Vanhempi mies, mikä parikymppisissä nuorissa naisissa kiihottaa?
Kommentit (33)
Seksuaalinen kehitys jäänyt jossakin kohdassa puolitiehen tai häiriintynyt, jos ei omanikäiset kiinnosta. Kuten tuolla naisella se kehitys häiriintyi 19 vuotiaana ja alkoi fiksoimaan orkut vanhoihin miehiin. Näitä sattuu joka toiselle ja kovin paljon haittaa niistä ei ole, jos ei häiriintyminen tapahdu lapsuudessa (pedofiilit) esim lapsena saatu mielihyvä aikuisen kosketuksesta. Tai sitten jossakin häiritsevässä tilanteessa (fetissit).
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 14:08"]
Seksuaalinen kehitys jäänyt jossakin kohdassa puolitiehen tai häiriintynyt, jos ei omanikäiset kiinnosta. Kuten tuolla naisella se kehitys häiriintyi 19 vuotiaana ja alkoi fiksoimaan orkut vanhoihin miehiin. Näitä sattuu joka toiselle ja kovin paljon haittaa niistä ei ole, jos ei häiriintyminen tapahdu lapsuudessa (pedofiilit) esim lapsena saatu mielihyvä aikuisen kosketuksesta. Tai sitten jossakin häiritsevässä tilanteessa (fetissit).
[/quote]
Kyllä mulle on kelvannut itseäni vanhemmat ja nuoremmat. Liika on toki liikaa, mutta kyllä muut asia merkitsee enemmän kuin ikä. Missäs kohtaa se sinun seksuaalinen kehitys on häiriintynyt?
-Niksu
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 14:40"][quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 14:08"]
[/quote]
Kyllä mulle on kelvannut itseäni vanhemmat ja nuoremmat. Liika on toki liikaa, mutta kyllä muut asia merkitsee enemmän kuin ikä. Missäs kohtaa se sinun seksuaalinen kehitys on häiriintynyt?
-Niksu
[/quote]
Ei missään kohtaa, kiitos kysymästä. En ole fiksoitunut tiettyyn kumppanityyppiin tai ikään. NOIN oman ikäiset on ollut aina se ensimäinen kiinnostuksen kohde. Teininä ne oli teini-ikäiset tai varhaisaikuiset ja siitä sitten aina on kehittynyt se seksuaalinen mielenkiinto vastaamaan karkeasti omaa ikää. Nyt on tietenkin haarukka vähän jo leventynyt, kun on itselläkin ikää enemmän eikä henkinen kehitys ja kasvu ole enää niin hurjan nopeaa kuin nuorenpana.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 13:24"][quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 01:59"]
Tähän vaikuttaa kliseisesti sanottuna miehen 'ohjelmointi', sillä parikymppiset ja vähän vanhemmat naiset ovat hedelmällisimmässä iässä, eli otollisimpia vaihtoehtoja lisääntymiseen.
[/quote]
Hohhoijaa, tuo on nyt tuollaista evoluutio psykologia roskaa, joka on todistetttu niiin monta kertaa vääräksi. Kyllä se korvien välissä tai kasvatuksessa vika on jos itseään huomattavasti nuorempi nainen kiinnostaa. En minäkään katsele teinipoikia kaupungilla. Oletteko miehiä vai vaippaikäisiä?
[/quote]
Linkkejä todisteisiin? Naisilla tuo ohjelmointi meneekin toisinpäin, yleensä he taas hakevat soveliasta isää jälkeläisille, joten sinun teinipoikien katsomattomuutesi johtuu ihan samasta syystä. Tai sitten ihmiset vain tykkäävät ja pitävät kauniina erilaisia ihmisiä heidän iästään riippumatta. Typerää ajatella että jollain olisi korvien välissä vikaa tai epäonnistunut kasvatus jos hän näkee kauneutta muissakin kuin itsensä ikäisissä.
