Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oonko ainut ketä korona ei oo haitannu?

Vierailija
11.03.2022 |

Ku en käy töissä , harrastaa tykkään yksinäni. Kauppakassinkin voin tilata oven taa. Minusta on mukavaa ku ei tartte kelleen selitellä miksen tuu kylään tmv.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ei ole oikeastaan kauheasti haitannut. Korona ei vaikuttanut töihini, ja kun ei ole lapsia, ei ollut etäkoulurallia eikä lockdownin aikana seinille kiipeävää jälkikasvua. En ravaa baareissa, ja suurin osa harrastuksistani oli mahdollisia edelleen. Ainoastaan salin sulkeminen vähän vitutti. Oli myös mukavaa, että kerrankin oli normaalia nysvätä itsekseen. 

Ei Suomessa ole ollut ainuttakaan lockdownia.

Olihan joskus kun Uudeltamaalta ei saanut poistua kuin pakottavista syistä ja poliiseja valvomassa.

Vierailija
22/27 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen moniakin

Työt säilyi ja hommat etänä

Työmatkat pois ja enemmän vapaa-aikaa

Elämäsdä harrastukset luontopainotteisia jne

Ja lisäksi eivät ole kököttäneet juuri kotona vaan käyneet kaupassa jne tavallisesti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä puolia:

- saa aamuisin nukkua pidempään, kun etäilee

- johto ei olisi ikimaailmassa sallinut etätöitä, jos koronaa ei olsi

- säästää kauneuden hoidossa (meikit, hoidot, hieronnat, kampaaja)

- ei tarvitse silittää kauluspaitaa kuin harvakseltaan (etätapaamisessa pienet rypyt eivät erotu)

- jää enemmän aikaa kokkailuun ja liikuntaan - syönkin nykyisin paljon terveellisemmin ja laihduin myös

- voi vaan löhötä kotona tekemättä mitään, eikä ole sosiaalista painetta käydä jossain

- olen vihdoin ja viimein saanut kaappeja tyhjennettyä ylimääräisestä rojusta

- kahvilassa tai ravintolassa istuskelun sijaan vaihtunut koti-iltoihin,  mikä sekin säästää rahaa

- koronan takia löytyy paljon hyvin tasokkaita kotijumppavideoita

- en ole edes sairastunut flunssaan koronan alettua (turvavälit ja maskit toimivat!)

Vierailija
24/27 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakaan ei haittaa.

Olen ottanut kaksi rokotetta, kertaakaan en ole testannut, joten en tiedä onko minulla ollut korona, mutta eipä tuolla mitään väliä ole. 

Vierailija
25/27 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei ole haitannut.

Olen elänyt täysin normaalisti. En ole kertaakaan testannut onko minulla ollut koronaa, ei ainakaan ole tuntunut pahalta. Minulla on kaksi rokotetta. 

Vierailija
26/27 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa aikaa ollut. Ahdistaa, että kohta joutuu taas toimistolle ja viikonloput tästä lähtien täynnä sukujuhlia yms. turhaa. Jättäkää mut rauhaan

Vierailija
27/27 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtava asenne 👍