Voileivän ihana arki
En kestä, uusin postaus taas samanlaista höpöttelyä ja ihanaa :D
Kommentit (95)
Mitä se kenenkään peppua kutittaa, jos bloggari on onnellinen ja haluaa kirjoittaa vain kivoista asioista ? Mun mielestä blogi on just kiva kun siinä ei ruikuteta turhasta. Kyllähän jokainen tietää, että lapsiperheen arki ei aina ole yhtä hymyä ja aurinkoa, mutta miksi pitäis valittaa ? Tuntuu, että kateus kalvaa niitä joita blogin hyväntuulisuus häiritsee. Miksi muuten luette blogia joka on niin ärsyttävä ?
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 00:58"]Mitä se kenenkään peppua kutittaa, jos bloggari on onnellinen ja haluaa kirjoittaa vain kivoista asioista ? Mun mielestä blogi on just kiva kun siinä ei ruikuteta turhasta. Kyllähän jokainen tietää, että lapsiperheen arki ei aina ole yhtä hymyä ja aurinkoa, mutta miksi pitäis valittaa ? Tuntuu, että kateus kalvaa niitä joita blogin hyväntuulisuus häiritsee. Miksi muuten luette blogia joka on niin ärsyttävä ?
[/quote]
No mut onhan tuo jo vähän naurettavaa :D
Emppu ja iina nykyisin niin kavereita, entiset vihamiehet. Naurattaa kun ajattelenkaan sitä sotaa mikä tuli _lastenvaatteista_ jotka olivat kaikki vielä merkkiä hmlindexkappahl. Se emilian postaus missä kaivoi kaikki kuvat ja päivämäärät esille XD
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 01:25"]Emppu ja iina nykyisin niin kavereita, entiset vihamiehet. Naurattaa kun ajattelenkaan sitä sotaa mikä tuli _lastenvaatteista_ jotka olivat kaikki vielä merkkiä hmlindexkappahl. Se emilian postaus missä kaivoi kaikki kuvat ja päivämäärät esille XD
[/quote]
Ja karo pullahtanut pois!! Vois nää leidit ottaa karoon yhteyttä nyt kun hällä on hankalaa...
Jep Karo ei tainnut pitää yhteyksiä ystäviin tän kahelin miehen kanssa ollessaan. Ennenhän kävi Helsingissä edes.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 01:39"]Kävin aikaisemmin tänään etsimässä tätä keskustelua :D
[/quote]
Ihana :D pidetään ylhäällä!
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 16:59"]Vois noiden hehkutuksien sijasta jo vihdoin tehdä ne vastauspostaukset loppuun, ei näy videoita vieläkään...
[/quote]
Ootan ihan tosi paljon niitä videopostauksia, koska iina on luvannut kertoa lisää lasten kaksikielisyydestä!
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 23:48"]
Saisko linkkiä? Siis onko tää joku blogi? Ei löydy googlettamalla.....
[/quote]
Itse asiassa kun googlettaa "voileipä blogi" niin heti ensimmäisenä hakutuloksena on tää blogi... :D
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 10:50"]
Oletteko te jotkut oikeasti niin tolloja, että uskotte jokaisen juorun täällä.
[/quote]
Ei täällä kaikki tuota aborttia usko :D:D
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 10:45"]
Katsojaa Oton uusin postaus!
[/quote]
Otto se aina jaksaa kyttäillä näitä keskusteluja. Tai sitten sen kätyrit raportoi.
OT, mutta tästä otsikosta tulee aina mieleen South Parkin jakso, jossa oli masentunut pyyheliina. :D
Itse aiheeseen. Onko tuo tyttö ollut ikinä töissä vai ollut vaan äiti ja kirjoittanut blogia?
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 17:29"]
OT, mutta tästä otsikosta tulee aina mieleen South Parkin jakso, jossa oli masentunut pyyheliina. :D
Itse aiheeseen. Onko tuo tyttö ollut ikinä töissä vai ollut vaan äiti ja kirjoittanut blogia?
[/quote]
Onhan se töissä nyt ainakin.
Nää aaveen voileipäkeskustelut on paljon mielenkiintoisempia kuin itse blogi. Kertoo aika paljon blogista....
Oikeesti onnelisia mä kuolen