Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

uskotteko että 47v voi olla 35veen näköinen?

Vierailija
13.08.2015 |

toisesta ketjusta innostamana kysyn. Itse käyn monta kertaa viikossa treenaamassa, olen tarkka ulkonäöstäni (jalat, hiukset, kädet ym hoidan säännöllisesti) ja iho erittäin hyvässä kunnossa koska en ole poltellut tai käyttänyt paljoa alkoholia. Todella moni veikkaa että olen reilusti alle 40v, myös henkinen ikäni on alle 40v..haha...Onko muita? Joskus oikein järkytyn kun näen joku 35vee (hoitoalalla olen joten paljon nähty) ja jopa nuorempi joka näyttää viiskymppiseltä...

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki. Opiskelukaverini 49-vuotiaalle äidille ei kerran tarjoiltu ravintolassa ruoan kanssa viiniä, koska henkkarit olivat jääneet kotiin :D

Vierailija
2/25 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon. Mua luultiin omien lasteni siskoksi 30+ iässä ja 35v:nä nuoremmaksi kuin 30v miestäni. Vielä kun täytin 50v mua luultiin nuoremmaksi  kuin nelikymppisiä ystäviäni.

Mun äiti oli sileäihoinen ja luonnostaan blondi vielä 65v:nä, moni alle 60v onn paljon vanhemman näköisiä. Isäni näytti 77v:nä nuoremmalta kuin 60v appiukkoni! Hänellä oli vielä paksut tummat hiukset kun appiukko oli jo harmaa ja harvahampainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sellaisia on joilla on sellaiset geenit että näyttää todella nuorelta. Esim. äitini menee 30 v vaikka täyttää 48.
Häneltä on kysytty 28 v vielä papereitakin :D

Vierailija
4/25 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän riippuu paljolti siitä, mikä on kenenkin mielestä nuoren tai vanhan näköinen. Millaisen tyylin yhdistää mielessään mihinkin ikään.

Minusta 35-vuotias ja 47v. ovat sinänsä samassa veneessä, että kumpikaan ei ole ihan nuori enää eli hyvä ulkonäkö ei tule (useimmille) enää ilmaiseksi. Alkaa näkyä jos on yö venynyt pitkäksi tai aurinkoa on otettu vuosikymmenet.

Vierailija
5/25 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta on kysytty papereita vielä nyt 38v joten ....näytän kuitenkin vanhemmalta kuin kakskasina, ja en tiedä muita joilta kysytty.  Te joilta Alle 30 v papruja kyselty, älkää vaivautuko, koska nykyään laki määreää, että jos hlö näyttää alle 30v pitää kysyy...joten mitä ihmeellsitä on, jos 29 vuotiaalta kysytää papereita, sehän näyttää varmaan ikäiseltään eli kaksysiltä ;)

Vierailija
6/25 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä uskon :) oma äitini on 56v ja monesti häntäkin luullaan 40-vuotiaaksi. Mummoni on 76v ja hän taas menee helposti 55-vuotiaasta. Itse olen 27v ja viimeksi tällä viikolla olin saamassa lastenlipun bussissa :) hyvät geenit

Vierailija
7/25 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 34-vuotias nainen, jolta on KOLME kertaa kysytty paperit kun olen ostanut lottoa :D Viimeisin tapahtui muutama kuukausi sitten. En ole koskaan käyttänyt alkoholia enkä tupakoinut. En myöskään ota aurinkoa. Kun esim. hymyilen mulla ei ole vielä ollenkaan ryppyjä silmäkulmissa. Ihan kiva juttu! Mutta miehet joskus järkyttyvät kuullessaan ikäni. Luulevat melkein sakkolihaksi! Ha! 

Vierailija
8/25 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näytin toissa vuonna paperit K18 baariin. Täytin viime kuussa 37.

