Vanhempi mies, mikä parikymppisissä nuorissa naisissa kiihottaa?
Kommentit (33)
38a kiinnostaa 20set sen takia että ovat innokkaita valmiita himokkaita pirteätissisiä ja tiukkapillusia sekä pienihäppärisiä ja usein kevyitä..jaksavat
En ymmärrä miksi melkein joka ukko kuolaa tällaisten parikymppisten pissisten perään. Yhtä hyvin voisivat olla tyttäriänne, senkin pervot! Ovatko sitten kaikki miehet jotain pedofiileja kun pitää kiinnostua itseään jopa parikymmentä vuotta nuoremmista naikkosista? Kasvakaa miehet aikuisiksi ja alkakaa opetella katselemaan meitä ikäisiänne naisia, vai oletetteko sisäiseti vielä niin kakaroita, että typykät kiinostavat?
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 01:26"]
En ymmärrä miksi melkein joka ukko kuolaa tällaisten parikymppisten pissisten perään. Yhtä hyvin voisivat olla tyttäriänne, senkin pervot! Ovatko sitten kaikki miehet jotain pedofiileja kun pitää kiinnostua itseään jopa parikymmentä vuotta nuoremmista naikkosista? Kasvakaa miehet aikuisiksi ja alkakaa opetella katselemaan meitä ikäisiänne naisia, vai oletetteko sisäiseti vielä niin kakaroita, että typykät kiinostavat?
[/quote]
Tähän vaikuttaa kliseisesti sanottuna miehen 'ohjelmointi', sillä parikymppiset ja vähän vanhemmat naiset ovat hedelmällisimmässä iässä, eli otollisimpia vaihtoehtoja lisääntymiseen. Itse katselen parikymppisten lisäksi kyllä vanhempiakin naisia, mutta viime aikoina olen huomannut katsovani enemmän juuri nuoria. Ja tämä on nimenomaan katsomista; vaikka olen vasta vähän yli 30, en usko että minulla olisi paljoa yhteistä kymmenen vuotta nuoremman kanssa jos pitäisi suhteeseen ryhtyä.
Äh, kyse olikin seksin kannalta... no tämä on lähellä totuutta, vaikka onkin karrikoidusti sanottu.
[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 23:47"]
38a kiinnostaa 20set sen takia että ovat innokkaita valmiita himokkaita pirteätissisiä ja tiukkapillusia sekä pienihäppärisiä ja usein kevyitä..jaksavat
[/quote]
Eli nuoruuden innokkuus ja energia heissä monesti kiinnostaa, ihan samat asiat kuin puumanaisia nuoremmissa miehissä.
Ihan luonnollista, että miehiä kiinnostaa nuoret naiset, joilla vartalo ja paikat kunnossa. Mies voi opettaa naiselle seksin saloja ja miehinen itsetunto pönkittyy siitä. Turha sitä on kiistää, etteikö mies ottaisi 20-vuotisen kumppaninen 40-vuotisen sijasta.
Eli nuoressa naisessa:
-visuaalisuus
-tuntuma
-kouluminen mieleiseksi
Seksin mielessä ei mikään.
En ole opettajatyyppiä
Eivät ole naama norsunvitulla eivätkä pystyyn kuolleita lahnoja joita ei kiinnosta mikään, paitsi sisustus.
Eiköhän se ole ohjelmointi. Helposti katse siirrähtää 20+ naiseen, vaikka ihan selvää on että seksi- tai muustakaan suhteesta sen ikäiseen ei tulisi mitään, kummankaan mielestä. Ei voi kun vähän ärtyneenä moitiskella omia silmiään jotka harhailevat.
No parikymppiset naiset nyt vaan on niin älyttömän kauniita ja tiukkoja. Tämä on vanhahuorien kestämisasia eikä mikään muu. Jos ette kestä niin tehkää itsellenne jotain, että teistäkin päästään saatana.
Vaikka olen jo 27v nainen niin kyllähän se niin on, että nuoret naiset näyttävät paremmalta. Ei se miesten vika ole. Seksikkyydestä en tiedä kun en ole naisiin päin. Minultakin kysytään yhä paperit vaikka ostaisin yhden siiderin kaupasta :D Varmaan siksi kun olen lyhyt 160cm enkä ole leikannut hiuksiani tantta/kouvolamalliin vaan ovat puoleen selkään blondit, usein kiharran vähän.
