Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

hoikka tai pyöreä? Miehet!

Vierailija
13.08.2015 |

Miehet vastatkaa rehellisesti kumman kanssa tuntuu jollakin tapaa mukavammalta "työskennellä" hoikan vai pyöreän naisen kanssa. Tarkoitan tuntua siis miltä tuntuu käsissä ja omassa vartalossa ja tietty itse tapahtuma. Onko siinä nyt niin mitään eroa? Ihan puolueettomasti kerrotte miltä on tuntunut fyysisesti? Tunnepuolta ei oteta nyt huomioon vain "näppituntuma".
Ihan mielenkiinnosta kyselen. Nyt ei ole kyse ihan anorektikoista eikä myöskään ylilihavista. Siis hoikista ja pyöreistä,(vähän muodokkaimmista).

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä pyöreän . Vako on kuitenkin tärkein ja sitä pitää kokeilla ensin. Että tietää. Se voi olla.hyvä tai huono kenellä vain. Mutta näppituntuma no joo pehmeä....

Vierailija
2/26 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikin käy kunhan nyt sais jommankumman.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pehmeä nainen tuntuu hyvältä. Siispä pyöreä.

Vierailija
4/26 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikka koska olen itse aika laiha...

Vierailija
5/26 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöree

Vierailija
6/26 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki käy kunhan antaa.

Vierailija
7/26 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pehmeä, muodokas ja naisellinen. Eli pyöreämpi.

Vierailija
8/26 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa olla melko pyöreäkin kunhan on pyöreä. Pehmeä tuntuu kivalta.

Vierailija
9/26 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

sopivasti pyöreä mieluummin.  kokemusta molemmista ja myös ääripäistä. sopivan pyöreä esim vaikka 165/65-75 on vain täydellinen,  tiukka, täyteläisen turpea ja tuntuu jumalaisen hyvältä, pillu vain tuntuu paremmalta kun siinä on vähän ylimääräistä ja nainen näyttää muutenki paremmalta ja on haluttavempi... Mies 30v

Vierailija
10/26 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tosi hoikka .olen urheilullinen ja hoikka mies.aina ollut ja aina ollut tosi hoikkia naisia. No... Eräällä risteilyllä hairahdin vieraaseen mimmiin vaikka itsekurini aina kaiken suhteen ollut kymppi.hän oli näitä pyöreähköjä typyköitä ja pakko sanoa et mukavalta tuntuu naisen pehmeys kokonaisuudessaan.näin siinä kävi .me miehet olemme sittenkin raukkoja..
M34

Vierailija
11/26 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa lukea tällaista. Ja me naiset luullaan, että aina on vähintään se viisi liikaa.

Vierailija
12/26 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma on siinä että pyöreitä halutaan panna mutta ei niitten kanssa kehtaa kaupungilla kävellä tai kavereille näyttää

Vierailija
13/26 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 10:38"]

Ongelma on siinä että pyöreitä halutaan panna mutta ei niitten kanssa kehtaa kaupungilla kävellä tai kavereille näyttää

[/quote]

Siis tällainenkin: 165/65-75?

Vierailija
14/26 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyy tuolla kaupungilla lihavia nuoria naisia.perheineen kaikkineen. Se on nykyään enemmän sääntö kuin poikkeus.että enpä. Osaa sit sanoo.makuja monia.onko kaikki hoikat naiset aina kuntoilemas?
Muuten laiheliini hellapoliisiksi ja näyttelykamaksi ja se uhkeampi rakastajattareksi!!!
Olisko siinä ongelmaan ratkaisu? Minulle kyllä sopisi.sais mitä haluaa....

Vierailija
15/26 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan samaa mieltä täällä Tampereella.vaimo ja rakastajatar. ei laihemmatkaam aina jaksa rakastella .urheilu ja muu liikunta syö voimia.ja ollaan niin helvetin kiukkusia kun pitää koko ajan vahtia vaakaa ja syömisiään.akat luulee että miehet tykkää vain tietynlaisista kun luonne vaan pakkaa puskeen läpi vaikka olis kuinka hyvännäköinen.ei se riitä.pitäisi olla luonne kohdallaa. Ennenkaikkea.miettikää tätä.aivan turhaan nahistelette ulkonäköseikoista.miehet naureskelee noille kirjoituksille.!!

Vierailija
16/26 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja kaikki naureskelee sun oikeinkirjoitustaidoille. Oletko yhtä huono sängyssä kuin kirjoittamaan?

Vierailija
17/26 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta on että naiset on rasittavan kiukkusia liiasta liikunnasta ja suupalojensa vahtimisesta. Miten ihmeessä siinä enää perhettä jaksaa hoitaa? Mies kaipaa naista eikä mitään lenkkeily- ja laihdutusfriikkiä. Koettakaa pikkuisen ymmärtää tätä elämää ja tärkeysjärjestystä siinä. Alatte olla naiset pikkuhiljaa lilan itsekeskeisiä.

Vierailija
18/26 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin on. Haluan naisen myös en itseriittoista akkaa.

Vierailija
19/26 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko naisten ääni hiljentynyt tämän asian tiimoilta?

Vierailija
20/26 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah:D Mulla ei ole ainakaan tämän perheenpyörityksen jälkeen voimia eikä aikaa lähteä lenkille:). Ei voisi vähempää kiinnostaa paljonko joku rahka sisältää kaloreita tms. Illalla lasten mentyä nukkumaan käperryn miehen kainaloon seurustelemaan ja söpöilemään. En todellakaan vaihda sitä hetkeä mihinkään lenkille lähtöön. Ja näkyyhän se sitten vaakassa, mutta antaa näkyä.

N32v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kahdeksan