Kyllähän vanhemmalla miehellä on enemmän kokemusta ja kestävyyttä kuin n. 20-vuotisella. Moni kohtelee naista muutenkin hienovaraisemmin ja onhan se naisesta mukavaa, kun mies on kiinnostunut ja etenkin varma otteissaan. Henkinen taso kuitenkin on ratkaisevaa. 20-30v nuori mies voi olla henkisesti kypsempi kuin elahtanut tupakanhajuinen kaljaplösö kaksimielisine juttuineen.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 16:39"]
Kyllähän vanhemmalla miehellä on enemmän kokemusta ja kestävyyttä kuin n. 20-vuotisella. Moni kohtelee naista muutenkin hienovaraisemmin ja onhan se naisesta mukavaa, kun mies on kiinnostunut ja etenkin varma otteissaan. Henkinen taso kuitenkin on ratkaisevaa. 20-30v nuori mies voi olla henkisesti kypsempi kuin elahtanut tupakanhajuinen kaljaplösö kaksimielisine juttuineen.
[/quote]Oon täysin eri mieltö. Nuoret jäbät on kuumempia, paremman näkösiä, nimenomaan kestävämpiä, hedelmällisempiä ja kovempi stondis. Kuitenkin suurin ero on henkisellä puolella. Vanhemmat miehet on usein kärttyisiä, katkeria ja ennen kaikkea tylsiä. Kaikkein ällöimpiä on ne jotka luulee olevansa "nuorekkaita".. Hrr..
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 14:08"]Seksuaalinen kehitys jäänyt jossakin kohdassa puolitiehen tai häiriintynyt, jos ei omanikäiset kiinnosta. Kuten tuolla naisella se kehitys häiriintyi 19 vuotiaana ja alkoi fiksoimaan orkut vanhoihin miehiin. Näitä sattuu joka toiselle ja kovin paljon haittaa niistä ei ole, jos ei häiriintyminen tapahdu lapsuudessa (pedofiilit) esim lapsena saatu mielihyvä aikuisen kosketuksesta. Tai sitten jossakin häiritsevässä tilanteessa (fetissit).
[/quote] Voivoi. Kyllä muistan edelleen, millainen vaimoni oli parikymppisenä. Hehkeä, kiinteä, hoikka, sopivista kohdista pyöreä, kinteät pienet tisut. Löytyi vielä leuka silloin ja jotenkin ominaistuoksukin oli parempi. Pillu tietysti tiukempi ja pillunhuulet pulleammat. Yhdyntä tuntui taivaalliselta. Oli mahtava ottaa vyötäröltä kun pani takaapäin. Kaiholla muistelen aikoja. Kunpa itsellä ei olisi niin paljon haluja tallella. En saa niitä tyydytettyä. Tai jos unohtaisi, miltä tuntui hyvä seksi ja oikea himo. Että toisen ulkonäkö kiihotti. Pitääkö ottaa kemiallinen kastraatio tai juoda enemmän viinaa?
totta kai nuoret tytöt kiinnostavat herran tähden jos katsoo nuorta kaunista tiukkavartaloista tyttöä ainakin itse unohdan ohikiitäväksi hetkeksi kaiken muun.Nuori vartalo on kaunis herättää uinuneet halut ja saa tuntemaan että on elossa.Oikeesti jos kulkee kaupungilla ja vastaan tulee nuori kaunistyttö ja keskikaljan pöhöttämä kolmekymppinen bubiruusu niin anteeksi vain katseeni kääntyy tuohon nuoreen tyttöön.
On totta että usein tulen loukanneeksi ihmisiä ihan tahtomattani töllistellesäni heidän tiukkoja rintojaan ohuen paidan sisällä kuola suustani valuen ja polvet loukkualyöden.Tiedän että jos avaan suuni niin turpaan tulee.Tiedostan ikäni tiedän että minulla ei ole heillemitään annettavaa mutta enpä ole antamassakaan.Itse nautin todella nautin nuren vartalon kauneudesta hymyilevistä kasvoista ja huvittuneista katseista jotka saan osakseni.Renesanssin tunnusta lainate.Kauneutta katsojan iloksi.
