Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En voisi olla yli 60 kiloisen naisen kanssa.

Vierailija
14.08.2015 |

Olenko mielestänne pinnallinen? Olen itse pienehkö mies joten haluan, että nainen on max 60 kiloa. En voisi olla isomman kanssa.

Kommentit (74)

Vierailija
61/74 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olethan sä vähän pinnallinen, mutta siitä vaan :) Mä yritin ennen tarrata ajatukseen, etten välitä miehen ulkonäöstä, pituudesta, painosta tms. Mutta yritettyäni luvutin. En pidä lyhyistä ja/tai hoikista miehistä, enkä toisaalta liian lihavistakaan, vaan haluan pitkän, harteikkaan ja miehen kokoisen, vähintään 185cm täytyy olla, eikä liian laiha. Jotenkin lyhyemmät eivät tunnu miehiltä, enkä toisaalta tunne itseäni yhtä naiseksi pienen miehen rinnalla kuin ison, vaikka olen itsekin aika pieni 159/56.

Vierailija
62/74 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 11:43"]

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 09:24"]

Olenko mielestänne pinnallinen? Olen itse pienehkö mies joten haluan, että nainen on max 60 kiloa. En voisi olla isomman kanssa.

[/quote]

Minä olen pitkä ja atleettinen, enkä voisi kuvitella olevani pienen miehen kanssa. Haluan miehen olevan minua isompi. Ei se ole pinnallista, vaan kyse on kiihottumisesta.

[/quote]

Näinpä. Naiselle tämä on OK ja saa peukutusta. Vastaava kiihottuminen miehellä saa aikaan paskamyrskyn.

Naiset tasa-arvoisia ja empaattisia? Huoh. Kaksinaismoraali...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/74 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 11:47"]

Olethan sä vähän pinnallinen, mutta siitä vaan :) Mä yritin ennen tarrata ajatukseen, etten välitä miehen ulkonäöstä, pituudesta, painosta tms. Mutta yritettyäni luvutin. En pidä lyhyistä ja/tai hoikista miehistä, enkä toisaalta liian lihavistakaan, vaan haluan pitkän, harteikkaan ja miehen kokoisen, vähintään 185cm täytyy olla, eikä liian laiha. Jotenkin lyhyemmät eivät tunnu miehiltä, enkä toisaalta tunne itseäni yhtä naiseksi pienen miehen rinnalla kuin ison, vaikka olen itsekin aika pieni 159/56.

[/quote]

Jos mies ei tunne itseään mieheksi 170cm naisen rinnalla niin vika on tietysti miehen koossa tai itsetunnossa. Jos nainen ei tunne itseään naiseksi pienehkön/keskikokoisen miehen rinnalla niin vika on tietysti siinä, että mies on liian pieni.

Huoh...

Vierailija
64/74 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n halut ei minun elämään vaikuta mitenkään, mutta pakko ihmetellä miksi sinun piti tulla tänne tämä asia tiedottamaan? Aivan varmasti joku pahoittaa mielensä näistä painorajoituksista tai jos olisi esim että miehen täytyy olla vähintään 185 cm.
Eikö näitä toiveita voi pitää itsellään ja kaikessa hiljaisuudessa valita kumppani niiden mukaan?

Vierailija
65/74 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, voisitko kertoa että mistä kuulet tietäväsi naisen painon ellet sitä kysy , mikä on aika tökeröä. Ei kovin helposti ihmisen painoa pysty arvioimaan, ehkä noin suunnilleen mut ei kyllä millään että painaako joku nyt sit 57 vai 63 kilo. ..

Vierailija
66/74 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetkonen!!???? Eikös se virallinen naisen mitta ole aina alle 50kg pituudesta ja ruuminrakenteesta riippumatta?? Eihän näitä yli 60kilosia siiderivalaita voi naisiksi kutsua...

Vierailija
67/74 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jes, painan 53 kg. Tissit on kyllä vain A-kuppia ja olen persjalkainen. Kelpaanko sulle ap?

Vierailija
68/74 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itseään kunnioittaa niin ei todellakaan minkään muumin kanssa kulje julkisesti.

ja jos naiset kunnioittavat itseään niin eivät lihota semmoisiin lukemiin. tekosyitä ei ole lihomiselle.

t.terkkari. ja alle 60kg ,aina.