Itse pidän taas miehessä kypsyydestä enkä koe nuoria poikia/miehiä seksuaalisesti haluttaviksi. En ikinä harkitsisi alle 40-vuotiasta seurustelukumppania. Max-ikä kuitenkin 55v.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 06:55"]
Ihan luonnollista, että miehiä kiinnostaa nuoret naiset, joilla vartalo ja paikat kunnossa. Mies voi opettaa naiselle seksin saloja ja miehinen itsetunto pönkittyy siitä. Turha sitä on kiistää, etteikö mies ottaisi 20-vuotisen kumppaninen 40-vuotisen sijasta.
Eli nuoressa naisessa:
-visuaalisuus
-tuntuma
-kouluminen mieleiseksi
[/quote]
Melko harvalla miehellä on mitään erikoista opetettavaa minkään ikäiselle naiselle. Tämä ei siis johdu naisen kokemuksesta tai kokemuksen puutteesta vaan siitä, että useimmilla miehillä seksi nyt on sitä oman pilin tuijottelua ja äkkiä laukeamista.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 10:58"]
Vaikka olen jo 27v nainen niin kyllähän se niin on, että nuoret naiset näyttävät paremmalta. Ei se miesten vika ole. Seksikkyydestä en tiedä kun en ole naisiin päin. Minultakin kysytään yhä paperit vaikka ostaisin yhden siiderin kaupasta :D Varmaan siksi kun olen lyhyt 160cm enkä ole leikannut hiuksiani tantta/kouvolamalliin vaan ovat puoleen selkään blondit, usein kiharran vähän.
Itse pidän taas miehessä kypsyydestä enkä koe nuoria poikia/miehiä seksuaalisesti haluttaviksi. En ikinä harkitsisi alle 40-vuotiasta seurustelukumppania. Max-ikä kuitenkin 55v.
[/quote]
Ei kelpaisi edes kolmekymppinen miehekkään näköinen mies? ;)
Itse sain ensimmäisen orgasmini 45-vuotiaan miehen käsissä kun olin 19-vuotias. Voi hän oli taitava ja tiesi tosiaan mistä koskea. Olin jo luopunut toivosta että voisin ikinä saada orgasmin kun en siihen itsekään pystynyt. Että jos tuo mies tulisi kadulla nyt vastaan niin ei takuulla haittaisi hänen ikänsä yhtään, ehdottaisin uusintaa samantien :D
Naiset, suosittelen vanhempaa miestä! Oli vielä lisäksi kohtelias ja hyväkäytöksinen mitä harvemmin nuorilla klopeilla näkee.
t: 13
15, riippuu taidoista, seksiin voisi sopia mutta vakavaan suhteeseen ei. En vaan voi tälle mitään, tykkään paljon vanhemmista. Tosin tuolla ensimmäisellä orgasmillani (viesti 16) saattaa olla jotain tekemistä asian kanssa ja yhdistän vanhemmat miehet automaattisesti taitaviksi naisen kanssa :)
Täällä tuollainen kohtelias ja hyväkäytöksinen vanhempi mies. Kirjoittakaa, niin jutellaan lisää. oinasmies ja gmail.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 11:13"]
Itse sain ensimmäisen orgasmini 45-vuotiaan miehen käsissä kun olin 19-vuotias. Voi hän oli taitava ja tiesi tosiaan mistä koskea. Olin jo luopunut toivosta että voisin ikinä saada orgasmin kun en siihen itsekään pystynyt. Että jos tuo mies tulisi kadulla nyt vastaan niin ei takuulla haittaisi hänen ikänsä yhtään, ehdottaisin uusintaa samantien :D
Naiset, suosittelen vanhempaa miestä! Oli vielä lisäksi kohtelias ja hyväkäytöksinen mitä harvemmin nuorilla klopeilla näkee.
t: 13
[/quote]
Hah hah.
19 kerro mikä on hauskaa? Tuo on omassa elämässäni totta. Myöhemmin olen opetellut saamaan orgasmin itse itselleni mutta tuo mies näytti minulle miten.
t:13
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 01:59"]
Tähän vaikuttaa kliseisesti sanottuna miehen 'ohjelmointi', sillä parikymppiset ja vähän vanhemmat naiset ovat hedelmällisimmässä iässä, eli otollisimpia vaihtoehtoja lisääntymiseen.
[/quote]
Hohhoijaa, tuo on nyt tuollaista evoluutio psykologia roskaa, joka on todistetttu niiin monta kertaa vääräksi. Kyllä se korvien välissä tai kasvatuksessa vika on jos itseään huomattavasti nuorempi nainen kiinnostaa. En minäkään katsele teinipoikia kaupungilla. Oletteko miehiä vai vaippaikäisiä?
Ei mikään mutta olenkin vasta 52.