos, Gwyneth Paltrow, Emma Watson, Liv Tyler, Pamela Tola, ja moni, moni muu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt täälläkin pari kertaa mainitun Jenni vartiaisen ilman meikkiä töitteni puolesta ja voin sanoa, että hänellä on niin upea kasvojen luusto että on erittäin kaunis ilman maaliakin. Ei tietysti yhtä näyttävän näköinenkuin meikissä, mutta meikattuna ei välttämättä edes kauniimpi. Ja tiedoksi kaikille epäilijöille: hänellä on kirkkaan siniset silmät ihan ilman piilareitakin. Käytti joskus Gimmelin aikana ruskeita piilolinssejä mutta sininen on oma väri.
Samaa mieltä olen. Ei kukaan täysjärkinen voi rehellisesti väittää tätä naista kauniiksi!!
http://www.helsinginuutiset.fi/sites/default/files/styles/article/publi…--
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä olen. Ei kukaan täysjärkinen voi rehellisesti väittää tätä naista kauniiksi!!
http://www.helsinginuutiset.fi/sites/default/files/styles/article/publi…--
Aijaa minulle kyllä kelpaisi. Eikä laulajan tartte olla kaunis vaikka jenni sitä onkin.
Kaikki sellaiset joita en pidä uhkana.
Rania on upea koska on myös fiksu <3
Kim Kardashian ILMAN MEIKKIÄ
Natalie Portman
Salma Hayek