Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

uskotteko että 47v voi olla 35veen näköinen?

Vierailija
13.08.2015 |

toisesta ketjusta innostamana kysyn. Itse käyn monta kertaa viikossa treenaamassa, olen tarkka ulkonäöstäni (jalat, hiukset, kädet ym hoidan säännöllisesti) ja iho erittäin hyvässä kunnossa koska en ole poltellut tai käyttänyt paljoa alkoholia. Todella moni veikkaa että olen reilusti alle 40v, myös henkinen ikäni on alle 40v..haha...Onko muita? Joskus oikein järkytyn kun näen joku 35vee (hoitoalalla olen joten paljon nähty) ja jopa nuorempi joka näyttää viiskymppiseltä...

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä uskon kun itse olen mies 47v ja näytän kuulemma 35 vuotiaalta. Käyn salilla 2-3x vko ja pelaan lätkää 2x viikossa. 80kg 183cm ,litteä vatsa ja lihaksia....useat 30v naiset töissä pitää silmäpeliä ;)

Vierailija
22/25 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän yhden joka näytti, ja varmaan näyttää vieläkin, melkein kymmenen vuotta nuoremmalta. Siis ollessaan n. 38, näytti kolmekymppiseltä. Ollessaan 42-45, näytti kolmevitoselta jne. Tärkeää ettei jojoile, ja ettei ole aivan langanlaiha, jotta kasvoissa säilyy pyöreys. Itse asiassa tunnen pari muutakin joiden kohdalla olen yllättynyt kun ikä on paljastunut. Ehkä geeneissä on jotakin, koska näiden koko olemus huokuu kolkyt ja risat - vaikutelmaa, ei vain kuvissa, vaan ennenkaikkea elävänä nähdessä. Katse, puhe yms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen pääministerihän on tuollainen, joka on näyttänyt aina kolmevitoselta

Vierailija
24/25 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, kun laitat kuvasi. Jennifer Lopez on, mutta tuskin sinä.

Vierailija
25/25 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestä luullaan vähintään 10v nuoremnaksi, joten on mahdollista