Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Peukutusta!!
13.08.2015 |
Sano kaksi asiaa, jotka ovat jotenkin verrattavissa toisiinsa (kova ja pehmeä, puhdas ja likainen, rentoutuminen ja kiireisyys etc.) ja jos mielestäsi ensimmäinen asia on parempi:yläpeukku, jos taas toinen asia on parempi: alapeukku.
Esim:
Kissa vai Koira.
Jos pidät kissoista enemmän, painat yläpeukun, jos taas koirista, painat alapeukun.
Kommentit (410)
Pitkähihainen kauluspaita vai lyhythihainen/hihaton toppi?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Klassisen kaunis vai naapurintyttömäisen söpö nainen?
Saimi Hoyer vai Anne Kukkohovi?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Keijo Leppänen vai Peter Nyman?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Leveä- vai kapeahelmainen iltapuku?
Hanna Pakarinen vai Jenni Vartiainen?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Suomi24 vai Iltalehden keskustelufoorumi?
Satiini- vai puuvillapaitapusero?
Alue: Aihe vapaa
Kissanpennut vai isojen kissaeläinten pennut (esim. tiikerinpennut)?