On niin paha olla. Mies jakoi kaiken toisen naisen kanssa.
Mies on puhunut kaikesta toisen naisen kanssa - kertonut minustakin, millainen olen ja mitä harrastan ja mistä pidän sängyssä ja mitä milloinkin olen puuhaillut.
En ymmärrä, miksi ei voinut olla rehellinen minulle. Puhua minulle. Oltaisiin voitu vaikka erota niin olisi ollut vapaa olemaan tuon toisen kanssa. Nyt kuitenkin haluaa muka minut.
Oksettaa. Joku tuntematon, jota en ole koskaan tavannut, tietää minusta ja tavoistani ja on pitänyt miestä omanaan. Ovat jakaneet kaiken, miehelle on tullut uusia tapojakin. Miehestä tuli huomaavaisempi ja keskustelevampi hänen ansiostaan, vaikken minäkään ole koskaan jyrännyt tai murjottanut, vaan ollut avoin keskustelulle.
Ja nyt pitäisi huolia äijä takaisin? Miten voi ikinä unohtaa tuota ajanjaksoa, minkä ovat viettäneet tapaillen?
Kommentit (12)
kenkää perseelle niin että veri lentää.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 00:09"]
Nii että onko ne myös bylsiny vai onko äijä vaan käyttäny sitä eukkoa terapeuttinaan?
[/quote]Toki. Asia alkoi selvitä, kun aloin saada tulehduksia. Ei mitään tautia, vaan epäspesifejä tulehduksia.
Miksi ottaisit takaisin? Ajatellut vain itseään, vähät välittänyt sun hyvinvoinnistasi. Rakkauden kanssa tuolla ei oo mitään tekemistä. Jos haluat elää epäluotettavan itsekkään paskan kanssa, joka ei rakasta sua, niin mikäs siinä. Suosittelen kuitenkin terapiaa, jos tunnet itsesi niin arvottomaksi että tuollainen tulevaisuus kelpaa. Mies on kohdellut sua raukkamaisesti, valehteleva mies on aina surkimus, eikä muuksi muutu. Antaitset parempaa.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 09:18"]
Miksi ottaisit takaisin? Ajatellut vain itseään, vähät välittänyt sun hyvinvoinnistasi. Rakkauden kanssa tuolla ei oo mitään tekemistä. Jos haluat elää epäluotettavan itsekkään paskan kanssa, joka ei rakasta sua, niin mikäs siinä. Suosittelen kuitenkin terapiaa, jos tunnet itsesi niin arvottomaksi että tuollainen tulevaisuus kelpaa. Mies on kohdellut sua raukkamaisesti, valehteleva mies on aina surkimus, eikä muuksi muutu. Antaitset parempaa.
[/quote]En ajatellut vielä mitä minä haluan - tuskin pystyisin antamaan anteeksi kun noita merkkejä naisesta on näkyvissä miehessä siinä, miten hän on muuttunut. Pahinta on, että hyvään suuntaan. Sitä vaan ihmettelen, että miksi mies haluaa nyt minut, kun tuo nainen kerran on ollut niin tärkeä ja vaikuttanut häneen niin voimakkaasti?
Tuohonkaan kysymykseen en ole saanut vastausta. Mies ei kerro minulle. Se nainen varmaan tietää vastauksen tuohonkin. En ymmärrä, mitä järkeä olisi yrittää rakentaa suhde, kun avoimuutta minua kohtaan ei edelleenkään ole.
En voisi jatkaa tuollaisen miehen kanssa. Anteeksi voisin antaa (ehkä), mutta asia vaivaisi ja loukkaisi minua jatkossakin ja se tekisi suhteesta mahdottoman.
Älä ota takaisin. Luottamus ei koskaan enää palaudu ja siinä yrittäessä ja riidellessä menet aivan rikki. Voimia sinulle. Keskity toipumaan.
Minun mies teki saman. Kertoi toiselle, minulle tutulle ihmiselle kaiken minusta.
Kuulostaa hirveältä. Meillä oli joskus samankaltainen tilanne( ilman seksiä) mutta annoin sen anteeksi. En mieti sitä usein mutta yli on vaikea päästä... Voi kun olisin silloin jättänyt.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 09:13"]
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 00:09"]
Nii että onko ne myös bylsiny vai onko äijä vaan käyttäny sitä eukkoa terapeuttinaan?
[/quote]Toki. Asia alkoi selvitä, kun aloin saada tulehduksia. Ei mitään tautia, vaan epäspesifejä tulehduksia.
[/quote]
Mulla oli sama, jatkuvat epäspesifiset tulehdukset papassa. Vasta sitten tajusin mistä tulehdukset johtui (tätä ennen ei papassa ikinä ollut mitään), kun selvisi, että ukko oli käynyt naimassa jotain toista naista/naisia. :(
Juoksin kokeissa yli vuoden ja lopulta otettiin koepalat kohdunsuulta kun epäiltiin syöpää :( Tuloksen kondyloomamuutokset kohdunsuulla ja edelleen epäspesifi tulehdus. Paraneeko tästäkään koskaan? Tietääkö joku onko noi muutokset lopullisia vai meneekö ohi ajan myötä. Uusi papa 6kk:n kuluttua taas... Kaiken sen pettämispaskan lisäksi siis vielä tämä! Onneksi ei ollut muuta sp-tautia tai sitä syöpää :((