Onko outoa jos mies ei tunne suomalaisia julkkiksia?
Kommentit (12)
Tämän päivän julkkiksista suurin osa on minulle täysin vieraita, terveisin naisihminen
Ei ole outoa. En minäkään tunne, mulla on huono kasvomuisti eikä julkkisten asiat niin paljon kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Tämän päivän julkkiksista suurin osa on minulle täysin vieraita, terveisin naisihminen
Aivan samoin. Tunteminen ja tietäminen on kaksi eri asiaa.
Suomalaisissa "julkkiksissa" ei paljoa tuntemista ole.
Ei ole, kaikkia ei julkkisten turhat asiat kiinnosta.
Jos tarkoitat tubettaja-tyyppisiä ns. julkkiksia, niin ei ole outoa. Heitä on "13 tusinassa" eikä heitä voi eikä kannata oppia tuntemaan.
En tunne yhtään suomalaista julkkista. Tiedän jonkun verran suomalaisia julkkiksia ja olen joitakin esimerkiksi työssäni tavannut, mm. nykyisiä ja entisiä kansanedustajia/ministereitä. Ystäväpiiri muodostuu kuitenkin ihan tavisihmisistä.
M50
Ketkä lasketaan julkkiksiksi? Jos ei tunnista yhtäkään suomalaista urheilijaa, laulajaa, näyttelijää... se on outoa. Se, ettei tunnista somevaikuttajaa tai tiktokkaajaa, ei ole ihmeellistä.
Riippuu varmaan vähän siitä puhutaanko julkkiksista vai "julkkiksista"?
Vierailija kirjoitti:
Ketkä lasketaan julkkiksiksi? Jos ei tunnista yhtäkään suomalaista urheilijaa, laulajaa, näyttelijää... se on outoa. Se, ettei tunnista somevaikuttajaa tai tiktokkaajaa, ei ole ihmeellistä.
Tunnistaminen ja tunteminen ovat 2 aivan eri asiaa.
Ei ole. Hänellä on selvästikin parempaakin tekemistä kuin seurata Seiskaa tai jotain tiktokkaajia.