Vierailija
9/25 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateelliset av mammat ei tietenkään usko. Sehän on fakta.

itse olen 52 v ja en ole töissä kertonut koskaan ikääni ja vieläkin kysellään, koska teet iltatähden.. Ja kun puhutaan iästä niin 37 v puhuu minusta samanikäisinä. Tyyliin mitä teit kun Tsernobyl, puhuttiinko koulussa asiasta. Minä opiskelin yliopistossa ja muut aloitti koulunkäyntiä...

mutta hyvät geenit, joista harvat voi unelmoida ja 30 v rupsahtaneet eivät voi tajuta. Viimeksi kansakoulun luokkakokouksessa porukka luuli että olin jonku mummon lapsi. Kaikki muut oli niin mummoja. 

Vierailija
10/25 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 22:03"]

Minulta on kysytty papereita vielä nyt 38v joten ....näytän kuitenkin vanhemmalta kuin kakskasina, ja en tiedä muita joilta kysytty.  Te joilta Alle 30 v papruja kyselty, älkää vaivautuko, koska nykyään laki määreää, että jos hlö näyttää alle 30v pitää kysyy...joten mitä ihmeellsitä on, jos 29 vuotiaalta kysytää papereita, sehän näyttää varmaan ikäiseltään eli kaksysiltä ;)

[/quote]

Jaa, miksi oletit että ostin alkoholia? Lottoa minä olin laittamassa.

Vierailija
11/25 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 22:13"]

Kateelliset av mammat ei tietenkään usko. Sehän on fakta.

itse olen 52 v ja en ole töissä kertonut koskaan ikääni ja vieläkin kysellään, koska teet iltatähden.. Ja kun puhutaan iästä niin 37 v puhuu minusta samanikäisinä. Tyyliin mitä teit kun Tsernobyl, puhuttiinko koulussa asiasta. Minä opiskelin yliopistossa ja muut aloitti koulunkäyntiä...

mutta hyvät geenit, joista harvat voi unelmoida ja 30 v rupsahtaneet eivät voi tajuta. Viimeksi kansakoulun luokkakokouksessa porukka luuli että olin jonku mummon lapsi. Kaikki muut oli niin mummoja. 

[/quote]

niin ja vielä 35 v kysyttiin papereita tavastialla... Vanhin lapsi on 18 v ja minua luulllaan teiniäidiksi.. Lapsen tein 34 vuotiaana.. Eli pikkuisen alle ikä miksi minua kuvitellaan..

Vierailija
12/25 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 22:17"]

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 22:03"]

[/quote]

Jaa, miksi oletit että ostin alkoholia? Lottoa minä olin laittamassa.

[/quote]

Sanotaan nyt vielä että kysyjän omasta iästä, sukupuolesta, ja kansallisuudesta riippumatta useimmat luulevat minua noin 10 vuotta nuoremmaksi. Asiasta pitää välillä jopa keskustella useaan kertaan kun eivät meinaa millään ekalla kertaa uskoa.

Vielä muutama vuosi sitten olin ainoa joka ei meinannut päästä baariin edes henkkareilla (luultiin etteivät ne ole omani), vaikka olin vähintään 5 vuotta vanhempi kuin koko muu seurue. Kaikki muut pääsivät sisään heittämällä.

-6 & 19

Vierailija
14/25 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävääni luullaan äidikseni. Hän on 60v. Ja minä 55v.

Vierailija
15/25 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 46-v vaimo näyttää kasvoista n. 30-35 vuotiaalta ja tämä on ihan tosi. Työpaikallani luultiin esim. että lapseni ovat edellisestä avioliitosta ja sitten olen vaihtanut vaimon nuorempaan. Todellisuudessa lapset ovat kyllä ihan tämän ainoan vaimoni kanssa tehtyjä ja vaimo oli 26 v kun esikoinen syntyi, että ei mikään teiniäiti. Todella usein vaimoa luullaan vähintään 10 v nuoremmaksi kuin on. Vartaloltaan menisi vaikka parikymppisestä, hoikka ja timmi.

