Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi ei mikä moka sattui eilein kännissä!

Vierailija
13.08.2015 |

olen pari suhteessa seurusteleva nainen, ollaan pari vuotta seurusteltu miehen kanssa ja nyt sitten eilein olin baarissa ja tapasin eilein sitten ystäväni miehen baarissa sattumalta, no me siinä juteltiin jonkin aikaa ja tämä mies kertoi naisensa olevansa raskaana vihdoinkin. Onnittelin siinä sitten häntä kovasti. No myöhemmin illalla siinä enemmän juotua, olin alkanut flirttailee sille miehelle kovasti ja kovasti pyysin sitä meille. Ja mies tulikin lopulta.. Nyt aamulla on ollut kova morkkis koska tiedän mitä tässä varmaan tulee käymään.. mies kertoo ystävälleeen ja sitten minun miehelle.. oli se mies kieltämättä aika söpö! Voiko kertoa mitä pitäis tehä! Apua! omatunto kalvaa!

Kommentit (266)

Vierailija
201/266 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 21:24"]

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 21:16"]

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 21:06"]

Ja kolmen lapsen äitinä oleminen takaa sen että et olisi tyhmä?

[/quote]

No minulla on ikää jo jonkin verran ja kolme muksuakin. En siis voi olla tyhmä!

[/quote]

Ikä ja lapset eivät lisää älykkyyttä.

Käytöksesi ei ole älykkään ihmisen käytöstä.

[/quote]

kyllähän minä itseäni fiksuna pidän :) Olen ennenkin muksut hoitanu ja kasvattanut. Eikä ongelmaa ennen ollut. Mitä kuntosalilla käyn ja itsestöni huolta pidän etten ihan rumilukseltakaan näytä niin kaikki on niin hyvin..

Vierailija
202/266 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trolli tai joku idari

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/266 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 21:27"]

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 21:23"]

Ihan kiva minua syytetään vaan :/ minkä mahan sille jos olen parempi sängyssä kun se vaimo ;) ja puolet laihempi enkä mikään sata kilonen läskimaha.

[/quote]

Siis tekosi motiivina oli tarve todistaa olevasi parempi?

Alhaista käytöstä.

Onko nyt voittajan olo?

[/quote]

On itse asiassa. Olen jossain hyvä edes.

Vierailija
204/266 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 21:28"]

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 21:24"]

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 21:16"]

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 21:06"]

Ja kolmen lapsen äitinä oleminen takaa sen että et olisi tyhmä?

[/quote]

No minulla on ikää jo jonkin verran ja kolme muksuakin. En siis voi olla tyhmä!

[/quote]

Ikä ja lapset eivät lisää älykkyyttä.

Käytöksesi ei ole älykkään ihmisen käytöstä.

[/quote]

kyllähän minä itseäni fiksuna pidän :) Olen ennenkin muksut hoitanu ja kasvattanut. Eikä ongelmaa ennen ollut. Mitä kuntosalilla käyn ja itsestöni huolta pidän etten ihan rumilukseltakaan näytä niin kaikki on niin hyvin..

[/quote]

Kaikki pitävät itseään fiksuna. Se on asia, mitä kukaan ei voi itse määritellä.

Käytöksesi ei ole fiksun ihmisen käytöstä. Kai nyt sentään tuon itsekin tajuat?

Vierailija
205/266 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 19:25"]

olen pari suhteessa seurusteleva nainen, ollaan pari vuotta seurusteltu miehen kanssa ja nyt sitten eilein olin baarissa ja tapasin eilein sitten ystäväni miehen baarissa sattumalta, no me siinä juteltiin jonkin aikaa ja tämä mies kertoi naisensa olevansa raskaana vihdoinkin. Onnittelin siinä sitten häntä kovasti. No myöhemmin illalla siinä enemmän juotua, olin alkanut flirttailee sille miehelle kovasti ja kovasti pyysin sitä meille. Ja mies tulikin lopulta.. Nyt aamulla on ollut kova morkkis koska tiedän mitä tässä varmaan tulee käymään.. mies kertoo ystävälleeen ja sitten minun miehelle.. oli se mies kieltämättä aika söpö! Voiko kertoa mitä pitäis tehä! Apua! omatunto kalvaa!

[/quote]

Asiahan ei minulle tietysti kuulu.....mutta miksi te olitte kännissä keskiviikkona?

Vierailija
206/266 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 21:29"]

Trolli tai joku idari

[/quote]

No eipä ole! On se kumma että joutu todistaa asiaa koko ajan! Aikuinen ihminen joka baarissa joka vähän pettää miestää ja ystävääsä myöskin, on ihan normaali asia! apua tulin kysyy vaan ei sen kummenpaa!

Vierailija
207/266 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon ap, että tämä on provo.
Jos olet kuitenkin tosissasi, joudun valitettavasti kertomaan, että olet typerä, keskenkasvuinen, moraaliton ja lisäksi häijy.

Vierailija
208/266 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 19:40"]

Ootko vieläkin kännissä, vai onko sulla vaan näin huono kirjoitustaito?

[/quote]

no pari kalkaa olen nyt ottanut vaa.

t.ap

Vierailija
209/266 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 21:27"]

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 21:23"]

Ihan kiva minua syytetään vaan :/ minkä mahan sille jos olen parempi sängyssä kun se vaimo ;) ja puolet laihempi enkä mikään sata kilonen läskimaha.

