Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En voisi olla yli 60 kiloisen naisen kanssa.

Vierailija
14.08.2015 |

Olenko mielestänne pinnallinen? Olen itse pienehkö mies joten haluan, että nainen on max 60 kiloa. En voisi olla isomman kanssa.

Kommentit (74)

Vierailija
21/74 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuules Ap. Minusta asenteesi kertoo ennen kaikkea siitä kuinka huono itsetunto sinulla on. Pelkäät, että sinulle nauretaan ja tunnet olisi jostain käsittämättömästä syystä epämiehekkääksi, jos nainen on isompi kuin sinä.
Oma mieheni on 170cm ja painaa 60kg. Hoikka, ei mikään lihasmöykky. Itse olen 168 ja painan 86kg ja arvaas mitä, me jumaloimme toisiamme ja toistemme vartaloita. Vaikka mieheni on laihempi kuin minä, hän on myös voimakkaampi ja hänellä on hyvä itsetunto. Hän on rohkea esimerkiksi puhumaan ihmisille ja hoitamaan asioita ja on korkeasti kouluttautunut ja työskentelee 350 henkilön esimiehenä. Hän pitää minua herkullisen pehmeänä, seksikkäänä, naisellisena (omien sanojensa mukaan). Hän kulkee kanssani ylpeänä juhlissa ja kaupungilla ja kertoo minulle kuinka hyvältä hänen mielestään näytän. Ongelmasi Ap ei ole siis siinä minkä painoisia naiset ovat, vaan siinä että olet itse turhaan epävarma ja mietit mitä muut ajattelevat. Onko sinua kiusattu nuorempana? Itsevarmuuden kehittämisestä olisi sinulle apua tulevassa elämässäsi. Enkä tarkoita nyt sitä, että sinun olisi pakko seurustella juuri minun kaltaiseni ihmisen kanssa, vaan sitä että itsevarmempana ei ole väliä mitä nainen painaa tms. Merkitystä on sillä, että teillä synkkaa todella hyvin, haluatte elämältä samoja asioita, nainen rakastaa ja haluaa sinua ja sinä rakastat ja himoitset häntä

Vierailija
22/74 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 09:46"]

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 09:40"][quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 09:34"] [quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 09:33"][quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 09:31"] [quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 09:29"] Onneksi menee 2 kg yli niin vältän kaltaisesi järjenjättiläisen :) Tsemppiä ap itsesi kanssa! [/quote]   Ja mulla 5 kg yli. Pitääkö alkaa itkemään?  [/quote] Ei itkemään vaan laihduttamaan. [/quote] Mutta ei ainakaan ap: n takia :D [/quote] Ei ap:n vaan oman hyvinvoinnin takia. [/quote] Mutta sitten on suuri vaara että ap lähestyy :(

[/quote]

Haittaako se? Ap on lähes identtinen tämän kaverin kanssa... http_3484784_n.jpg

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/74 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi harmi etten silloin 10 kg sitten tiennyt että sinunlainen kultakimpale menee ohi suun jos en tarkkaile painoani. Tosin laihduttaminen tuskin auttaa, näin 176 senttisenä taidat olla rinnallani melko pienikokoinen joka tapauksessa

Vierailija
24/74 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällö kiiltokuvapoju tuossa linkissä. :x yhhyhh

Miesmakuja on toki monia ja mua ei kyllä tuolla ulkonäöllä hurmattaisi. Se sisäinen kauneus ratkaisee paaaalllljon enemmän vaikka en kyllä myöskään epäsiisteistäkään ihmisistä välitä.

Vierailija
25/74 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 09:24"]

Olenko mielestänne pinnallinen? Olen itse pienehkö mies joten haluan, että nainen on max 60 kiloa. En voisi olla isomman kanssa.

[/quote]Ymmärrän kyllä että jos on pieni mies ei halua että nainen on isompi. En minäkään haluaisi itseäni pienempää miestä, vaikken mikään jätti olekaan (tai varsinkaan siksi), tai kimittävää, liian siloista ja siroa miestä. Sitä en ihan tajua miksi täältä haluat asiaa kysellä mutta omapahan on asiasi. 

Vierailija
26/74 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse n. 170 cm normaalipainoisena kauniina naisena en taas missään tapauksessa voisi kiinnostua pienestä miehestä... Joten makunsa kullakin, mutta laajan ystäväpiirin omaavana sanoisin, että suurempi osa naisista kiinnostuu kuitenkin pidemmistä ja lihaksikkaista miehistä, kuin pienistä ja laihoista. :)

Vierailija
27/74 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 09:49"]

Kuules Ap. Minusta asenteesi kertoo ennen kaikkea siitä kuinka huono itsetunto sinulla on. Pelkäät, että sinulle nauretaan ja tunnet olisi jostain käsittämättömästä syystä epämiehekkääksi, jos nainen on isompi kuin sinä.

[/quote]

Mutta eikö naisillekin on ihan OK vaatia, että mies on yli 180cm eikä mikään tappi?

Onko niin, että mies joka vaatii naiselta tasoa, on heikkoitsetuntoinen ääliö? Vastaava nainen vain tietää tasonsa?

Vierailija
28/74 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 177cm ja mun mies 185cm, en haluaisi olla itseäni lyhyemmän miehen kanssa, tai hintelän ja kuivankälpäkän niinkuin aloittaja taitaa olla.

Vierailija
29/74 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos on isot tissit?

Vierailija
30/74 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 09:58"]

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 09:24"]

[/quote]Ymmärrän kyllä että jos on pieni mies ei halua että nainen on isompi. En minäkään haluaisi itseäni pienempää miestä, vaikken mikään jätti olekaan (tai varsinkaan siksi), tai kimittävää, liian siloista ja siroa miestä. Sitä en ihan tajua miksi täältä haluat asiaa kysellä mutta omapahan on asiasi. 

