Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En voisi olla yli 60 kiloisen naisen kanssa.

Vierailija
14.08.2015 |

Olenko mielestänne pinnallinen? Olen itse pienehkö mies joten haluan, että nainen on max 60 kiloa. En voisi olla isomman kanssa.

Kommentit (74)

Vierailija
41/74 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 10:34"]

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 09:49"]

Kuules Ap. Minusta asenteesi kertoo ennen kaikkea siitä kuinka huono itsetunto sinulla on. Pelkäät, että sinulle nauretaan ja tunnet olisi jostain käsittämättömästä syystä epämiehekkääksi, jos nainen on isompi kuin sinä. Oma mieheni on 170cm ja painaa 60kg. Hoikka, ei mikään lihasmöykky. Itse olen 168 ja painan 86kg ja arvaas mitä, me jumaloimme toisiamme ja toistemme vartaloita. Vaikka mieheni on laihempi kuin minä, hän on myös voimakkaampi ja hänellä on hyvä itsetunto. Hän on rohkea esimerkiksi puhumaan ihmisille ja hoitamaan asioita ja on korkeasti kouluttautunut ja työskentelee 350 henkilön esimiehenä. Hän pitää minua herkullisen pehmeänä, seksikkäänä, naisellisena (omien sanojensa mukaan). Hän kulkee kanssani ylpeänä juhlissa ja kaupungilla ja kertoo minulle kuinka hyvältä hänen mielestään näytän. Ongelmasi Ap ei ole siis siinä minkä painoisia naiset ovat, vaan siinä että olet itse turhaan epävarma ja mietit mitä muut ajattelevat. Onko sinua kiusattu nuorempana? Itsevarmuuden kehittämisestä olisi sinulle apua tulevassa elämässäsi. Enkä tarkoita nyt sitä, että sinun olisi pakko seurustella juuri minun kaltaiseni ihmisen kanssa, vaan sitä että itsevarmempana ei ole väliä mitä nainen painaa tms. Merkitystä on sillä, että teillä synkkaa todella hyvin, haluatte elämältä samoja asioita, nainen rakastaa ja haluaa sinua ja sinä rakastat ja himoitset häntä

[/quote]

Ap pitää itseään pienemmistä naisista. Sinun miehesi ilmeisesi pitää itseään isommista naisista. Mitä jos kysmys ei olekaan siitä, että sinun miehesi on itsevarma ja ap epävarma, vaan ihan siitä, että makuja on erilaisia. Eikö se olekin hienoa, että jokainen on jonkun mielestä just sopiva.

[/quote]

Niin ja sitä paitsi naisille tuntuu olevan ihan oikeutettua, että vaatii miehen olevan isompi. Jos taas mies vaatii naisen olevan itseään pienempi, paskamyrsky on valmis.

Vierailija
42/74 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 09:24"]

Olenko mielestänne pinnallinen? Olen itse pienehkö mies joten haluan, että nainen on max 60 kiloa. En voisi olla isomman kanssa.

[/quote]

Olet pinnallinen ja surkea, onnea etsintään. Etsi sitten nainen jolla on jokin aineenvaihduntahäiriö ja joka ei koskaan tule raskaaksi.

T. N150cm 42 kg

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/74 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on varmaan sitten vaa'an kanssa vieressä kyttäämässä milloin menee muutamankin gramman yli ja dumppaa sitten :-)

Vierailija
44/74 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sä narsisti jaksat joka päivä samantyyppisillä jutuilla.

Vierailija
45/74 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä sitten ole yli 60-kiloisen naisen kanssa. Problem solved. Ei mua ainakaan tuon enempää kiinnosta ap:n "ongelma" tai mielipide naisista yleensäkään.

Vierailija
46/74 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista pitää mittanauha ja vaaka aina mukanasi.

Vierailija
47/74 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 10:48"]

Kyllä sä narsisti jaksat joka päivä samantyyppisillä jutuilla.

[/quote]

Miten se minusta narsistin tekee jos vaadin naiselta tasoa? Oletko sinä millaisen läskimörkömiehen kanssa tahansa?

Vierailija
48/74 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole mielestäni pinnallinen. On ihan ymmärrettävää että mies haluaa olla naistaan isompikokoinen.

Tosin sinulla ei tule olemaan helppoa etsiä puolisoa kovin tiukoilla kriteereillä. Suurin osa naisista nimittäin kiinnostuu pitkistä, lihaksikkaista, maskuliinisista miehistä. Mitkään pikkupojat ei säväytä.

Mutta onnea etsintään!

Vierailija
49/74 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painan 58kg mutta en tykkää pienehköistä miehistä. Aina eivät mielenkiinnon kohteet natsaa..

Vierailija
50/74 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap, ei pienikokoisuus ole häpeä. Nyt oma itsetunto ja prioriteetit kuntoon, niin voit rohkeasti tutustua ihan kaiken kokoisiin naisiin :) ja ehkä he sitten haluaisivat tutustua sinuunkin!

