Mitä tapahtuisi, jos paljastaisit pahimman salaisuuden, jonka tiedät?
Kommentit (37)
Sitten se asia ei olisi enää salaisuus. Eipä sen kummempaa. Ei ole tapana salailla asioita, joilla on oikeasti merkitystä.
Kukaan ei ottaisi tosissaan.
Mitä sellaisesta edes hyötyisi? Parempi pitää omana tietona.
-z-
Eräs lähiperhe hajoaisi.
Eräs arvostettu asiantuntija menettäisi maineensa.
Mammoilla mielikuvitus "hieman" laukkaa :D:D:D
Mulla ei ole niin vakavia ja pahoja salaisuusksia tiedossa, että niiden mahdollinen paljastaminen aiheuttaisi kellekään yhtään mitään, kaikkein viimeisimmäksi jotain katastrofia.
Enkä minulle uskottuja asioita paljasta kellekään.
Työhön kuuluvan vaitiolovelvollisuuden ja yrityssalaisuuden rikkomisesta tulee vakavat sankiot, tuomio varmaan oikeudessa.
Samalla menee luottamus eikä omalta duunia enää tästä maasta löytyis.
Vierailija kirjoitti:
Mammoilla mielikuvitus "hieman" laukkaa :D:D:D
Niin saattaa olla, mutta osalla on varmasti oikeaa tietoakin. Niin kuin omassa tapauksessani. Kyseessä on niinkin inhottava asia kuin tahdonvastainen insesti.
Ex-mieheni joutuisi veroviranomaisten syyniin ja poliisi olisi varmasti kiinnostunut toisesta asiasta - josta joutuisi pulaan myös osa hänen muuta sukuaan.
Tämä tieto on mun ’valttikortti’ sille, että mä ja mun eläimet saadaan olla rauhassa. Kauhin tasapaino…
Kamalia. Ei kantsi enää nyt kun muutaman vuoden päästä tulee maailmanloppu.
Joutuisin vaihtamaan paikkakuntaa jos kertoisin että oon ollut pitkään suhteessa naimisissa olevaan mieheen. Siitä syytettäisiin minua koska olen nainen. Ero tulisi ainakin itselle, mikä ei haittaisi. Toisesta pariskunnasta en ole varma.
Mies varmaan sekoaisi, lentäisin ulos kotoa ja mies varmaan menettäisi työkykynsä joksikin aikaa järkytyksen vuoksi, ainakaan ei kunnolla pystyisi töitä tekemään. Lapset kärsisivät miehen sekoamisesta. Jonkun ajan päästä elämä varmaan jatkuisi, mutta aivan erilaisena. Erohan siinä tulisi ja mies saisi käsitellä shokkiaan jossain terapiassa, itsellä talous hetken kiikun kaakun. Niin olen siis ollut aika monen miehen kanssa asumuseron aikana ja parin kanssa petin kerran eli siis kahdesti myös yhteen palatessamme. Mies kyllä tietää, että oli suhteita silloin erossa, mutta ei ihan koko totuutta. Hän se siis halusi eniten yhteen palata enkä silloin tavallaan halunnut kertoa kaikkea, ei kuulunut silloin hänelle. Vien salaisuudet hautaan. Sen jälkeen en kyllä ole pettänyt enkä aio.
Jaa-a, ehkä yhden päivän lööppi olisi. Koko kansan tuntema ... No, onhan näitä sikoja muitakin. Elämän polku ei ole kenelläkään ihan suora ja tasainen, siellä on mutkia, ehkä ihan silmukoitakin. Toisilla on myös enemmän kiviä ja kuoppia kuin toisella. Jos kompastuu, ei auta kuin ylös ja eteenpäin, kukaan muu ei tule nostamaan.
Eli kun tapahtumasta on kymmeniä vuosia eikä julkitulosta kukaan hyötyisi, paitsi asianajajat ja toimittajat, antaa olla.
Tiedän eräästä pariskunnasta, että kumpikin on vuosia sitten pettänyt ja tiedän kenen kanssa vielä. Jos sen menisin kertomaan, niin heille saattaisi tulla ero.
Pääsisin Iltasanomien luetuimpiin hetkeksi ja joutus varmaan vetämään ranteet häpeästä..
Saisin todennäk. elinkautisen.