Voi ei mikä moka sattui eilein kännissä!
olen pari suhteessa seurusteleva nainen, ollaan pari vuotta seurusteltu miehen kanssa ja nyt sitten eilein olin baarissa ja tapasin eilein sitten ystäväni miehen baarissa sattumalta, no me siinä juteltiin jonkin aikaa ja tämä mies kertoi naisensa olevansa raskaana vihdoinkin. Onnittelin siinä sitten häntä kovasti. No myöhemmin illalla siinä enemmän juotua, olin alkanut flirttailee sille miehelle kovasti ja kovasti pyysin sitä meille. Ja mies tulikin lopulta.. Nyt aamulla on ollut kova morkkis koska tiedän mitä tässä varmaan tulee käymään.. mies kertoo ystävälleeen ja sitten minun miehelle.. oli se mies kieltämättä aika söpö! Voiko kertoa mitä pitäis tehä! Apua! omatunto kalvaa!
Kommentit (266)
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 17:19"]
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 17:06"]
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 16:55"]
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 16:53"][quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 16:52"]Minä menen kyllä tekemään rikosilmoituksen tosta!! Sanokaa mitä sanotte mutta, minä menen!! Minua ärsyttää!!!!!! [/quote] :D tiedätkö, ne poliisit nauraa kyllä sulle!!! :D [/quote] Eikä naura !!! Tämän on selvää huijausta!!!!!
Kyllä muuten nauraa ! :D
[/quote]
[/quote]
Ole kakru hiljaa siellä!!! Minua on huijattu, niin on huijattu ! Ja minä menen tekemään ilmoituksen tästä!
[/quote]
NO HUH,HUH! :D Toivottavasti oot provo tai muuten olet TODELLINEN PÄSSI !
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 17:21"]
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 16:53"][quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 16:52"]Minä menen kyllä tekemään rikosilmoituksen tosta!! Sanokaa mitä sanotte mutta, minä menen!! Minua ärsyttää!!!!!! [/quote] :D tiedätkö, ne poliisit nauraa kyllä sulle!!! :D [/quote] Eikä naura !!! Tämän on selvää huijausta!!!!!
[/quote]
[/quote]
Ole kakru hiljaa siellä!!! Minua on huijattu, niin on huijattu ! Ja minä menen tekemään ilmoituksen tästä!
[/quote]
[/quote]
En minä huijaa, menin ihan oikeasti odottamaan sinne. Odotin kaksi tuntia siellä baarissa! Ekaksi oven luona ja loput sisällä! Eikä ketään tullut!
Täähän on vallan viihdyttävä jatkokertomus,toivottavasti ap jaksaa jatkaa tätä pitkään :D
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 17:25"]
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 17:21"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
En minä huijaa, menin ihan oikeasti odottamaan sinne. Odotin kaksi tuntia siellä baarissa! Ekaksi oven luona ja loput sisällä! Eikä ketään tullut!
[/quote]
Etpä sä voi ketään muuta syyttää kun itseäsi!
Siis onko tämä jonkun sairasta pilaa taas? Jos ei, niin kyllä ihmettelen suuresti , että onko näin tyhmiä ihmisiä olemassa oikeasti?!
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 13:36"]Täähän on vallan viihdyttävä jatkokertomus,toivottavasti ap jaksaa jatkaa tätä pitkään :D
[/quote]
mitäs hauskaa tässä muka on ? :/ ei minust ainakaan :/ koko elämä pilalla.. voi vittu päätäki särkee :/ ja äidin huutojaki pitäis kuunnella vielä :( korvat halkee varmaa sillo :/
Onneksi olkoon, ehkä oot sinäkin jo raskaana! Tulevaa lasta vain käy sääliksi.
Mä oon kyl 30 enkä mikää pissis.. Ne ajat on takanapäin!
mitäs se haittaa jos kävi sun luona kylässä?
Kait sun luona käy muitakin kylässä?
kirjoitit omatunto väärin, pitäisi olla oma tunto vähän niinkuin tuo pari suhdekin...
No siis tota, siinä oli muutakin kun pelkkää kyläilyä... ei se kahvilla pelkästään käynnyt.. :/ siks morkkaa ja ihan vitusti... mut en halua haukkumista vaan neuvoa!
[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 19:30"]
Onneksi olkoon, ehkä oot sinäkin jo raskaana! Tulevaa lasta vain käy sääliksi.
[/quote]
Hei, siinähän tuleekin sitten kaksoset. Sama isä, eri äidit. Onnea vaan kaikille.
[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 19:31"]
[/quote]
Eipä taida sittenkään olla.
[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 19:34"]
Missä sun mies oli?
[/quote]
töissä, palomies on ammatiltaan.
[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 19:33"]
No siis tota, siinä oli muutakin kun pelkkää kyläilyä... ei se kahvilla pelkästään käynnyt.. :/ siks morkkaa ja ihan vitusti... mut en halua haukkumista vaan neuvoa!
[/quote]
Mä olisin mielelläni neuvonut sua ETUKÄTEEN. Nyt se kovin myöhäistä.
Paras on toki jäljellä. Jälkiviisaus.
[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 19:35"]
[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 19:31"]
[/quote]
Miten niin ei taida, on minulla sentää aivot päässä! 30 vuotias ei voi olla pissis... en ole teini enään.
Eipä taida sittenkään olla.
[/quote]
[/quote]
[/quote]