Mammat! Voitteko rehellisesti kertoa kuka nainen on kaunis mielestänne?
Eva Greene (<3), Jenna Coleman, Karen Gillan ja Emma Watson.
Kommentit (155)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt täälläkin pari kertaa mainitun Jenni vartiaisen ilman meikkiä töitteni puolesta ja voin sanoa, että hänellä on niin upea kasvojen luusto että on erittäin kaunis ilman maaliakin. Ei tietysti yhtä näyttävän näköinenkuin meikissä, mutta meikattuna ei välttämättä edes kauniimpi. Ja tiedoksi kaikille epäilijöille: hänellä on kirkkaan siniset silmät ihan ilman piilareitakin. Käytti joskus Gimmelin aikana ruskeita piilolinssejä mutta sininen on oma väri.
Jennin naamassa ei ole muuta vikaa kuin liian ulkonevat poskiluut ja iso leuka.
Samaa mieltä olen. Ei kukaan täysjärkinen voi rehellisesti väittää tätä naista kauniiksi!!
http://www.helsinginuutiset.fi/sites/default/files/styles/article/publi…--
Aijaa minulle kyllä kelpaisi. Eikä laulajan tartte olla kaunis vaikka jenni sitä onkin.
Olisikohan se ollut ironiaa..
No ei ollut ironiaa (tv kyseisen viestin kirjoittaja). Minusta Vartiainen on epämiellyttävän ruma ja uskon että tällä palstalla suurin osa on samaa mieltä.
Emma Watson, Audrey Hepburn, Audrey Tautou, Eva Green, Kate Winslet, Penelope Cruz, Evan Rachel Wood, Kate Blanchett...
Vaikka kuinka moni :3
Eva Green on iso-otsainen noita-akka. Tavisnaama.
Marion Cotillard, Zooey Deschanel
Ziyi Zhang. Pidän aasialaisesta kauneudesta.
Valokuvaaja Meeri Koutaniemi. Eikä taatusti ole leikelty kuten nämä Beyoncet ja Megan Foxit, jotka on mun mielestä kaukana kauniista tai mistään ihailtavasta. Jenni Vartiainenkin on kaunis, mutta vähän liikaa meikkiä. Myös Norjan kruununprinsessa Mette Marit on säihkyvän kaunis. Yleensäkin Norjassa on paljon kauniita naisia. (Ja komeita miehiä!)
Misseistä olen livenä ja melko läheltä nähnyt esim. Sara Chafakin ja ei kyllä todellakaan ole kaunis, aivan järkyttävä kerros meikkiä. Pahinta oli poskien ruskeat varjostukset ja kummallisesti pullottavat huulet (ilmeisesti oli vähän täytetty) sekä järkyttävät superpaksut kulmakarvat. Hän voisi olla vähemmällä meikillä ihan nättikin. Tosin en tykkää silikonirinnoista, jotka hänkin on laitattanut.
Pahoittelen jo etukäteen, mutta Sara Sieppi. On vaan jumalaisen kaunis.
Megan Follows oli niin suloinen nuorena.
Vierailija kirjoitti:
Pakko myöntää, että aloittajalla on melkoisen mahtava maku. Karen Gillan on ehdottomasti yksi maailman kauneimmista naisista.
Omia suosikkejani: Karen Gillan, Bella Thorne, Elsa Hosk, Ruby Rose, Lana Del Ray, Lauren MayberryT: Mies
Hirvee kananpersetukka.
T: Mies
Jenni Vartiainen, Kiira Korpi, Eva Green, Gisele Bundchen, Ziyi Zhang, Beyoncé, Katy Perry.
Kaikki edellä mainitsemani ovat jokainen omalla tavallaan aivan upeita.
Varsinkin Beyoncé on luonnonkaunis.
Mulla tulee ensimmäisenä mieleen Alyson Hannigan, Zooey Deschanel ja Leighton Meester.
Zooey Deschanel (diggaan monella tasolla muutenkin), Sara Chafak (kaunistunut, kun avautunut sen luisteluohjelman jälkeen), Pia Lamberg (teki rohkean teon).
Scarlett Johansson on ykkönen minun mielestä!
Lähes kuka tahansa alle 30v nainen on minusta kaunis ja moni vanhempikin.
Olisikohan se ollut ironiaa..