miten saada mahdollinen mummomaisuus pois ulkonäöstä?
En ole mummo mutta pelkään että ikä näkyy.
Tunnen itseni nuorekkaaksi.
Teiniksi en voi ryhtyä, se olisi räikeän näköistä.
Kommentit (30)
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 09:05"]Hoikka ja timmi kroppa. Hiuksiin hyvä malli,kiiltoa ja väriä kampaajalta. Kevyt päivetys. Muodikkaat, rennot vaatteet. Kevyt meikki aina. Näillä minä viisikymppinen saan kymmenen vuotta iästäni pois. Kukaan ei erota minua nelikymppisten ystävieni porukasta. Ehkä myös seurustelu itseä nuorempien kanssa tekee itsenikin nuorekkaammaksi.
[/quote]
Joo. Olen normaalivartaloinen mutta pitäis saada ryhti paremmaksi.
Eilen katselin upeaa nuorta miestä ja se kroppa..
se ryhti tekee paljon.
Oli sitten mies tai nainen!
Ap
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 09:25"][quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 09:05"][quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 09:03"][quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 09:01"][quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 08:57"][quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 08:53"]Ilman kuvaa aika mahdotonta kertoa mielipidettä.
[/quote]
No joo, se auttais mutta en kehtaa kuvaa laittaa.
Voin kertoa että pidän tukkaa kiinni ja se ehkä tekee sitä "mummomaisuutta".
Auki en voi pitää koska tukkani on liian pitkä ja hiukset ovat raskaat.
Flaksi kävi silloin ennen kun hiukset olivat puolipitkät ja tietysti olin joskus nuorempi..
[/quote]
Tukka ponnarilla on just nuorekas, varsinkin jos nostat sen niskasta 15cm tai jotain ylemmäs. Tai erilaiset lettikampaukset on myös hyvä.
[/quote]
No on. Tosin mulla roikkuu tuolla niskassa se hiusnyttyrä.
Kuin tiukkisvanhapiialla?
[/quote]
No nykäse se ylemmäs, alkaa vienti vetään :D
[/quote]
Ok. DD
[/quote]
Ja lähden kohta ulos tukka ylhäällä:)
Tiukka ponnari on köyhän naisen facelift.
Jätä kaikki Vuittonin vanhanaikaiset laukut ja Chanelin tikatut tätilaukut pois, ei turkiksia koska ne vanhentaa ja tekee lihavan näköiseksi, ei Burberryn trenssiä koska se tekee ryhdistä jotenkin tanttamaisen ja se raa'an katkaravun beige väri niissä trensseissä saa päivettyneenkin naaman näyttämään hailakalta jonka myötä kulahtaneelta.
Itse olen tietoisesti tätimäinen, eli tyylini on hyvin klassinen. On ollut jo 20-vuotiaana, ja on myös nyt 41-vuotiaana. Eli tykkään yksivärisistä, selkeän näköisistä vaatteista, huiveista, kulta- ja hopeakoruista, avokkaista, suorista yksinkertaisista hiusmalleista pitkänä tai puolipitkänä jne.
Toisaalta olen tätimäinen myös luonteeltani eli vakava tosikko.
Tunnen itseni rumaksi. Otin selfieitä ja ei mieltä ylennä, ei.
-hyvä ryhti
-kevyt meikki, googleta "no makeup makeup". Kirsti Paakkanen-look ei vain toimi.
-myös hiuksissa luonnollinen, pehmeä look. Ei kynittyä, ei luonnottomia värejä. Pitkät hiukset nuorentavat jos niitä osaa laittaa, sillä sellaiset on hyvin harvalla mummoikäisellä. Joten opettele laittamaan tukkaasi sen sijaan että leikkaisit lyhyeksi.
-Pukeutumisessa yksinkertainen tyyli on hyvä. Käytä värejä, myös vaaleita. Mustat housut ja tummasävyinen tunika on nykypäivän mummolookin kulmakiviä. Klassinen tyyli laadukkailla vaatteilla toteutettuna sopii kaikenikäisille, mutta aikaa pitää seurata edes vähän. Menneiden vuosikymmenten vaatteet vanhentavat.
-Vältä isoja pukukoruja (etenkin "kultaisia") ja raskaita hajuvesiä. Aidot helmikorvikset ovat ajattoman tyylikkäät.
-Vältä ylinuorekkaita trendejä, epätoivoisuus vanhentaa aina
-epävarmuus sen sijaan on nuorten juttu, joten muista jatkossakin kysellä neuvoja kaikkiin asioihisi ja valitse aina turvalliset valtavirtavaihtoehdot. Omaan makuunsa luottavat vain itsevarmat keski-ikäiset!
Pitkät hiukset alhaalla pidettynä vanhentaa ja tuo illuusion roikkuvasta naamasta ja antaa +10 vuotta lisää hetkessä. Etenkin hoikalla naisella. Lyhyt tai medium-pituinen kampaus nostaa piirteitä. Olen huomannut että sellaisella jolla muutama kilo ylimääräistä ja omaa rasvaa myös kasvoissa vielä nelikymppisenä, niin tätä vaikutusta ei juuri ole ja pidemmät hiukset ok.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 10:02"]Pitkät hiukset alhaalla pidettynä vanhentaa ja tuo illuusion roikkuvasta naamasta ja antaa +10 vuotta lisää hetkessä. Etenkin hoikalla naisella. Lyhyt tai medium-pituinen kampaus nostaa piirteitä. Olen huomannut että sellaisella jolla muutama kilo ylimääräistä ja omaa rasvaa myös kasvoissa vielä nelikymppisenä, niin tätä vaikutusta ei juuri ole ja pidemmät hiukset ok.
[/quote]
Totta. Siksi en voi pitää tukkaa auki ( enää).
Ja näytän vanhapiikaopettajalta jos on nuttura.
Apua
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 09:05"][quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 09:03"][quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 09:01"][quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 08:57"][quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 08:53"]Ilman kuvaa aika mahdotonta kertoa mielipidettä.
[/quote]
No joo, se auttais mutta en kehtaa kuvaa laittaa.
Voin kertoa että pidän tukkaa kiinni ja se ehkä tekee sitä "mummomaisuutta".
Auki en voi pitää koska tukkani on liian pitkä ja hiukset ovat raskaat.
Flaksi kävi silloin ennen kun hiukset olivat puolipitkät ja tietysti olin joskus nuorempi..
[/quote]
Tukka ponnarilla on just nuorekas, varsinkin jos nostat sen niskasta 15cm tai jotain ylemmäs. Tai erilaiset lettikampaukset on myös hyvä.
[/quote]
No on. Tosin mulla roikkuu tuolla niskassa se hiusnyttyrä.
Kuin tiukkisvanhapiialla?
[/quote]
No nykäse se ylemmäs, alkaa vienti vetään :D
[/quote]
Ok. DD