Miksi miehet suhteen edetessä näkee rakkaan naisensa itsestäänselvyytenä?
Kommentit (24)
Koska se voi. Kiva siisti koti, ruoka pöydässä, puhtaat vaatteet ja sitä seksiä. Miksi ponnistella enemmän?
Tiedätkö miksi koirat nuolevat palkejaan?
Ihan varmaan siitä samasta syystä kuin jotkut naiset näin tekevät.
Mies arvostaa naista vain, jos nainen on prinsessa.
Vierailija kirjoitti:
Koska se voi. Kiva siisti koti, ruoka pöydässä, puhtaat vaatteet ja sitä seksiä. Miksi ponnistella enemmän?
Sitten kun nainen ottaa eron, miehet tulee itkien oven taakse.
Kumpi olikaan tyhmempi käyttäytyvä vai käytöksen mahdollistava?
mun mielestä naiset tekee tämän. ei laittaudu enää kun on suhteessa.. lihoo.. sotkuisia jne.
ja naisilla on kummallinen tarve vähätellä miehiään suhteessa.
katsoisin kyl peiliin sinuna AP
Vierailija kirjoitti:
Älä yritä. 😆
Hih hih
En tiedä, on kokemusta vain toisenlaisista miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Nuo voi loppua hyvin äkkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai, yleensä te väitätte, että sillä on jo uusi odottamassa siellä oven takana. Ja kuulemma nuorempi versio siitä vanhasta. Koettakaa jo päättää kumpaa se mies tekee.
Ei provoiluväitteet tule yhtään sen todemmiksi tai uskottavammiksi sillä, että niiden eteen laittaa sanan "miksi" ja perään kysymysmerkin.
ei,vaan miksi naiset luulevat olevansa uniikkeja prinsessoja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai, yleensä te väitätte, että sillä on jo uusi odottamassa siellä oven takana. Ja kuulemma nuorempi versio siitä vanhasta. Koettakaa jo päättää kumpaa se mies tekee.
Joo se on kyllä jännä, kun pettämistä käsittelevissä ketjuissa kaikki miehet ovat just niitä panomiehiä, joilla on naisia joka sormelle. Ja sitten kaikissa muissa ketjuissa miehet ovat puusta pudonneita luusereita, jotka eivät suunnilleen osaa itse pukea päälleen tai ruokkia itseään ilman naisen apua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuo voi loppua hyvin äkkiä.
Minä odotan sitä kaunista päivää. Ei auta vaikka kuinka olen yrittänyt vihjailla, että nyt olisi se kaunis päivä.
Pitää olla joku varma asia elämässä. Vaikka varmempi juttu on se, että seuraavaan formula f1 osakilpailuun on 78päivää jäljellä.
Vieläkö se häkkinen ajelee formuloissa?
Älä yritä. 😆