Oonko ainut ketä korona ei oo haitannu?
Ku en käy töissä , harrastaa tykkään yksinäni. Kauppakassinkin voin tilata oven taa. Minusta on mukavaa ku ei tartte kelleen selitellä miksen tuu kylään tmv.
Kommentit (27)
Pidän hengityssuojainta aina, kun olen ihmisten ilmoilla. Kahden vuoden aikana olen pitänyt hengityssuojainta kahdesti.
Eipä siis ole haitannut.
Mua ei ole oikeastaan kauheasti haitannut. Korona ei vaikuttanut töihini, ja kun ei ole lapsia, ei ollut etäkoulurallia eikä lockdownin aikana seinille kiipeävää jälkikasvua. En ravaa baareissa, ja suurin osa harrastuksistani oli mahdollisia edelleen. Ainoastaan salin sulkeminen vähän vitutti. Oli myös mukavaa, että kerrankin oli normaalia nysvätä itsekseen.
Rokotukset ottanut ja käytän maskia kaupat ,julkinen likenne.Harastukseni ilmasta ulkoilu ja urheilupuistojen ulkona kuntolaiteet ilmasia.Joten minun elämän 2v.korona aika ei milään tavoin muttanut. Yksin kun elän.En omista kesämökiä. Joten kesä tai talvi.Kerostalon kämpässä.Turha haaveilla ulkomaan matkoja,kun rahaa ei niihin ennenkään ollut,miten olisi nytkään?
Ei ole vaikuttanut mitenkään. Ihan normaalisti olen tän 2 vuotta syönyt ravintoloissa ja harrastanut juoksua, tavannut ystäviä jne. Ei ole ollut mitään muutosta. Etätöitä meillä on suosittu aina ennenkin.
Vierailija kirjoitti:
Mua ei ole oikeastaan kauheasti haitannut. Korona ei vaikuttanut töihini, ja kun ei ole lapsia, ei ollut etäkoulurallia eikä lockdownin aikana seinille kiipeävää jälkikasvua. En ravaa baareissa, ja suurin osa harrastuksistani oli mahdollisia edelleen. Ainoastaan salin sulkeminen vähän vitutti. Oli myös mukavaa, että kerrankin oli normaalia nysvätä itsekseen.
Ei Suomessa ole ollut ainuttakaan lockdownia.
Ainoa haitta ollut maskin käyttöpakko busseissa. Muuten en sitä käytä. Kaupassa käyn normaalisti. En vieläkään tunne yhtään koronapositiiviseksi todettua. Kolme rokotetta olen ottanut. Baareissa ym. en käy muutenkaan, enkä harrasta matkustelua.
Eipä ole suuremmin haitannut.
En käy töissä (kun en ole hakemisesta huolimatta töitä saanut). Opiskelen, ja minulle on sopinut hyvin, että opinnot ovatkin etänä.
On ollut hyvä syy kieltäytyä kaikista kokoontumisista ja kotkotuksista, jotka eivät oikeasti kiinnosta.
Harrastan luontoretkiä ja kaunokirjallisuutta, ja niitä ei ole korona haitannut.
Et. Koen koronan parantaneen elämänlaatuani.
Etäopiskelut poistivat arkipäivistä 3 tunnin matka-ajan ja vihdoinkin oli aikaa ja energiaa lukea, paneutua läksyihin, nukkua, aloittaa kuntosaliharrastus, tehdä käsitöitä jne. Tuli meikattua harvemmin ja iho parani, lounas oli terveellisempi ja napostelu jäi, pyykit pesin tauoilla ja lopetin tupakoinnin koronan varalta. Olen polttanut koronan aikana paljon rasvaa ja saanut lihasta tilalle, valmistunut koulusta hyvin arvosanoin ja mielenrauhaa on vaikka muille jakaa.
Ei nyt sinänsä haitannut. Olen aina tehnyt paljon etätöitä. Maskin käyttö ei haittaa.
No, olihan tuossa 1,5 vuotta, kun ei matkusteltu, mutta säästyipä rahaa auton ostoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka sanoi, että olen Suomessa?
