Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voileivän ihana arki

Vierailija
13.08.2015 |

En kestä, uusin postaus taas samanlaista höpöttelyä ja ihanaa :D

Kommentit (95)

Vierailija
61/95 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voileipä perheineen on mielestäni jokseenkin ärsyttävä hahmo, enkä lue aktiivisesti siitä syystä hänen blogiaan, joskus täätä klikkaan itseni sinne. Kävin nyt kuitenkin lukemassa miehen blogista tuon aborttikommentin ja kylläpä kävi raivostuttamaan! Joku abortinvastustajahan siinä oli kiihkoillut, miten "olemassaolevat lapset järkyttyvät kun saavat tietää että heidän pikkusisar on tapettu" tms paskaa. Siis oikeasti, mitä v-ttua??! Kuka ajattelee noin? Oma äitini on tehnyt aikoinaan abortin, minulle se on aivan yksi paskanhailee. Tai siis olen onnellinen äitini puolesta, että hän pystyi tekemään rankan mutta oikean ratkaisun. Jos tuo kommentoija on täkäläisiä, vedä sukupuolielin päähäsi!

Vierailija
62/95 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 00:17"]No ei tuolla muissa postauksissa tuollaisia silmänaluksia ole. Ehkä on ollut pitkä päivä, ja lapsi vain tosi väsynyt. Tai kipeäksi tulossa, mulla nuha jo saa tuon näköiseksi.

33/35
[/quote]

SilmänALUKSIA? XD onko se kieliopillisesti noin. Oon aina ajatellut silmänalusia.. Silmänalus.. sori oli pakko

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/95 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 23:54"]

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 00:17"]No ei tuolla muissa postauksissa tuollaisia silmänaluksia ole. Ehkä on ollut pitkä päivä, ja lapsi vain tosi väsynyt. Tai kipeäksi tulossa, mulla nuha jo saa tuon näköiseksi. 33/35 [/quote] SilmänALUKSIA? XD onko se kieliopillisesti noin. Oon aina ajatellut silmänalusia.. Silmänalus.. sori oli pakko

[/quote]

Silmänalusia on ainakin paremmin sanottu, en tiedä voiko sen sanoa myös silmänaluksia... jossain meikkimainoksessa tosin sanottiin niinkin. Kuulosti väärältä.

Vierailija
64/95 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 00:17"]No ei tuolla muissa postauksissa tuollaisia silmänaluksia ole. Ehkä on ollut pitkä päivä, ja lapsi vain tosi väsynyt. Tai kipeäksi tulossa, mulla nuha jo saa tuon näköiseksi. 33/35 [/quote] SilmänALUKSIA? XD onko se kieliopillisesti noin. Oon aina ajatellut silmänalusia.. Silmänalus.. sori oli pakko

[/quote] Heh, no ei varmaan ole oikein. Eikä moni muukaan minun kirjoittama sana :D Mä vaan kirjoitan. Välillä murteella, jota luulee kirjoitusvirheeksi, välillä slangia, usein koko teksti täynnä kirjoitusvirheitä täys jne. Mä unohdan tarkastaa kirjoitukseni.

Vierailija
65/95 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Löysin tällaisen:

Nivukset ja silmänalukset

Kysymys: Kosmetiikkamainoksissa näkyy puhuttavansilmänaluksista? Eikö oikea muoto olisi silmänaluset?

VastausSilmänalus ja silmänalunen ovat molemmat olemassa olevia sanoja. Ne taipuvat silmänalus, -aluksen, -alusta, -alukset jasilmänalunen, -alusen, -alusta, -aluset. Vastaava sanapari kuin alusja alunen on nivus ja nivunen, jotka taipuvat nivus, nivuksen,nivusta, nivukset ja nivunen, nivusen, nivusta, nivuset. Taivutettaessa sanojen alus ja alunen sekä nivus ja nivunen yksikön partitiivi on siis samannäköinen (alusta, nivusta). Käytännössä kaikkia taivutusmuotoja voi käyttää rinnakkain ja sekaisinkin.

T: alukset silmien alla :) Näkisitpä aamulla... pussien koko lähentelee avaruusalusta.

Vierailija
66/95 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

äitiprinsessa ja pöntöt

Vierailija
67/95 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tytöt niin innoissaan kun saivat herkutella kaakaolla!!

Vierailija
68/95 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kuka on Voileipä?

Vierailija
69/95 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas oli niin ihana ja juostiin kotiin kilpaa saunomaan

Vierailija
70/95 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähänkö tylsä blogi kaikki valetta

Vierailija
71/95 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 21:54"]

Muistaakseni iina joskus sanoikin että heillä on lapsiluku nyt täynnä

[/quote]

Niin, ainakin toistaiseksi. Ei ollut myöhemmin enää niin ehdoton siinä etteivätkö koskaan enää hankkisi lisää lapsia.

Vierailija
72/95 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain vaiheessa on muistaakseni harkinnut blogin nimen vaihtoa, mut just hyvä ettei vaihtanut!

Vierailija
73/95 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
74/95 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohhoh, taas on pöntöt saaneet herkutella pillimehuilla rantaleikkien lomassa!

Vierailija
75/95 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voikkari näyttää jotenkin hassusti ylikokoiselta lapselta tuossa kuvassa joss hän on polvillaan rannalla...

Vierailija
76/95 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ainakaan laita lapseni naama kuvia blogiin :D

Vierailija
77/95 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei haluan lukea lisää tästä
Linkkiä kiitos

Vierailija
78/95 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että oli abortti. Ja vaikka olisi ollutkin, se ei av:lle kuulu :) pidän blogista, mutta hattara tulee kieltämättä toisinaan ulos korvista.

Vierailija
79/95 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät osaa käyttää ehkäisyä?

Vierailija
80/95 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 21:32"]

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 20:57"]Se voileivän taannoin blogissa avartama terveyshuoli oli abortti. [/quote] Näin oon mäkin kuullut, suht luotettavalta taholta heidän lähipiiristään.

[/quote] Miksi olis muka tehny?

Ketju on lukittu.