Vierailija
69/74 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 12:06"]

AP, voisitko kertoa että mistä kuulet tietäväsi naisen painon ellet sitä kysy , mikä on aika tökeröä. Ei kovin helposti ihmisen painoa pysty arvioimaan, ehkä noin suunnilleen mut ei kyllä millään että painaako joku nyt sit 57 vai 63 kilo. ..

[/quote]

Tuolla samalla logiikalla ei voi nainenkaan arvioida miehen pituutta kysymättä. Eli turha rajata kiinnostuksensa ulkopuolelle alle 175-senttisiä miehiä, kun kyseessä saattaakin oll 180-senttinen yksilö jolla vaan on huono ryhti!

Vierailija
70/74 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituutta 178cm ja painoa 61 kg ja ensimmäistä kertaa elämässä kunnolla tyytyväinen omaan kroppaani. Painoin ennen kymmenen kiloa vähemmän ja näytin luurangolta, sekö olisi ollut parempi?

Vierailija
71/74 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 12:28"]

[/quote]

Tuolla samalla logiikalla ei voi nainenkaan arvioida miehen pituutta kysymättä. Eli turha rajata kiinnostuksensa ulkopuolelle alle 175-senttisiä miehiä, kun kyseessä saattaakin oll 180-senttinen yksilö jolla vaan on huono ryhti!

[/quote]

Näinpä. 175cm mies menee täydestä naiselle kun vähän pyöristelee ylemmäs :)

Vierailija
72/74 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te, jotka haukkuvat ap:tä ja ovat yli 60-kiloisia naisia, oletteko kateellisia alle 60-kiloisille? Itse nimittäin tunnen kateutta alle 60-kiloisia naisia kohtaan.

Vierailija
73/74 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 12:30"][quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 12:28"]

[/quote]

[/quote]

Näinpä. 175cm mies menee täydestä naiselle kun vähän pyöristelee ylemmäs :)
[/quote]

en ole tainnu missään vaiheessa itse sanoa että miehen on oltava tietyn mittainen ym. mulle kelpaa mies kun mies, luonne se tärkeon osa on, sama sit minkä pitunen äijä! niin kysymykseen ei vastausta saanut, eli mistä luulet tietäväsi naisen painon?

Vierailija
74/74 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 12:53"]

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 12:30"][quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 12:28"] [quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 12:06"] AP, voisitko kertoa että mistä kuulet tietäväsi naisen painon ellet sitä kysy , mikä on aika tökeröä. Ei kovin helposti ihmisen painoa pysty arvioimaan, ehkä noin suunnilleen mut ei kyllä millään että painaako joku nyt sit 57 vai 63 kilo. .. [/quote] Tuolla samalla logiikalla ei voi nainenkaan arvioida miehen pituutta kysymättä. Eli turha rajata kiinnostuksensa ulkopuolelle alle 175-senttisiä miehiä, kun kyseessä saattaakin oll 180-senttinen yksilö jolla vaan on huono ryhti! [/quote] Näinpä. 175cm mies menee täydestä naiselle kun vähän pyöristelee ylemmäs :) [/quote] en ole tainnu missään vaiheessa itse sanoa että miehen on oltava tietyn mittainen ym. mulle kelpaa mies kun mies, luonne se tärkeon osa on, sama sit minkä pitunen äijä! niin kysymykseen ei vastausta saanut, eli mistä luulet tietäväsi naisen painon?

[/quote]

Olen tuo edellä vastannut nainen, joka huomautti ettei miehen pituuttakaan pysty täsmälleen arvioimaan...

Eli jos nainen pystyy sanomaan, että haluaa yli 175-senttisen miehen, niin kyllä mieskin pystyy sanomaan että haluaa alle 60-kiloisen naisen. Ei sitä kukaan pysty arvioimaan sentin/kilon tarkkuudella, mutta silti näitä linjauksia tehdään teoriatasolla, ja johonkin se viiva vedetään.

Tosielämässä kun kolahtaa, ei niitä aikaisempia vaatimuksiaan enää muistakaan, ja tosiaan muutaman kilon/sentin voi valehdellakin, ja ihastuneeseen menee varmasti täydestä. Ihan muilla asioilla se kumppani loppupeleissä valitaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan