Voileivän ihana arki
En kestä, uusin postaus taas samanlaista höpöttelyä ja ihanaa :D
Kommentit (95)
Huvittaa tuo blogin nimen irvokkuus, kun kuitenkin lapsista kirjoitellaan. Alkuperäisessä kontekstissaan (lyriikka) pätkä viittaa seksiin.
Minun mielestäni Iina oikein kerjää ihmisiltä säälitä ja voivottelua kun teki postauksen saamastaan abortti-kommentista. Tokihan se oli törkeä kommentti, mutta miksi silläkin pitää noin mässäillä blogissaan...? Siksikö että ihmiset tulevat kommentoivaan "voi eiiii miten kauheeta siis miten kukaan voi sanoa noin apua voi ei koita jaksaa oot ihana ja kaunis ihminen puspus"??
Mutta onneksi kommentti ei vaikuttanut mitenkään heidän ihanaan arkeensa ja onneensa :D
[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 16:05"]
Minun mielestäni Iina oikein kerjää ihmisiltä säälitä ja voivottelua kun teki postauksen saamastaan abortti-kommentista. Tokihan se oli törkeä kommentti, mutta miksi silläkin pitää noin mässäillä blogissaan...? Siksikö että ihmiset tulevat kommentoivaan "voi eiiii miten kauheeta siis miten kukaan voi sanoa noin apua voi ei koita jaksaa oot ihana ja kaunis ihminen puspus"??
[/quote]
Kyllähän sitä ihminen voi kääntää kaikki asiat niin kuin haluaa, voi jessus sentään. Oot sinäkin varsinainen psykologi.
[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 16:33"]
[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 16:05"]
[/quote]
Kyllähän sitä ihminen voi kääntää kaikki asiat niin kuin haluaa, voi jessus sentään. Oot sinäkin varsinainen psykologi.
[/quote]
Lässynlässynlää nyt.
Mietin että tunnistaisin nuo lapset tulevaisuudessakin. Niin harvinaiset nimet ja tutut kasvot. Aika outoa varmaan teininä kun 50vee mammat kuiskii selän takana ostarilla.
Vois noiden hehkutuksien sijasta jo vihdoin tehdä ne vastauspostaukset loppuun, ei näy videoita vieläkään...
Voileipä ei osaa laskea edes viiteentoista, tai siis... kuuteentoista. "15 kuvaa viikonlopulta" mutta kun kuvia on 16. :(
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 01:45"]
Voileipä ei osaa laskea edes viiteentoista, tai siis... kuuteentoista. "15 kuvaa viikonlopulta" mutta kun kuvia on 16. :(
[/quote]
Ja tää ei muuten ollut ensimmäinen kerta kun sillä on blogissa tommonen laskuvirhe :D Noh, sattuuhan sitä mut miks se kuvien määrä pitää mainita otsikossa edes...
En ymmärrä miten ihmiset jaksaa enää kommentoida tuohon blogiin, kun kommentteihin vastaaminen laahaa pahimmassa tapauksessa viikko tolkulla jäljessä. Ei voi olla niin kiireistä etteikö kerkeis.
Saisko linkkiä? Siis onko tää joku blogi? Ei löydy googlettamalla.....
Tiara näyttää suorastaa pelottavalta noissa Kaivari-postauksen kuvissa :o
On kyllä laiska bloggaaja, pari viikkoo vanhoihin postauksiin ei oo vieläkään saanut aikaseks vastailtua kommentteihin. :D Luulee varmaan, että niiden ihanaaihanaarakkausihanaablaablaah-postausten suoltaminen päivittäin jotenkin hyvittää sen, mutta seriously, mikä bloggaaja se semmonen on jota ei vittuakaan kiinnosta olla vuorovaikutuksessa lukijoidensa kanssa?
No mulle vastas ainakin pari tuntia sen jälkeen kun olin kommentoinu:) tykkään voileivän blogista
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 01:42"]
No mulle vastas ainakin pari tuntia sen jälkeen kun olin kommentoinu:) tykkään voileivän blogista
[/quote]
Joo siis joskus se vastaa ensimmäisille kommentoijille heti, mutta suurin osa joutuu odottamaan vastauksia päiviä, joskus jopa viikkoja. Katselepa vaikka hieman noiden postausten kommentteja...
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 23:38"]
Tiara näyttää siltä kuin häntä pahoinpideltäisi kotona
[/quote]
No ei nyt sentään. Mutta näyttää siltä, kun ei olisi nukkunut viikkoon.
Oletteko te jotkut oikeasti niin tolloja, että uskotte jokaisen juorun täällä.