[/quote]

Siis tekosi motiivina oli tarve todistaa olevasi parempi?

Alhaista käytöstä.

Onko nyt voittajan olo?

[/quote]

On itse asiassa. Olen jossain hyvä edes.

[/quote]

No sittenhän sinä voit ylpeänä kertoa hyvät uutiset miehellesi. Hän varmaankin ymmärtää ja on ylpeä vaimostaan.

Vierailija
210/266 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 19:31"]

Mä oon kyl 30 enkä mikää pissis.. Ne ajat on takanapäin!

[/quote]

Pississyy ei ole ikäsidonnaista,vaan sinusta tekee pissiksen juuri tuollainen "kännimokailu". 30-vuotiaana pitäisi jo tietää miten paljon voi juoda ilman että herää väärästä sängystä tai väärän ihmisen vierestä.Sympatiaa tältä palstalta nyt on muutenkin turha hakea mihinkään ongelmaan,mutta kertomuksesi antaa sinusta vastenmielisen kuvan.

Ainoa mitä voit tehdä on kantaa vastuu tekojesi seurauksista.Luultavasti menee välit ystävän kanssa.

Vierailija
211/266 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 21:36"]

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 19:31"]

Mä oon kyl 30 enkä mikää pissis.. Ne ajat on takanapäin!

[/quote]

Pississyy ei ole ikäsidonnaista,vaan sinusta tekee pissiksen juuri tuollainen "kännimokailu". 30-vuotiaana pitäisi jo tietää miten paljon voi juoda ilman että herää väärästä sängystä tai väärän ihmisen vierestä.Sympatiaa tältä palstalta nyt on muutenkin turha hakea mihinkään ongelmaan,mutta kertomuksesi antaa sinusta vastenmielisen kuvan.

Ainoa mitä voit tehdä on kantaa vastuu tekojesi seurauksista.Luultavasti menee välit ystävän kanssa.

[/quote]

Ne meni jo. Niinhän minun täytyy :/ toivottavasti mies ei saisi tietää tästä ikinä. Mutta se tietää tästä jo varmaan tai kohta :/

Vierailija
212/266 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 21:32"]

Trolli tai joku idari

[/quote]

No eipä ole! On se kumma että joutu todistaa asiaa koko ajan! Aikuinen ihminen joka baarissa joka vähän pettää miestää ja ystävääsä myöskin, on ihan normaali asia! apua tulin kysyy vaan ei sen kummenpaa!

[/quote]

Vähän pettää miestään ja ystäväänsä, ja kaikki on ihan normaalia.

Samalla saattaa kaksi liittoa hajota ja pääset nauttimaan yksinhuoltajan auvoisesta onnesta.

Mutta hei, sekin on ihan normaalia.

Vierailija
213/266 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 21:33"]

Toivon ap, että tämä on provo. Jos olet kuitenkin tosissasi, joudun valitettavasti kertomaan, että olet typerä, keskenkasvuinen, moraaliton ja lisäksi häijy.

[/quote]

En ole provo. jaahas kiitos noista sinun ihanista kommenteista!

Vierailija
214/266 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trolli tai joku idari

[/quote]

[/quote]

Tässä lauseessa on aika monikin asia pielessä :D Ensinnäkään aikuinen ei tee noin,(henkisesti) teini saattaa tehdä.Toisekseen,toivottavasti se on poikkeuksellista käytöstä eikä mikäään "normaali" asia.Jos kokee kännipettämisen normaalina,ei taida olla ihan täysipäinen.

Vierailija
215/266 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 21:41"]

Trolli tai joku idari

[/quote]

[/quote]

Vähän pettää miestään ja ystäväänsä, ja kaikki on ihan normaalia.

Samalla saattaa kaksi liittoa hajota ja pääset nauttimaan yksinhuoltajan auvoisesta onnesta.

Mutta hei, sekin on ihan normaalia.

[/quote]

Niinhän se on! No yh äitinä tulen ainakin elareita saamaan ;)

Vierailija
216/266 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 02:47"]Välttelen yleensä wt-termin käyttöä, mutta tää meno kuulostaa siltä ihan oikeasti.
[/quote]

mitähän se tarkoittaa?

Vierailija
217/266 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 01:48"]Mitä jos nyt kävisit nukkumaa kännisi pois ja pyytäisit anteeks mieheltäsi? Vähän sovinto seksiä päälle niin kaikki järjestyy ennalleen?
[/quote]

Eipä tuollaisia asioita sovita pelkällä seksillä tai saati sitten yhdellä anteeksi pyynnöllä?ihme ap puolustusta..

Vierailija
218/266 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idioootit!!!!!!!!!! Menin eilen rodeoon ja siellä ei ollut ketään!!!!!!!!!

Vierailija
219/266 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän molemmilla osapuolilla ole ymmärrystä pitää suunsa kiinni tapahtuneesta. Olette kuin ette olisi olleetkaan. Kiellä kaikki seksi, mutta tarvittaessa myönnä, että toinen kovasti vonkasi, muttei saanut.

Vierailija
220/266 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 16:29"]Idioootit!!!!!!!!!! Menin eilen rodeoon ja siellä ei ollut ketään!!!!!!!!!
[/quote]

et vittu oo tosissas :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi