Olen ollut vuoden tinderissä
Suurimmalle osalle miehistä kelpaisin vain seksijuttuun.
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti olet liian kaunis :( Suurin osa miehistä mieltää ´´bimboks)i´´.
Tämä. Fisku se ei ainakaan ole kun Tinderissä roikkuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisko siinä peiliin katsomisen paikka?
Katsoin peiliin, en keksi miten siellä olisi mitään aloitukseen liittyvää.
Ap. Suurin osa miehistä on sellaisia. Heitä ei kiinnosta toiset ihmiset vaan oma pippeli. Älä ota itsesi, kyse ei ole sinusta vaan niiden miehesten heikosta tunne-elämästä.
ööööö... Tottakai sinä ajattelet ITSEÄSI ja OMIA tarpeitasi kun olet deittipalvelussa? Vai alatko itse deittailla ihmisiä vain miellyttääksesi heitä?
JA mitä helvettiä. eikö se oo hyvä että ne miehet kertoo että haluaa vaan seksiä? Vai olisiko susta mukavampi että he esittäisi haluavansa suhteeseen, sulla kasvaas tunteet ja hän heivaa sut koska ei oikeasti itse halua suhdetta? Toki en tiedä jos olet itse tunteeton, mutta uskon että jos se olisi mennyt näin päin, täällä haukuttaisiin mies kusipääksi hyväksikäyttäjäksi.Miksi sekoitat deittailun siihen että joku haluaa tyydyttää omia tarpeitaan? Onko deittailu siis sinulle samanlaista? Haet itsellesi jotain ilman että olet kiinnostunut siitä kuka ja millainen se toinen on? Parisuhdetta et siis ole deiteillä etsimässä vaan olet sitä samaa itsensätyydyttäjää ilman normaalia tunne-elämää.
Se nyt vaan on karu fakta, että ihmiset myös etsivät seksiseuraa tinderistä. Mitä vikaa siinä on että tahtoo tyydyttää omia seksuaalisia haluja? kunhan se tapahtuu henkilön kanssa joka siihen myös on suostuvainen.
Ja ei itse en etsi ketään missään, minulla on mies joka tyydyttää minut oikein hyvin. Mutta kiitos kiinnostuksestasi :)
En siis vaan ymmärrä miksi ihmisten pitää pahoittaa mieltään tällaisesta. Meitä ihmisiä on hyvin monen laisia täällä, eikä kaikkien halut miellytä kaikkia.Hieman tuntuu että sinun mielesi pahoittui kaiken tuon kiroilun kanssa. Pahoittelut, ei ollut tarkoitus.
Kuten jo ensimmäisessä viestissä kerroin ettei apnkaan tarvitse niistä välittää, ei ne niiden halut liity mitenkään apseen tai hänen peilikuvaan. On vain niiden meisten omaa kyvyttömyyttä tunnepuolella nähdä toiset ihmisinä (se muuten yleensä auttaa sen seksinkin saamisessa).
Ja kuten ensimmäisessä viestissä kirjoitin, suurin osa nyt vaan on sellaisia. En sanonut että se on väärin joten älä sinäkään ota itseesi viestiäni :)
Ei mun mieli pahoitu, ei hätää siitä. Mun normaaliin puheeseen vaan sattuu kuulumaan kiroilu, enkä jaksa sitä alkaa sensuroimaan. Mutta todella lohduttavaa että kannat huolta :) Kovasti pahoittelen jos kielenkäyttöni järkytti sinua :)
Ja ei se ole kyse heikosta tunne-elämästä, vaan puhdasta tahtoa, Jotkut ihmiset ei vaan tahdo suhdetta.
Ja ei, en vieläkään ota itseeni asioita mitä netissä minulle tuntemattomat ihmiset kirjoittelee :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisko siinä peiliin katsomisen paikka?
Katsoin peiliin, en keksi miten siellä olisi mitään aloitukseen liittyvää.
Ap. Suurin osa miehistä on sellaisia. Heitä ei kiinnosta toiset ihmiset vaan oma pippeli. Älä ota itsesi, kyse ei ole sinusta vaan niiden miehesten heikosta tunne-elämästä.
ööööö... Tottakai sinä ajattelet ITSEÄSI ja OMIA tarpeitasi kun olet deittipalvelussa? Vai alatko itse deittailla ihmisiä vain miellyttääksesi heitä?
JA mitä helvettiä. eikö se oo hyvä että ne miehet kertoo että haluaa vaan seksiä? Vai olisiko susta mukavampi että he esittäisi haluavansa suhteeseen, sulla kasvaas tunteet ja hän heivaa sut koska ei oikeasti itse halua suhdetta? Toki en tiedä jos olet itse tunteeton, mutta uskon että jos se olisi mennyt näin päin, täällä haukuttaisiin mies kusipääksi hyväksikäyttäjäksi.Miksi sekoitat deittailun siihen että joku haluaa tyydyttää omia tarpeitaan? Onko deittailu siis sinulle samanlaista? Haet itsellesi jotain ilman että olet kiinnostunut siitä kuka ja millainen se toinen on? Parisuhdetta et siis ole deiteillä etsimässä vaan olet sitä samaa itsensätyydyttäjää ilman normaalia tunne-elämää.
Se nyt vaan on karu fakta, että ihmiset myös etsivät seksiseuraa tinderistä. Mitä vikaa siinä on että tahtoo tyydyttää omia seksuaalisia haluja? kunhan se tapahtuu henkilön kanssa joka siihen myös on suostuvainen.
Ja ei itse en etsi ketään missään, minulla on mies joka tyydyttää minut oikein hyvin. Mutta kiitos kiinnostuksestasi :)
En siis vaan ymmärrä miksi ihmisten pitää pahoittaa mieltään tällaisesta. Meitä ihmisiä on hyvin monen laisia täällä, eikä kaikkien halut miellytä kaikkia.Hieman tuntuu että sinun mielesi pahoittui kaiken tuon kiroilun kanssa. Pahoittelut, ei ollut tarkoitus.
Kuten jo ensimmäisessä viestissä kerroin ettei apnkaan tarvitse niistä välittää, ei ne niiden halut liity mitenkään apseen tai hänen peilikuvaan. On vain niiden meisten omaa kyvyttömyyttä tunnepuolella nähdä toiset ihmisinä (se muuten yleensä auttaa sen seksinkin saamisessa).
Ja kuten ensimmäisessä viestissä kirjoitin, suurin osa nyt vaan on sellaisia. En sanonut että se on väärin joten älä sinäkään ota itseesi viestiäni :)Ei mun mieli pahoitu, ei hätää siitä. Mun normaaliin puheeseen vaan sattuu kuulumaan kiroilu, enkä jaksa sitä alkaa sensuroimaan. Mutta todella lohduttavaa että kannat huolta :) Kovasti pahoittelen jos kielenkäyttöni järkytti sinua :)
Ja ei se ole kyse heikosta tunne-elämästä, vaan puhdasta tahtoa, Jotkut ihmiset ei vaan tahdo suhdetta.
Ja ei, en vieläkään ota itseeni asioita mitä netissä minulle tuntemattomat ihmiset kirjoittelee :)
Kyllä se on heikkoa tunne-elämää kun ei näe toista ihmisenä ja persoonana vaan tyydytysvälineenä itselle.
Älä vingu, suurin osa siellä olevista miehistä ei saa edes seksiä, parisuhteesta puhumattakaan.
Eih.. pitäis kai mennä taas tinderiin, mutta ei jaksais. Tää ketju ei kyllä kannusta. Viimeks olin siellä viime kesänä, onkohan siellä vielä ne samat naamat kuin silloinkin? Helsingin miehet svaippasin kaikki läpi viime kesänä, oon ihan varma, että ne samat ikisinkut(, jotka joko epätoivoisia "heti muutto yhteen ja lapsia"-miehiä tai vain seksisuhteeseen/kevyeen tapailuun kykeneviä), ja varatut miehet siellä vieläkin on. N37
Olet kyllä sitkeä sissi. Itse olin siellä kaksi viikkoa ja se riitti. Ei ikinä uudelleen.
Vierailija kirjoitti:
Eih.. pitäis kai mennä taas tinderiin, mutta ei jaksais. Tää ketju ei kyllä kannusta. Viimeks olin siellä viime kesänä, onkohan siellä vielä ne samat naamat kuin silloinkin? Helsingin miehet svaippasin kaikki läpi viime kesänä, oon ihan varma, että ne samat ikisinkut(, jotka joko epätoivoisia "heti muutto yhteen ja lapsia"-miehiä tai vain seksisuhteeseen/kevyeen tapailuun kykeneviä), ja varatut miehet siellä vieläkin on. N37
Olin muutaman viikon,samat ukot oli siellä ja muutaman uusi etsimässä kevyttä ja miellyttävää. Poistuin.
Vierailija kirjoitti:
Olet kyllä sitkeä sissi. Itse olin siellä kaksi viikkoa ja se riitti. Ei ikinä uudelleen.
Tinderiä en ole kokeillut kuuteen vuoteen. Happy pancakessa jaksoin viikon tuossa vuosi sitten. Varmaan viimeinen kerta kun mitään nettideittejä kokeilin, kaikki ne on sitä samaa.
N31
Kuka sitä jaksaa edes parisuhteessa ollạ. Joskus tulee jotenkin lämmin olo kun näen pari rumaa läskiä kulkemassa käsi kädessä. Kiva että edes jotkut.
Joo ei sais ketään sanoa rumaks läskiks mutta... en tiedä kuinka tuon asian kauniimmin ilmasis.
älä luovu toivosta! mä itse kerkesin olemaan vähän yli vuoden tinderissä ja olin ihan kyllästynyt, mut sitten löysin ihanan poikaystäväni sieltä. nyt ollaan oltu yhdessä yli 2 vuotta. uskon, että sieltä joku löytyy sulle
Kristiina xx kirjoitti:
Mä olen ollut Tinderissä reilu puoli vuotta ja olen käynyt 9 kertaa treffeillä. Tuloksena muutaman kuukauden seksisuhde (olisin halunnut enemmän, mies ei), yhtä miestä tapasin ensitreffien jälkeen kahdesti ja ehdin ihastui, kunnes mies kertoi, ettei hänellä ole tunteita minua kohtaan.
Mä olisin tyytyväinen ihan sellaiseen rentoon suhteeseen, että tapailtaisiin ihan vaan viikonloppuisin ja vietettäisiin aikaa yhdessä ilman stressiä.
Teillä on aika omituinen käsitys suhteesta. Jos olet korvattavissa, et ole suhteessa.
Mä olen huomannut, että Tinderissä on paljon miehiä, jotka olevinaan etsivät treffiseuraa ja on jopa ollut puhettakin, että mentäisiin treffeille tai jopa sovittu ihan päivämäärä ja aika milloin tavataan. Sitten edellisenä päivänä tulee mieheltä viesti, ettei voikaan tulla, kun on flunssa. Sitten kuitenkaan koskaan ei ehdoteta uutta ajankohtaa treffeille. Tai sitten kun olen kysynyt joltain, että haluaisitko lähteä treffeille, niin mies poistaa koko matchin,vaikka olisi ollut aiemmin kiinnostunut tulemaan treffeille.
Hieman tuntuu että sinun mielesi pahoittui kaiken tuon kiroilun kanssa. Pahoittelut, ei ollut tarkoitus.
Ja kuten ensimmäisessä viestissä kirjoitin, suurin osa nyt vaan on sellaisia. En sanonut että se on väärin joten älä sinäkään ota itseesi viestiäni :)