Oon myös aika introvertti aspergerin takia ja näin hyvin paljon kotona viihtyvänä mua ei tää korona-aika ei oo haitannut ollenkaan. Kyllä mä silti haluan lähteä mukaan yhteen yliopiston kerhoon kunhan sen toiminta jälleen alkaa joskus. Keksin myös kotona paljon itselleni mielekästä tekemistä, joten baareissa juoksentelu ei kiinnosta. En silti halua jäähä ihan yksinään. Viihdyn vaan paljon lemmikkieläinten seurassa, joiden kanssa oon enemmän samalla aaltopituudella kuin ihmisten kanssa.
Eipä juuri. Ihan normaalisti olen käynyt töissä ja kaupassa, harrastanut ja elänyt. Lapset olivat viikkoja etäkoulussa, mutta kaikkien mielestä se oli vain mukavaa. Mies on ollut jo useamman vuoden kotikonttorilla, joten siinäkään ei ollut mitään eroa.
Kolme rokotetta on kaikilla paitsi nuorimmalla vain se kaksi, eletty, matkusteltu normaaliin tapaan lapissa ja oltu ihan niin kuin ennenkin. Maskia pidän kaupassa ja tykkään pitää sitä, sekään ei ole ongelma ollenkaan. Töitä riittää liikaakin ja elämä on ihan normaalia.
Mä olen nauttinut koronan tuomista eduista. Eli ei tarvii kyläillä, kylätyttää eikä juhlia ja ravata oikeastaan yhtään missään.
Töissä käyn, kun keittiöhommia ei etänä voi tehdä. Sielläkin ollut etua, ettei ihmiset niin liiku - meillä on pienempi asiakaskunta ollut. Ei tarvii hikihatussa juosta ja tehdä. :) Toisekseen kiihkeimpinä tartunta kuukausina meidän keittiö on ollut kiinni ja saatiin palkat kelasta. Siis ilmasta lomaa! Ehkä se tuki ei ole niin yksi yhteen palkan kanssa, mutta riitti mun elämiseen. Säästöihin ei ole vielä tarvinnut koskea miinustavasti. Nyt kun sosiaaliset kontaktit ovat nollissa olleet, niin jäänyt kahvittelut yms säästöön.
Mähän olen kohta aivan härskin rikas narttu. Hankin turkin ja timanttikuoret hampaisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka sanoi, että olen Suomessa?
Sanoiko hän sun olevan Suomesta. Hän vaan ilmoitti, ettei Suomessa ollut lockdownia. Ei viittaa suhun.
ohis viisastelee takas
Mä en oikeesti tiedä, miten oisin jaksanut tän ajan sitä samaa rallia, mitä elämä oli ennen koronaa, kun piti aamuisin sännätä toimistolle jne. Olin jo ihan loppu, tää korona-aika oli mun pelastus.
Sais jatkua vaikka loppuelämän mun puolesta, mutta toki toivon ennen kaikkea lasten ja nuorten takia, että elämä normalisoituu.
Sairastin koronan ennen kun Uuttamaata oli edes suljettu. En päässyt testiin mutta tiesin että rona se oli. Ei siinä ollut mitään epäselvää. En ottanut rokotteita siksi. Ei vaivaa korona vaan muu huoli jonka hoitaminen on kestänyt. Terve kuin Xena mutta eräs vaurio pitää hoitaa.
Joo, 3 piikkiä ottanut, aina maski naamalla, käsidesiä lotrannu, etätöitä tehny. Niin vaan iski korona, kestäny jo 10 pv, vittumainen tauti. Tämän jälkeen loppuu mun maskin pito ym kun eivät edes suojaa! Eli korona on todellakin haitannu elämää!
Ei ole haitannut mitenkään. Mulla on lapsia mutta etäkoulukaan ei ollut mikään "ralli" niin kuin joku aiemmassa viestissä sitä nimitti. Päin vastoin enemmän aikaa olla perheen kanssa. Salaa olen vähän harmissani rajoitusten poistuessa, mutta ei sitä yleensä kehtaa ääneen sanoa. Ns. epäsuosittu mielipide.
Ei ole haitannut mitenkään. Olen ottanut rokotukset, käyttänyt maskia tarpeellisissa tilanteissa ja pessyt käsiäni.