En hyväksy sitä että OYSissa jaetaan PÄIVÄMIES-lehteä potilasauloihin
Päivämies on lessujen äänenkannattaja eikä mun mielestä sellaista propagandaa tulisi jakaa julkisin varoin ylläpidetyssä sairaalassa jos siellä ei ilmesty myös Kansantahto ja Pohjolantyö
Kommentit (45)
Kerro ap oikeasti, miten se vaikuttaa sun elämääs tai jonkun muun elämään, tuleeko se päivämies vai ei. Joka ei ole pennin vertaa kiinnostunut kyseisestä lehdestä ei sitä myöskään lue. Jollekin toiselle se voi olla erittäinkin mielenkiintoinen, joten suotakoon se hänelle.
Keskitä se energias johonkin muuhun, jos sulla tarvis oikeasti parantaa tätä maailmaa!!!!!!!!!!
Päivämiestä olen sairaalassa mielenkiinnosta lueskellut ja voin lukemani perusteella kyllä sanoa että varsinkaan lessunaisilla ei ole omia mielipiteitä vaan niitä joita seurakunnan miehistä koostuva vanhimmisto on heille syöttänyt. Ja joka kirjoituksessa mainitaan että SANASSA sanotaan, eli ei ajatella itse ollenkaan. ap
Ota toki synnärille mukaan se pohjolan työ ja kansantahto tai pyydä miestäs tuomaan, jos tulee niin nopea lähtö. Voithan laittaa myös synnytystoiveisiin, joka nla:ssa täytetään, että "toivon kovasti kansantahto- ja pohjolan työ-lehdet luettavakseni". Uskoisin sinun saavan ne. Jätä nyt kuitenkin ne muut lehdet ja ihmiset rauhaan.
Halutessasihan voit ottaa noihin mieleisiisi lehtien toimituksiin yhteyttä ja pyytää, että lahjoittaisivat lehteänsä oys:iin, kun ne niin mieluisia ovat sinulle.
Oulun seudulla on kuitenkin paljon ihmisiä jotka sitä haluavat lukea.
ja ei, en ole lestadiolainen. Osaanpahan vaan ajatella asioita myös muitten näkökulmasta.
Täällä vasta valkeni minulle, että kyseessä lessujen lehti.
Se kylläkin aivan samantekevää minulle.
Kukaan potilas ei ole koskaan valittanut mistään osastolle tulevasta lehdestä, mielellään niitä näkyvät lukevan.
Tulee meille osastolle Seiskakin, siitähän voisivat lessut valittaa puolestaan...
Aika turha aihe jonkun valittaa tällaisesta, mutta vapaa maa...
Yritä nyt pahvi ymmärtää, että KAIKKI lehdet ovat lahjoituksia. Ei siellä odotusaulassa ole ensimmäistäkään lehteä ellei kiltti sairaanhoitaja ole niitä sinun iloksesi kotoaan sinne kantanut.
Oikeastiko yrität väittää että sairaalan henkilökunnan pitäisi sinun iloksesi omilla rahoillaan kustantaa sairaalaan Kansantahto ja Pohjolantyö?
Eikö nyt olisi paljon fiksumpaa lähettää kirje sairaalan hallintoon jossa ilmoitat lahjoittavasi kyseisten lehtien vuosikerrat seuraavien kymmenen vuoden ajaksi kaikille sairaalan sadalle osastolle?
Ja Kansantahto menköön hoitajien kahvihuoneisiin
Hyvä jos on kerrankin johonkin asialliseen käytetty potilaiden virkistoiminnan rahat eikä aina siihen uskonnolliseen propagandaan
jos sairaala sallisi jonkin kristillisen tilaisuuden pitämisen niin, että sitä ei pääsisi pakoon.
ja miksi synnärille täytettävässä lomakkeessa kysytään saako hätäkastaa? Eikö se ole sitä uskonnon ylivaltaa sairaaloissa?
Varmaan sun persettäs kauheesti kutittaa jos jossain sairaalassa on lestadiolaisten lehtiä mm. Päivämies ookko nää idiootti ku oulussa ja siinä lähellä asuu paljon lestadiolaisia ja jos ne on siellä nii voivat sitten lukea päivämiestä siellä. Sää oot kyl tyhmä ja älä käytä sanaa lessu se on halventavaa. Kerro mulle mitä vikaa lestadiolaisissa on? Samanlaisia ihmisiä ne on kun mekin ollaan!!! Terveisin Tamperelainen ei lestadiolainen.
Oikeassa olet, lestojen pakkosyöttöä
Ajattelitko vaikuttaa asiaan vauva.fin kautta?
Itse en ole kristitty, vaan pastafari, ja uskontoni vaatii minua aina heittämään kirjastojen raamatut vessan roskikseen. Olen vähintään 50 raamattua saanut tuhottua.
Onhan siellä jehovalaisten vartiotorniakin.. Itse käyvät tuomassa lehtisensä, eivätkä kysele lupia siihen.
Totta helvetissä nostan asiasta metelin, olen jo lähettänyt mielipiteeni Kalevaan ja Forum24-lehteen