Kolmekymppinen pöhöttynyt bubiruusu? Anteeksi nyt, jos rikon stereotypiasi, mutta itse olen oikein kaunis kasvoiltani ja näytän ikäiseltäni naiselta. Aikuiselta naiselta. Ei ole kasvoilla pöhötystä enkä alkoholia käytä juurikaan. Meikeillä en ole ihoani ikinä pilannut, joten sekin on säilynyt raikkaana ja hyvänä. Kroppani kertoo kannetuista lapsista ja olen siitä ylpeä. Tunnen itseni hyväksi, sisäisesti ja ulkoisesti. Juuri eilen sain kehun, että olen luonnonkaunein nainen, jonka kyseinen henkilö on tavannut. Tuntuihan se hyvältä, mutta ei muuttanut mitään. Olen ylpeä itsestäni monella tavalla ja itsevarma, aikuinen nainen, mutta pisaraakaan koppavuutta ei minusta voi nähdä. Eli ei sen nuoren, slle 20 vuotiaan vastakohta ole kolmekymppinen bubiruusu. Ja kolmekymppinen on nuori nelikymppisen miehen vinkkelistä katsottuna kuitenkin. Ärsyttää hiuksn yämän palstan jatkuvat vastakkainasettelut ja ääripäät. Totuus kuitenkin on, että suurin osa meistä on jotain muuta kuin timmi ja kiinteä parikymppinen tai kolmekymppi en bubiruusu.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 11:28"]
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 11:13"]
Itse sain ensimmäisen orgasmini 45-vuotiaan miehen käsissä kun olin 19-vuotias. Voi hän oli taitava ja tiesi tosiaan mistä koskea. Olin jo luopunut toivosta että voisin ikinä saada orgasmin kun en siihen itsekään pystynyt. Että jos tuo mies tulisi kadulla nyt vastaan niin ei takuulla haittaisi hänen ikänsä yhtään, ehdottaisin uusintaa samantien :D
Naiset, suosittelen vanhempaa miestä! Oli vielä lisäksi kohtelias ja hyväkäytöksinen mitä harvemmin nuorilla klopeilla näkee.
t: 13
[/quote]
Hah hah.
[/quote]
En ole nro 19, mutta minä seurustelin sen ikäisenä 30-vuotiaiden kanssa ja kuitenkin opin saamaan ekan orgasmini vasta yli 30-vuotiaana. Miksi? Siksi että minä saan orgasmin ainoastaan klitoriksesta ja se ei pannessa onnistu eikä myöskään miehen sormilla (kielellä kyllä joskus). Aiemmat miehet olivat sellaisia, että odottivat naisen saavan orgasmin vain panelamma ja oma aviomies jopa kilesi minua käyttämästä omaa kättäni samalla, kun hän panee (vihainen kysymys kesken seksin: "Mitä sä teet??!", nolostunut vastaus "En mitään..." ja äkkiä käsi pois). Opin runkkaamalla salassa. Nykyinen mies (3 vuotta itseäni vanhempi) on ymmärtäväinen jka tajuaa, että laukean eri tavalla kuin hän. Nautin seksistä ja yhdynnästä, mutta kukaan mies nuorempi tai vanhempi ei olisi voinut opettaa minulle sitä, minkä opettelin itse.
Ei välttämättä se 20v kiinnosta. Mieluummin kolmenkympin molemmin puolin, nain vähän ikääntyneenä.
M64v
Harkintakyky ja laaja elämänkatsomus.
Kyllä mä voisin kuvitella itseni nuoremman naisen kanssa peuhaamassa, jos olisin vapaalla jalalla ja tilaisuus tulisi eteen. Tosin tuossa kohtaa vaikuttaisi paljolti se, että mitä siellä korvien välissä liikkuu. Mutta sehän ei taas ole iästä kiinni. Idiootit on idiootteja ikään katsomatta.
-Niksu