Vierailija
51/74 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pelkkä paino vielä takaa että nainen on sinua pienempi, outo standardi. Itse painan 60 kg mutta olen 180 cm pitkä. Tuon yhden jankkaajan mukaan pitäisi silti varmaan laihduttaa, kun "selluliittia on kuitenkin jossain" :D

Vierailija
52/74 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 11:04"]

Et ole mielestäni pinnallinen. On ihan ymmärrettävää että mies haluaa olla naistaan isompikokoinen. Tosin sinulla ei tule olemaan helppoa etsiä puolisoa kovin tiukoilla kriteereillä. Suurin osa naisista nimittäin kiinnostuu pitkistä, lihaksikkaista, maskuliinisista miehistä. Mitkään pikkupojat ei säväytä. Mutta onnea etsintään!

[/quote]

Ovat "suurin osa" naisista pienehkön miesjoukon kanssa? Monta naista niillä 190+ korstoilla :)

Vierailija
53/74 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 09:31"][quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 09:29"]

Onneksi menee 2 kg yli niin vältän kaltaisesi järjenjättiläisen :) Tsemppiä ap itsesi kanssa!

[/quote]

Ja mulla 5 kg yli. Pitääkö alkaa itkemään? 
[/quote]

Mulla 6kg :D
En koskaan ole ollut näin onnellinen painostani

Vierailija
54/74 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatelkaa jos nainen olisi ylipainoinen ja lyhyt hiuksinen. Pahassa puutteesss saa olla, jos sellainen kelpaa :)

Vierailija
55/74 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiloinen sitä ja kiloinen tätä.... Joillakin vain on meno aina kuin kalatiskillä tai neuvolassa! Mahtaa olla mukava elämä.

Vierailija
56/74 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 11:18"][quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 11:16"]

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 09:31"][quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 09:29"] Onneksi menee 2 kg yli niin vältän kaltaisesi järjenjättiläisen :) Tsemppiä ap itsesi kanssa! [/quote]   Ja mulla 5 kg yli. Pitääkö alkaa itkemään?  [/quote] Mulla 6kg :D En koskaan ole ollut näin onnellinen painostani

[/quote]

Toivottavasti te sotanorsut saatte sen ison miehen itsellenne :) voitte olla onnellisia kaikessa vaatimattomuudessanne. ;)
[/quote]
Niinpä, onneksi on tämmöinen maaginen raja, jonka alle on seksikäs ja yli oksettava sotanorsu! Siinä ei mitkään sivuseikat kuten pituus, ruumiinrakenne, olemus tai luonne paina. Miten sitä ihminen tulikaan toimeen ilman näitä elämää helpottavia nyrkkisääntöjä?

Vierailija
57/74 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tuo musta kauhean pinnallista ole. Itse naisena olen päättänyt että en ikinä aio painaa yli 60kg (paitsi kun olen raskaana) ja olen suht pitääkin vielä.

Vierailija
58/74 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 09:49"]

Kuules Ap. Minusta asenteesi kertoo ennen kaikkea siitä kuinka huono itsetunto sinulla on. Pelkäät, että sinulle nauretaan ja tunnet olisi jostain käsittämättömästä syystä epämiehekkääksi, jos nainen on isompi kuin sinä. Oma mieheni on 170cm ja painaa 60kg. Hoikka, ei mikään lihasmöykky. Itse olen 168 ja painan 86kg ja arvaas mitä, me jumaloimme toisiamme ja toistemme vartaloita. Vaikka mieheni on laihempi kuin minä, hän on myös voimakkaampi ja hänellä on hyvä itsetunto. Hän on rohkea esimerkiksi puhumaan ihmisille ja hoitamaan asioita ja on korkeasti kouluttautunut ja työskentelee 350 henkilön esimiehenä. Hän pitää minua herkullisen pehmeänä, seksikkäänä, naisellisena (omien sanojensa mukaan). Hän kulkee kanssani ylpeänä juhlissa ja kaupungilla ja kertoo minulle kuinka hyvältä hänen mielestään näytän. Ongelmasi Ap ei ole siis siinä minkä painoisia naiset ovat, vaan siinä että olet itse turhaan epävarma ja mietit mitä muut ajattelevat. Onko sinua kiusattu nuorempana? Itsevarmuuden kehittämisestä olisi sinulle apua tulevassa elämässäsi. Enkä tarkoita nyt sitä, että sinun olisi pakko seurustella juuri minun kaltaiseni ihmisen kanssa, vaan sitä että itsevarmempana ei ole väliä mitä nainen painaa tms. Merkitystä on sillä, että teillä synkkaa todella hyvin, haluatte elämältä samoja asioita, nainen rakastaa ja haluaa sinua ja sinä rakastat ja himoitset häntä

[/quote]

Eikö AP:lla pitäisi olla ihan yhtä lailla oikeus omaan preferenssiinsä (vain normaalipainoiset kiinnostavat) kuin sinunkin miehelläsi (vain (ilmeisesti?) ylipainoiset kiinnostavat)?

Hyvä, että olette löytäneet toisillenne sopivat puoliskot, mutta hieman avarakatseisuutta kehiin.

Vierailija
59/74 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 09:24"]

[/quote]

Minä olen pitkä ja atleettinen, enkä voisi kuvitella olevani pienen miehen kanssa. Haluan miehen olevan minua isompi. Ei se ole pinnallista, vaan kyse on kiihottumisesta.

Vierailija
60/74 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

#60 jatkaa,

Tosin jonkun tietyn kilorajan asettaminen on aika keinotekoista, kun ei pituutta, luuston rakennetta, lihasmassan määrää yms. oteta huomioon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kolme