Mitä teet sidepakettien kylkiäisinä tulevilla peltikoteloilla?
Käyttövinkkejä niksipirkkatyyliin otetaan vastaan.
Kommentit (45)
[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 14:59"]
Käyttövinkkejä niksipirkkatyyliin otetaan vastaan.
[/quote]
Mä oon tylsästi säilyttänyt niissä siteitä :D Kaipa ne jollekin pikkutavaroille käy säilytykseen muutenkin.
Pidän siinä sähköhammasharjan harjaosia.
Korvanapit kulkee tosi kätevästi sellaisessa. Ei mene johdot solmuun eivätkä suojahärpäkkeet kerää pölyä ja karvoja.
Tuleva klassikkoesine, ei olekaan mitään muoviroskaa. Kandee laittaa säästöön.
[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 16:11"]Pidän siinä sähköhammasharjan harjaosia.
[/quote]
Voi olla että tää on vaan vitsillä heitetty, mutta varsin hyvä idea. Itse nimittäin yleensä matkoille raahaan mukana sähköhammasharjan ja perus hammaskotelo on niille päälle turhan iso. Joten itsellä ne yleensä pienessä pussissa. Täytyy oikein testata sopiiko ne siihen
Kumit kulkee reissussa niissä. Pari koteloa on, loput olen nakannut metallinkeräykseen.
Heitän roskiin, mua v-tuttaa ne mutta ilman niitä ei viimeksi löytynyt niin oli ostettava.
No siteitä en niihin ainakaan laita. Mikä idea isossa ja kolisevassa peltipurkissa on, kun siteen voi sujauttaa sellaisenaan sivutaskuun?
Minä en käytä, taapero käyttää, puristelee sitä keskeltä. Kuuluu viihdyttävä ääni.
Tekis mieli ostaa paketti siteitä ihan vaan koska ne rasiat on niin söpöjä! Mahtuisko tamponit sinne? Savukerasianakin menis.
Minusta on tyhmää että sidepaketin mukana tulee metallikoteloita. Hirveää luonnonvarojen tuhlausta. Metallikotelon valmistamiseen joudutaan louhimaan valtavia määriä maata ja loppujen lopuksi suurin osa ei tarvitse koteloa mihinkään, ja jos tarvitsee, minusta se tulisi myydä erikseen eikä pakollisena kylkiäisenä.
[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 16:22"]
Annan lahjaksi jouluna jollekin.
[/quote]
Sinne voisi vielä tulostaa laminoidun bmi-taulukon.
Joo, ne on mitoitettu normaalisiteelle, mutta auta armias, jos tarviit superia, niin ei mahdu koteloon (koteloita silti muissakin kun normaalikokoisissa siteissä), joten siihen käyttöön täysin turha. Roskiin on lentäneet, mutta pitääpä muistaa hammasharjan päille ja noille kuulokkeille treenikassiin.
[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 16:23"]
Minusta on tyhmää että sidepaketin mukana tulee metallikoteloita. Hirveää luonnonvarojen tuhlausta. Metallikotelon valmistamiseen joudutaan louhimaan valtavia määriä maata ja loppujen lopuksi suurin osa ei tarvitse koteloa mihinkään, ja jos tarvitsee, minusta se tulisi myydä erikseen eikä pakollisena kylkiäisenä.
[/quote]
No kun naisena ennakoimme muutenkin nämä sidevarastot pullolleen, niin voihan ostaa silloin kun ei ole tuollaista kampanjaa, äkkiä ne kylkiäisen sisältävät paketit kuitenkin loppuvat.
[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 16:23"]Tekis mieli ostaa paketti siteitä ihan vaan koska ne rasiat on niin söpöjä! Mahtuisko tamponit sinne? Savukerasianakin menis.
[/quote]
Onko tää joku muotijuttu kutsua tupakkaa savukkeeks? Vähän aikaa sitten sanottiin rööki.
Onko niitä taas kaupoissa? Ei ole siteille tarvetta, imetän vielä, mutta vois ihan sen rasian takia ostaa siteitä jemmaan!
[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 16:21"]
Minä en käytä, taapero käyttää, puristelee sitä keskeltä. Kuuluu viihdyttävä ääni.
[/quote]
:)
Säilytän sellaisessa golf-merkkausvälineitä ja tii-tikkuja. Mies sanookin mua goflkentällä Libresse-tytöksi ;)