En tiedä mistä johtuu, vaimon äiti ainakin on ihan tavallisesti vanhentunut ja vanhempi sisko näyttää aika lailla ikäiseltään. On tuo vaimo kyllä melkoinen terveysintoilija, liikkuu, joogaa, vettä on litkinyt litratolkulla niin kauan kuin on tunnettu, ei juo viinaksia eikä edes kahvia vaan kummallisen makuisia yrttiteitä, keräilee ulkola kaikenlaisia ruohoja ja syö niitä melkein pääruokanaan. Ei ole koskaan kessutellut. Menee aina nukkumaan aikaisin ja herää aikaisin ja nukkuu päiväunet varmaan joka päivä. Jos jonkinlaista luontaistuotepurnukkaa on rivissä kaapissa ja kylppärissä mieletön purnukkarivistö kaikenlaisia öljyjä ja rasvoja. En minä tiedä mitä vaimo kuppaa kylppärissä, kuulemma kuivaharjaa ja imukuppihieroo ja öljyt haisee. Tai siis tuoksuu.

No ei siinä mitään, hyvältä näyttää kyllä. Mutta mua varten ei tarvis, vaan kun vissiin itse tykkää läträtä.

Vierailija
16/25 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon. Tunnen yhden tällaisen miehen

Vierailija
17/25 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi ei, Jennifer Lopez ainakin näyttää. Riippuu myös geeneistä, mulla ja miehelläni ihan hyvät geenit mitä tulee perheeseen ainakin, tiedä sitten miten aika alkaa näkymään meissä. Mieheni on aika nuorekas, itse varmaan rupsahdan pian kun en ole niin terveellisesti elellyt kuin vasta vähän aikaa. Olen nyt 30v. ja aika usein kysytään Alkossa paperit ja kaupassa jos ostaa vaan jonkun yhden siiderin. Jotenkin huvittavaa, mielestäni näytän ennemminkin vanhalta ikäiseksen. Ei onneksi ole näkyviä ryppyjä vielä, alkavia ohuita juonteita tosin pari jossain silmien luona, että eiköhän se tätiytyminen sieltä tule... Miehen sisko on 35-vuotias ja se näyttää myös nuorelta, menisi kymmenen vuotta nuoremmasta helposti.

Uskon että jos on hyvät geenit ja elämä suotuisa, elää terveellisesti niin varmasti näyttää ikäistään nuoremmalta. Kerran katsoin Satuhäitä ja luulin että siinä olisi ollut joku lähemmäs viisikymppinen pari niin olivatkin kolmekymppisiä, että kyllä se ulkonäkö valehtelee usein, suuntaan jos toiseenkin. Tuntuu että mitä enemmän ihmisessä yhdistyy eri rodut, sen nuorekkaampi on usein. Aasialaiset toki sitten erikseen.

Vierailija
18/25 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ihan sama. Olen 47v ja jos ikä tulee puheeksi niin yleisin oletus on 38v. Joskus tullut huvittavia tilanteita kun olen ollut liikkeellä aikuisen lapseni kanssa kun käy ilmi että olen hänen äitinsä kun ikäero on kuulemma liian vähän.

Vierailija
19/25 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon kyllä. Osa ihmisistä näyttää selvästi nuoremmalta kuin keskiverto samanikäinen. Suuri tekijä on varmasti geeneissä, osansa on myös hoikkuudella/sopusuhtaisuudella, tyylillä ja elämäntavoilla.

Vierailija
20/25 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai voi. Hyvät geenit, onneksi meidänkin suvussa on. Itse asiassa on vähän outoa nähdä tosi "huonosti säilyneitä" vanhuksia kun muistaa ne keski-ikäisen näköiset kasikymppiset meidän suvusta... Ja kyllähän multakin vielä paperit kysytään, vaikka tänä vuonna siirryn kolmekymppisiin ja pukeudunkin kuin aikuinen. (En muuten ole myöskään lyhyt enkä lapsenääninen.)