Oonko ainut ketä korona ei oo haitannu?
Ku en käy töissä , harrastaa tykkään yksinäni. Kauppakassinkin voin tilata oven taa. Minusta on mukavaa ku ei tartte kelleen selitellä miksen tuu kylään tmv.
Kommentit (27)
Tunnen moniakin
Työt säilyi ja hommat etänä
Työmatkat pois ja enemmän vapaa-aikaa
Elämäsdä harrastukset luontopainotteisia jne
Ja lisäksi eivät ole kököttäneet juuri kotona vaan käyneet kaupassa jne tavallisesti
Hyviä puolia:
- saa aamuisin nukkua pidempään, kun etäilee
- johto ei olisi ikimaailmassa sallinut etätöitä, jos koronaa ei olsi
- säästää kauneuden hoidossa (meikit, hoidot, hieronnat, kampaaja)
- ei tarvitse silittää kauluspaitaa kuin harvakseltaan (etätapaamisessa pienet rypyt eivät erotu)
- jää enemmän aikaa kokkailuun ja liikuntaan - syönkin nykyisin paljon terveellisemmin ja laihduin myös
- voi vaan löhötä kotona tekemättä mitään, eikä ole sosiaalista painetta käydä jossain
- olen vihdoin ja viimein saanut kaappeja tyhjennettyä ylimääräisestä rojusta
- kahvilassa tai ravintolassa istuskelun sijaan vaihtunut koti-iltoihin, mikä sekin säästää rahaa
- koronan takia löytyy paljon hyvin tasokkaita kotijumppavideoita
- en ole edes sairastunut flunssaan koronan alettua (turvavälit ja maskit toimivat!)
Minuakaan ei haittaa.
Olen ottanut kaksi rokotetta, kertaakaan en ole testannut, joten en tiedä onko minulla ollut korona, mutta eipä tuolla mitään väliä ole.
Minua ei ole haitannut.
Olen elänyt täysin normaalisti. En ole kertaakaan testannut onko minulla ollut koronaa, ei ainakaan ole tuntunut pahalta. Minulla on kaksi rokotetta.
Hienoa aikaa ollut. Ahdistaa, että kohta joutuu taas toimistolle ja viikonloput tästä lähtien täynnä sukujuhlia yms. turhaa. Jättäkää mut rauhaan
Olihan joskus kun Uudeltamaalta ei saanut poistua kuin pakottavista syistä ja poliiseja valvomassa.