Voileivän ihana arki
En kestä, uusin postaus taas samanlaista höpöttelyä ja ihanaa :D
Kommentit (95)
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 23:41"]
Kohta tää poistuu kun jonkun pakko alkaa tuollaisia törkeyksiä ehdottelemaan... Viitaten viestiin 34...
[/quote]
Poistaisivat mieluummin tuon yhden kommentin vain eikä koko keskustelua...
Mä en edes kiinnittäny mitään huomiota niihin silmänalusiin kuin vasta nyt kuin luin nää kommentit. Mutta mulla on itelläni ollu kamalat silmäpussit lapsesta saakka ihan luonnostaan, toisilla vaan käy paska säkä :D
Mistä noin pienelle lapselle tulisi silmäpussit, ehkä jommalta kummalta vanhemmalta perityt? Näyttävät kuvissa varmaan pahemmilta mitä ovat oikeasti. Suloisia lapsia molemmat kuitenkin.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 23:51"]
Mistä noin pienelle lapselle tulisi silmäpussit, ehkä jommalta kummalta vanhemmalta perityt? Näyttävät kuvissa varmaan pahemmilta mitä ovat oikeasti. Suloisia lapsia molemmat kuitenkin.
[/quote]
Voikkarilta ne on peritty, mutta hän vain peittää meikillä omat silmänalusensa.
Onko sen lapsen nimi oikeasti tiara! Ei mikään lempinimi vai?
No ei tuolla muissa postauksissa tuollaisia silmänaluksia ole. Ehkä on ollut pitkä päivä, ja lapsi vain tosi väsynyt. Tai kipeäksi tulossa, mulla nuha jo saa tuon näköiseksi.
33/35
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 00:11"]Onko sen lapsen nimi oikeasti tiara! Ei mikään lempinimi vai?
[/quote]
Ihan oikea, ja toisen Zelda.
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 00:11"]Onko sen lapsen nimi oikeasti tiara! Ei mikään lempinimi vai?
[/quote]
Valitettavasti. Tosin on aika ihana nimi verrattuna siskoonsa... :D
Jännät nimet kummallakin, tykkään. Ja ihania tyttösiä ovat. Söpöjä ja ilmeisen hauskoja :)
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 00:22"]Hyi rumia nimiä joku hemmetin tiera
[/quote]
Nii ja tselda
Tiara vaikuttaa todella apaattiselta nyt kun katsoo noita kuvia. Reppana, jospa oli vain väsynyt. Säälittää niin kun joutuvat julkisuuteen riepoteltaviksi, tarvitsisivat normaalin anonyymin lapsuuden :(
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 00:34"]
Tiara vaikuttaa todella apaattiselta nyt kun katsoo noita kuvia. Reppana, jospa oli vain väsynyt. Säälittää niin kun joutuvat julkisuuteen riepoteltaviksi, tarvitsisivat normaalin anonyymin lapsuuden :(
[/quote]
Mutta blogi tarvitsee lukijoita.
Ei noiden lasten muutkaan nimet kovin nättejä ole, kummallakin kolmas nimi jotain alessaisiassandrasössönsöö??
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 01:57"]
Ei noi mitenkään suloisia ole noi lapset. Sääli että ovat perineet molemmilta vanhemmilta ne geenien rumat puolet. Eivät kuitenkaan voi itse ulkonäölleen mitään.
[/quote]
Tiara on yleensä ihan söpö. Se pienempi nyt ei niinkään.
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 01:57"]Ei noi mitenkään suloisia ole noi lapset. Sääli että ovat perineet molemmilta vanhemmilta ne geenien rumat puolet. Eivät kuitenkaan voi itse ulkonäölleen mitään.
[/quote]
Juuri näin. Sitten vielä ovat tahtomattaan joutuneet syntymästään saakka ruodittaviksi tällaisilla keskustelupalstoilla.
Saas nähdä missä vaiheessa voikkari itse kirjoittaa tuosta saamastaan aborttikommentista. Eihän sen pitänyt ensin sitä syömishäiriöjuttuakaan kommentoida, Ottohan siitäkin ensin blogiinsa kirjoitti.
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 23:21"]
Saas nähdä missä vaiheessa voikkari itse kirjoittaa tuosta saamastaan aborttikommentista. Eihän sen pitänyt ensin sitä syömishäiriöjuttuakaan kommentoida, Ottohan siitäkin ensin blogiinsa kirjoitti.
[/quote]
...Olis tietenkin pitänyt katsoa blogi ennen tätä viestiä :D Johan siellä olikin.
Ärsyttää tuo tapa kirjoittaa "mun ei pitänyt ottaa tätä esille..." "en meinannut kirjoittaa tästä..." Joo, niin varmaan.
Kohta tää poistuu kun jonkun pakko alkaa tuollaisia törkeyksiä ehdottelemaan... Viitaten viestiin 34...