[/quote]Miksi alapeukkua? Enkö riittävästi haukkunut ap:tä? Ihan käsittämättömiä kommentteja täällä monella, näkee huonon itsetunnon kilsojen päähän.

Vierailija
31/74 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos kukaan alle 60kg nainen ei huoli sua? 

Sovin sun kriteereihin heittämällä, mutta sä et mun. En voisi olla noin typerän ja pinnallisen miehen kanssa. 

Vierailija
32/74 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 10:13"]

Mitä jos kukaan alle 60kg nainen ei huoli sua? 

[/quote]

Eihän naisenkaan tarvitse ottaa miestä jos se ei vastaa tasoaan vain sen takia, että saisi jonkun?

Vierailija
33/74 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen, että ap ei vaan hahmota minkä kokoinen 60kg nainen on. Pinnallinen olet tietty myös, mitä muutakaan tuo on?

Terkuin

62kg enkä todellakaan läski 

Vierailija
34/74 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, en haluaisi itsekään olla miehen kanssa joka painaisi vähemmän kuin minä, olen ehkä sitten vähän vanhanaikainen adian suhteen, onneksi voi valita.

Vierailija
35/74 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään seurustelisi ensisijaisesti yli 60-kiloisen naisen kanssa. Naismakuni on pieni ja siro. En tietenkään lopettaisi muuten kiinnostavaa suhdetta sen takia, että sattuisin näkemään naisen vaa'an lukeman.

Vierailija
36/74 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 10:10"]

Mitäs jos on isot tissit?

[/quote]

Isot tissit on ok. jos ne on hyvät ja isojen tissien omistaja on muuten hoikka.

Vierailija
37/74 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sinulle ap hyviä uutisia! Valtio ei täällä määrää, kenen kanssa sinun pitää pariutua/treffailla/perustaa perhe! Saat valita itsellesi mieleisen naisen ihan itse. Jos tykkäät siroista naisista, lähesty heitä ja pyydä vaikka kahville. Ei kukaan kysele, miksi olet kiinnostunut tästä naisesta, etkä jostain muusta naisesta. Ja sama toisinpäin: ehkä tämä unelmiesi nainen on kiinnostunut sinusta tai sitten ei. Rakkauteen ei ketään pakoteta. 

Vierailija
38/74 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi olla pienen miehen kanssa.

Vierailija
39/74 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ikinä voisi olla miehen kanssa, jonka kriteerit naiselle ovat painokiloja. 

Olen ylipainoinen, mutta olen silti naisellinen, huumorintajuinen, hellä, seksikäs, fiksu. Mun kumppani rakastaa minua juuri tälläisenä kuin olen, arvostaa sitä, että mulle voi jutella mistä vaan kun ymmärrän, arvostaa sitä, että tuen häntä. Pitää naisellisesta vartalostani, pitää minua kauniina. Ja sängyssä kyyti on todella kuumaa.

Minut mies on hurmannut älyllä, ja niin on aina. Ulkonäkö on mulle kovin toissijainen asia. Olen meidän suhteen aikana hoikistunut paljon. Mies sanoi alkuun ylikiloistani mulle, että niillä ei ole väliä, että olen naisellinen ja kaunis. Kannustaa painon pudotuksessa ja on aina ollut mulle huomaavainen ja hellä.

Vierailija
40/74 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 09:49"]

Kuules Ap. Minusta asenteesi kertoo ennen kaikkea siitä kuinka huono itsetunto sinulla on. Pelkäät, että sinulle nauretaan ja tunnet olisi jostain käsittämättömästä syystä epämiehekkääksi, jos nainen on isompi kuin sinä. Oma mieheni on 170cm ja painaa 60kg. Hoikka, ei mikään lihasmöykky. Itse olen 168 ja painan 86kg ja arvaas mitä, me jumaloimme toisiamme ja toistemme vartaloita. Vaikka mieheni on laihempi kuin minä, hän on myös voimakkaampi ja hänellä on hyvä itsetunto. Hän on rohkea esimerkiksi puhumaan ihmisille ja hoitamaan asioita ja on korkeasti kouluttautunut ja työskentelee 350 henkilön esimiehenä. Hän pitää minua herkullisen pehmeänä, seksikkäänä, naisellisena (omien sanojensa mukaan). Hän kulkee kanssani ylpeänä juhlissa ja kaupungilla ja kertoo minulle kuinka hyvältä hänen mielestään näytän. Ongelmasi Ap ei ole siis siinä minkä painoisia naiset ovat, vaan siinä että olet itse turhaan epävarma ja mietit mitä muut ajattelevat. Onko sinua kiusattu nuorempana? Itsevarmuuden kehittämisestä olisi sinulle apua tulevassa elämässäsi. Enkä tarkoita nyt sitä, että sinun olisi pakko seurustella juuri minun kaltaiseni ihmisen kanssa, vaan sitä että itsevarmempana ei ole väliä mitä nainen painaa tms. Merkitystä on sillä, että teillä synkkaa todella hyvin, haluatte elämältä samoja asioita, nainen rakastaa ja haluaa sinua ja sinä rakastat ja himoitset häntä

[/quote]

Ap pitää itseään pienemmistä naisista. Sinun miehesi ilmeisesi pitää itseään isommista naisista. Mitä jos kysmys ei olekaan siitä, että sinun miehesi on itsevarma ja ap epävarma, vaan ihan siitä, että makuja on erilaisia. Eikö se olekin hienoa, että jokainen on jonkun mielestä just sopiva.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän